רגע לפני החזרה הרשמית ללימודים, שחקן התיאטרון והקולנוע אקי אבני ואשתו ניקול מילר אירחו ביום חמישי האחרון בביתם שבהרצליה את ילדי פנימיית נווה הדר ליום חוויתי שכולו כיף ויצירה. האירוע לציון סוף החופש הגדול ותחילתה של שנת הלימודים החדשה הינו פרי יוזמה של אבני שר החליט ביחד עם אשתו לאמץ את חניכי פנימיית נווה הדר, אשר למרבית חניכיה אין עורף משפחתי.
לאורך כל אחר הצהריים נהנו ילדי הפנימייה ממגוון פעילויות מהנות שכללו בין היתר סדנאות איפור מקצועיות, מתקנים מתנפחים, משחקי מים אתגריים ועוד שפע של פעילויות חווייתיות כשאת האירוע אף חתמה ארוחת ערב עשירה ומפנקת. "אני רוצה להודות לאקי וניקול על ערב מיוחד במינו. זכיתי להכיר משפחה חמה ורגישה שבזכותה נהנו לילדי הפנימייה מיום שכולו הנאה שהטעין אותם באנרגיות חדשות לקראת שנת הלימודים הקרובה" אמר מנהל הפנימייה גיל בר.
האירוע היה רק יריית הפתיחה של שיתוף הפעולה בין אקי אבני לפנימיית נווה הדר, במסגרתו ילווה השחקן המוערך את חניכי הפנימייה במהלך השנה הן בסדנאות העשרה והן במפגשים עם אמנים. במסגרת שיתוף הפעולה ייהנו ילדי וילדות הפנימייה לאורך כל השנה ממגוון אירועים ופעילויות מהנות שיכללו בין היתר גם הופעות של סטנדאפיסטים, שחקנים ובדרנים אותם רתם אבני ליוזמה המבורכת.
1 צפייה בגלריה
אקי וחברים מאמצים את ילדי הפנימייה של נווה הדר
אקי וחברים מאמצים את ילדי הפנימייה של נווה הדר
אקי וחברים מאמצים את ילדי הפנימייה של נווה הדר
פנימיית נווה הדר שבחבצלת השרון הינה פנימייה טיפולית לילדים ונוער בסיכון. הפנימייה מהווה בית חם ועוטף לכ-110 צעירים בנים ובנות בגילאי 8-18. ילדי הפנימייה, המופנים משרותי הרווחה ברשויות המקומיות מכל רחבי הארץ. במסגרת הפנימייה נהנים הילדים מסביבה מוגנת ומפעילויות מקדמות, הנתפרות לכל ילד בהתאם לצרכיו המיוחדים והאישיים.