לאחר שקראה למעריציה לבחור בזהבה בן, אתמול (שלישי) שוחחה תקוה גדעון מחולון בפעם הראשונה עם הזוכה הטרייה בתוכנית הריאליטי "האח הגדול". גדעון בירכה את הזוכה החדשה והתפלאה: "שלושה חודשים בלי לריב עם אף אחד".
2 צפייה בגלריה
תקוה גדעון. העבירה את הכתר
תקוה גדעון. העבירה את הכתר
תקוה גדעון. העבירה את הכתר
(צילום: עדי אורני)
בבחירות הנוכחיות, החשובות באמת, אלה של גמר תוכנית הריאליטי "האח הגדול", הצטרפה תקוה גדעון למחנה זהבה בן. היא הצביעה לה, ואף קראה ברשתות החברתיות לבחור "זהבה". לאחר הזכייה, היא התקשרה לברך את הזוכה.
קראו גם:
נתת לה טיפים לכבוד היציאה מהבית כזוכה?
"לא ממש. היא זהבה בן והיא רגילה לפרסום ולעולם הזה אז היא לא צריכה טיפים ממני. בעיקר ברכתי אותה וקצת הרגשתי שאני מעבירה את הכתר. הגיע לה לזכות, מעבר לזה שהיא זהבה בן הפרסונה, היא גם הראתה את זהבה בן האישה, והיא עשתה את זה בצורה מדהימה, לא התנהגה כמו דיווה ודיברה עם כולם בגובה העיניים".
2 צפייה בגלריה
(זהבה בן. צילום: תומי הרפז)
הרבה חששו שהצניעות הזאת תעלה לה בזכייה. הופתעת לטובה?
"כמי שהייתה בבית האח הגדול אני יכולה לומר שגם אם אתה לא רוצה, האינטריגות והריבים מחפשים ותופסים אותך. אבל זהבה הצליחה לעשות את הבלתי יאמן, להיות בבית סגור במשך שלושה חודשים בלי לריב עם אף אחד וכמובן לנצח, אני באמת לא יודעת איך היא עשתה את זה. היא מדהימה וזה רק מוכיח כמה הגיע לה לנצח".
זהבה בן (52) הצליחה לגבור על חמשת הפיינליסטים האחרים בגמר. למקום השני הגיע ג'וזי זירה, למקום השלישי הגיע תום חיימוב, למקום הרביעי הגיעה קארין עליה, למקום החמישי הגיע אורן אסידו ולמקום השישי הגיעה אלמוג חדד.