חברת אריזות פלוס מובילה את ישראל בכל הקשור לתחום ייצור ואריזות הקופסאות, מארזים, שקיות ופתרונות אריזה.
רבות מהסלבריטאיות שכולנו מכירים משתמשות בשירותי החברה על מנת לארוז ולשלוח אלינו בגדים ומוצרים שהן מייצרות ומשווקות ברשתות החברתיות בקופסאות הממותגות בייצור החברה.
החברה המשפחתית שהתפרסמה בזכות יחסה החם ללקוחותיה והיותה מובילת טרנדים וקובעת סדר היום בענף, לא נותרה אדישה למצוקת מיליון ישראלים שנשלחו לחל"ת או פוטרו ומחפשים כרגע עיסוק חדש או נוסף.
2 צפייה בגלריה
אריזות פלוס
אריזות פלוס
אריזות פלוס
(קרדיט: צילום עצמי )
החברה הוותיקה שפועלת כבר כשני עשורים ומעסיקה 22 עובדים, צירפה לשורותיה את נורית ברון – מי שהייתה הכוהנת הגדולה של עולם עיצוב המתנות כבר לפני עשור.
ברון שכיום היא יזמית ויועצת שיווק, חוקרת ומפתחת מודלים שיווקיים חדשניים לעסקים, ייסדה סדנת יום מרתקת שכבשה את הארץ ובונה בנוסף מערכי קורסים סביב התחום, בהשתתפות המותגים המובילים את הענף.
בסדנה, בת יום מלא, לומדים מאות תלמידים את המקצוע ואף מתנסים בעבודה פרקטית, כך שהם מסיימים את ההשתלמות עם שלושה מארזי מתנות יחודיים ומוכנים למכירה.
באי הסדנה נהנים משיתופי פעולה עם הגורמים המובילים את תחום המתנות בישראל: יצרני בלונים, שוקולדים ועוד משולבים בחומרי הלימוד. התלמידים זוכים לליווי מקצועי בהמשך דרכם ומקבלים הנחות משמעותיות ברכישת חומרי הגלם הדרושים להם כדי לעבוד בתחום וגם בחומרי מיתוג ושיווק כתוצאה מהתאגדותם תחת הפרוייקט החדש.
האקדמייה מתכננת לפתוח סניף נוסף במרכז לנוחות כל המגיעים מהדרום והמרכז.
ברון: "בתקופה המשונה הזו יש לפעול כדי למצוא פתרונות למען השגת פרנסה חילופית. תחום המתנות ובכלל הרכישה דרך האינטרנט מהבית צובר תאוצה מרבית. מי שילמד את המקצוע החדש ועליו יוסיף את המודל החדשני שבנינו, יוכל להניב הכנסות יפות ולעבוד במקצוע שיש בו המון יצירה, הנאה וסיפוק".
מה כוללת הסדנה? הכרת המוצרים וחומרי העבודה, לימוד הכנת ועיצוב האריזות, שימוש נכון במוצרים, עבודה על חיבור מוצרים ופרופורציית עיצוב, שיטות עבודה, מקורות השראה ושיווק.
2 צפייה בגלריה
אריזות פלוס
אריזות פלוס
אריזות פלוס
(צילום: אילנה חוטובלי)
מנהלת הסדנה שמה דגש מיוחד על הטכניקות הכי חדשות ושובבות בתחום ברמת הקפדה מקסימלית עם עיטורים ומיתוג מתקדם. חומרי הגלם בהם משתמשים תלמידי הסדנה, כולם משובחים ומוקפדים.
שמעון חוטובלי, הבעלים של חברת "א.פ אריזות פלוס": "מוצרי היבוא שלנו מובילים את הענף ונשמח להגיש אותם לתלמידים. הסדנה החדשה תאפשר לנו, לתלמידים וללקוחות ליהנות מרעיונות חדשים, עדכניים ויצירתיים."
אקדמיית "אריזות פלוס" נולדה כדי לפתור עבורנו את בעיית הפרנסה בצורה קלה, מהירה ומקצועית. בעולם בו כולנו יכולים להפוך במהירה ליצרנים קטנים ולשווק את הסחורה בכל העולם, במהלך שיווקי צבעוני ומרשים ברשת החברתית, זו אחת הסדנאות הכי פרקטיות שגילינו.
התלמידים שוקדים על עיצוב מארז, אופן עבודה עם נייר מכל סוג, בלונים ופרחים, עבודה על טאצ' ייחודי שמבדל כל אחד מהתלמידים והרבה שיווק ברשת. הסדנה מתקיימת בהשתתפות 8 תלמידים על פי הנחיית התו הסגול והכיתה מאובזרת ברמה גבוהה ונמצאת באזה"ת קרית ביאליק. כל תלמיד מקבל מענה אישי צמוד ובסדנה דואגים שכל אחד ימצא את הקו הייחודי לו. התלמידים מקבלים גם קובץ תמחור מקצועי לתחום כדי שיוכלו להתחיל לעשות עסקאות מיידית.
ברון: "חשוב לנו שהקורס יעניק מענה עסקי-תעסוקתי-פרנסתי כולל. הכנת מארזים לצורך מכירתם, זה לנהל עסק לכל דבר. עסק שיוצא לדרכו היום, חייב לקחת בחשבון את לימוד הצד השיווקי ברשת, אנו מקפידים ללוות את התלמידים באפיק הזה".
חוטובלי: "בתחום יש מכפילי רווח של פי 3 עד 8 ביחס לעלות החומר. אם יש לכם את התשוקה ליצור באמנות ואת הרצון והזמן ללמוד משהו חדש, יש כאן פרנסה טובה".
מערכי השיעורים עוסקים בליבת התחום החל מהפעולות הכי בסיסיות, דרך החיבור לקו היצירתי השונה ואפילו התנהלות מול לקוח.
עבור הסדנה, כל תלמיד ישלם סכום מסובסד של 899 ₪ בלבד כולל יציאה לדרך עם 3 מוצרים למכירה, מה שאמור לכסות עבורם את עלות הלימודים.