לקראת חגי תשרי, משיקים יקבי כרמל את SELECTED sparkling Moscato designer edition, יין לבן במהדורה מוגבלת של 30,000 בקבוקים, בעיצובו של ינאי פרישר גוטמן, מעצב פנים ומוביל דעת קהל. לקראת ההפצה המרגשת נפגש פרישר גוטמן בסטודיו לעיצוב עם רן אסא, מנהל השיווק של יקבי כרמל, כדי לצפות בתוויות הראשונות המוטבעות על הבקבוקים, לטעום מהיין ולהרים כוסית "לחיים".

ינאי פרישר גוטמן ובקבוק היין בחתימתוינאי פרישר גוטמן ובקבוק היין בחתימתו
ינאי פרישר גוטמן ובקבוק היין בחתימתו
(צילום: יקבי כרמל)

ינאי פרישר גוטמן ובקבוק היין בחתימתוינאי פרישר גוטמן ובקבוק היין בחתימתו
ינאי פרישר גוטמן ובקבוק היין בחתימתו
(צילום: יקבי כרמל)

"החיבור בין יין ועיצוב הוא חיבור טבעי עבורי, שכן – ליין תפקיד מפתח באירועים חברתיים ובארוחות החג" מספר ינאי פרישר גוטמן. כיוון שבשנים האחרונות חלה עליה חדה ברגישות לא רק לטעם הייחודי של היינות אלא גם לנראות האסתטית, designer edition SELECTED sparkling Moscato בעיצובי, הוא בקבוק יין שהותאם במיוחד לאווירת החג, והחיבור עם יקבי כרמל היה נראה לי מתאים, הן מבחינת האיכויות הגבוהות של יינות היקב והן מבחינת ההקפדה על הפרטים הגדולים והקטנים בשלבי העבודה שלהם ושלי".

רן אסא וינאי פרישר גוטמןרן אסא וינאי פרישר גוטמן
רן אסא וינאי פרישר גוטמן
(צילום: יקבי כרמל)