בשבע השנים האחרונות, אנשי תל מונד והסביבה מרגשים טוב יותר ונראים טוב יותר. וזה ממש לא מקרי. משפחת אלקלעי – בר ודורין, הרימו ברחוב השקד 4, מועדון כושר לאימון פונקציונאלי לקבוצות.
אם הייתם מכירים את בר אלקלעי בגיל 16, הייתם מתקשים להאמין לזה... הוא היה מאותגר משקל והגיע ל-116 ק"ג לפני שהבין שאם לא יעשה שינוי מהיר, הוא מסכן את בריאותו באופן ממשי.
כשרזה בקצב קיצוני, הפך את המשוואה מקצה לקצה באופן חד ופתאום היה רזה מדי וחלש.
זה השלב שבו בר נרשם לחדר הכושר, החל לבנות את גופו וייצר עבור עצמו אימון מחזורי פעם בשבוע, מה שהפך לשם דבר בסביבה והביא הרבה מתאמנים לצפות בו מקרוב.
2 צפייה בגלריה
8club
8club
8club
(צילום: גפן רזניק)
יצאנו למועדון כדי לבדוק, מה יש באימון הקרוס-פיט שמושך אליו את בני כל הגילאים?
ובכן, כבר מדלת הכניסה אפשר היה להתרשם בקלות מהאווירה המצוינת במקום. המועדון משדר משפחתיות וקהילה, כולם מכירים את כולם ויש תמיכה גורפת של כל מרכיבי הקבוצה אחד לשני. מדהים לראות אנשים מכל הגילאים מתאמנים ויוצרים חוויית בריאות וספורט משותפת. כולם מבצעים אותם התרגילים, כל אחד בעומס ובצורה שהוא מסוגל לה.
התרשמנו מאוד מיופיו של המקום, הניקיון, הגישה המקצועית, האכפתיות והחברות שבה מתייחסים המדריכים לחברי הקבוצות שמנו עד 16 משתתפים.
אחת המשתתפות באימון העידה: "האימון נוח, נעים, גם אם לא קל. אין סיבה לעשות אימוני בדי בילדינג. הרי כמו שבר אומר: כולם רוצים להיראות טוב ולהרגיש טוב. אני הגעתי עם בעיות בריאות וכאבי גב שחלפו אחרי כמה שבועות של אימונים".
דרכם של שני הבעלים החלה כשהיו בני 21 כמאמנים אישיים ומשם עברו לעבוד בקבוצות קטנות בחוץ, נדדו למרתף תעשייתי שם הדריכו שתי קבוצות קטנות. בשלוש השנים האחרונות הם מפנקים את הקהילה במועדון שתענוג וכבוד להיכנס אליו.
בר עצמו אמר: "המועדון משגשג כי אנחנו עושים מה שאנו הכי טובים ומאמינים בו. המתאמנים עבורנו אינם לקוחות אלא משפחה, קהילה. מגיל 12 ועד 65 זהו אימון שמחזק ומעצים והמטרה היא שיפור יכולת התנועה.
דורין עצמה נמצאת בהיריון מתקדם ואמורה ללדת בן ראשון שיצטרף לשני כלבים. השניים עובדים שעות רבות ביום.
היא עצמה מעידה: "הכי משמח אותנו זה כאשר מתאמן שלא האמין בעצמו מקבל את האמונה העצמית ומבצע תרגיל שהיה בעיניו פנטזיה. להחזיק עסק כזה זה מקצוע ושליחות. אני מקווה שכולם יהיו יותר בריאים, חזקים ויפים ויחזרו להתאמן אחרי שנה מאוד קשה שעברנו".
2 צפייה בגלריה
8club
8club
8club
(צילום: גפן רזניק)
לעמוד הפייסבוק שלנו - לחצו כאן
לעמוד האינסטגרם שלנו - לחצו כאן