(תוכן פרסומי) מכבי שירותי בריאות - מרחב נתניה, הוא אחד מהמרחבים הגדולים בארץ והוא משרת כ-78,000 חברים. מדובר באוכלוסייה מגוונת הכוללת עולים חדשים עם וותיקים, צעירים ומבוגרים.
במכבי גייסו צוות רופאים, אחיות ואנשי מקצוע דוברי שפות כמו צרפתית, רוסית ואמהרית על מנת לתת את השירות הטוב ביותר למטופליה. לראשונה, רק לחברי מכבי, ניתן להזמין תור דרך הטלפון לקבלת שירותי משרד.
לשירות החדש יש שני יתרונות מרכזיים. הראשון, קיצור זמן ההמתנה בתור בעשרות אחוזים, מאחר וניתן לקבוע את השעה המדוייקת של ההגעה למרכז הרפואי מבעוד מועד. היתרון השני, גלום בעובדה כי לעיתים ניתן לקבל את שירותי המשרד כבר באמצעות השיחה הטלפונית. באופן זה, נימנע הצורך מהגעה מיותרת לסניף.
בנוסף מכבי שירותי בריאות בשיתוף משרד הקליטה יצאו בשירות חדש לעולים חדשים שעדיין מתקשים בעברית. כל מי שבוחר להצטרף למכבי מקבל אפשרות לשיחה ראשונית עם נציג הקופה, מיד עם קליטתו שיסביר ללקוח בשפה שלו איך לממש את זכויותיו, יתאם עבורו פגישה יעודית לטיפול רפואי ויחסוך לו טרטור, אי הבנות וזמן יקר בתהליך הקליטה לקופה. מספר משפחות כבר זכו לטיפול ראשון מצד נציגי מכבי שרותי בריאות.
מדובר במהלך שירותי חסר תקדים אשר מטרתו ללוות את החברים החדשים מרגע הצטרפותם, במיוחד בשלבים הראשונים שמבססים את חוויית השירות של המצטרפים החדשים בעתיד.
י📷-
ירון שפר, מנהל מרחב נתניה במכבי שירותי בריאות: "השירות החדשני שלנו מותאם לכל קהל הלקוחות והוא מאפשר קלות, נוחות והבנה טובה יותר באשר לתהליכים הבירוקרטים השונים. באופן זה, מכבי שירותי בריאות רואה את עצמה כפורצת דרך בתחום מתן השירות האישי, מה שיאפשר לאנשים לעבור למכבי ביתר קלות, תוך ליווי אישי, המותאם לשפת האם שלהם".
עוד מוסיף שפר: "אנחנו במכבי, רואים את המטופלים ואת המצוקות שהם חווים, ופועלים ללא לאות על מנת לשפר את השירות, להנגיש אותו ולהפוך את החוויה של צריכת שירותי בריאות לטובה ואיכותית ככל הניתן".
מרחב נתניה במכבי זכה במקום הראשון במדדי האיכות הקלינית לשנת 2017. זו השנה השלישית ברציפות שתושבי נתניה בוחרים במכבי ואחוזי המצטרפים החדשים הוא הגבוה ביותר בין כל קופות החולים.