כתבה: אלינור לוגאסי.
כשרוצים משהו, אפילו השמיים הם לא גבול, מגזין it מוכיח זאת.
הגר טהר-לב, שחלמה על אופנה מגיל צעיר, הגשימה חלום והוציאה לאור את מגזין it שמציע אלטרנטיבות אחרות. קראתי שם כתבות מרתקות מלאות בתוכן שכולנו יכולים להזדהות איתן. לא נראה רק על האופנה ולא נתעסק רק במה נלבש או לא נלבש, אלא נשים לב לטרנדים חדשים שלרוב אנחנו מעלימים מהם עין. נמצא במגזין סיפורים מעוררי השראה על נשים שאופנה היא חייהן.
3 צפייה בגלריה
הגר טהר-לב
הגר טהר-לב
הגר טהר-לב
(יח"צ)

3 צפייה בגלריה
מגזין it
מגזין it
מגזין it
(יח"צ)
ניכנס לתוך ארון של סטייליסטים מעניינים ונלמד מהם, מה כדאי ומה לא, ומה אפשר לעשות עם הבגדים שכן יש לנו. נשים לב למרחב ענק של מוצרים, אם זה לשיער או לפנים, אם זה איפור או ציפורניים, או כל מני אביזרים למיניהם.
איזה תיק נכנס לאופנה? איזה לבוש וצבע הכי הולך היום, ולא רק בארץ אלא בעולם. נשים לב לדברים אופנתיים כמו אופנת רחוב, מה שנראה לנו יום יומי, במגזין דבר אינו פשוט, וכל דבר מתואר בצורה נפלאה.
המגזין מציע גם סיקורים של תצוגות אופנה מרחבי העולם, נלמד כל מה שצריך לדעת ומה הכי "חם" כיום, ובנוסף נקבל טעימות מאחורי הקלעים של עולם האופנה.
3 צפייה בגלריה
מגזין it
מגזין it
מגזין it
(יח"צ)
מה הכי נוח? מה הכי נכון? ומה יגרום לנו להרגיש כול בוקר כמו האנשים הכי יפים בעולם?
ניכר כי העבודה על המגזין הייתה מהלב, קשה ומספקת. הכתבות כתובות נפלאה בשפה עשירה. ניכר שהרצון להראות אנשים מהיום יום פעלו לטובת המגזין. קל יותר להזדהות ולהרגיש קרבה לאנשים הקרובים אלינו. אלא אנשים שעובדים קשה ומגיע להם הוקרה - העוצמה הנשית מאחורי המגזין ובתוכו מרתקת בעיניי, ואני כבר מחכה למגזין הבא.
"מגזין it" - הוצאת צמרת, 2020. לרכישה באתר Netbook. לצפייה במגזין ברשת.