הרבלייף המובילה בתחומה מפתחת, מייצרת ומשווקת מגוון רחב של מוצרים באיכות מעולה, כל המוצרים מבוססים על חומרי גלם טבעיים ואיכותיים ומיוצרים בטכנולוגיות מתקדמות כדי להבטיח ללקוחות תזונה נכונה, איכותית וטובה יותר.
מהשדה לצלחת – היוזמה של הרבלייף משנה את כללי המשחק בתחום התזונה החזון של מייסד חברת הרבלייף, מארק היוז, היה למצוא את הפתרון האידיאלי שמאפשר להפחית משקל באופן בטוח וליהנות מבריאות משופרת. המחויבות של החברה היא לפתח ולייצר מוצרים איכותיים ובטיחותיים, לכן עם השנים התפתח בחברה מודל הנקרא "מהשדה לצלחת", כלומר שימוש במרכיבים איכותיים ביותר ופיתוח מוצרים מבוססי מדע.
1 צפייה בגלריה
הרבלייף
הרבלייף
הרבלייף
(צילום: PIXABAY)
הפילוסופיה יוצאת הדופן של הרבלייף במודל "השדה לצלחת" מבוססת על חמישה מרכיבים חשובים: • בחירה קפדנית של המרכיבים והמגדלים. • תזונה מבוססת מדע, כל המוצרים מפותחים על בסיס מחקר מדעי תזונתי מעמיק ורב שנים. • בדיקות מקיפות וקפדניות של כל מוצר ומוצר לפני שיווקו. • תהליכי ייצור ואריזה מתקדמים המבטיחים טריות ואיכות גבוהה. • ייצור באמצעות טכנולוגיות חדישות ומתקדמות טכנולוגית, לרבות פתרונות המבטיחים אחסון איכותי וחיי מוצר ארוכים.
עקרונות הייצור של הרבלייף תהליכי הייצור של כלל מוצרי הרבלייף עומדים בסטנדרטים הגבוהים והמחמירים ביותר, כל מוצר עובר סבבים רבים של בדיקות על מנת להבטיח מוצרים טהורים ואיכותיים. תהליכי הבדיקה בחברה נתונים תחת פיקוח הדוק של סוכנויות תקינה מובילות בעולם, ומדי שנה החברה זוכה לאישור מחדש של התהליכים השונים כדי להבטיח ללקוח סופי מוצר אמין, איכותי, יעיל ומדויק. תהלכי הבדיקה של מוצרי הרבלייף כוללים זיהוי כימי, בדיקת מרכיבים, בדיקת טוהר ועוצמת חומרי גלם, בקרת איכות לאורך כל שלבי הייצור ובדיקות קפדניות של אבטחת איכות. תהליך הבדיקות כולל דגימה אקראית של מוצרים מוכנים וחומרי גלם המגיעים למתקני הייצור. כדאי לדעת כי מוצרי חברת הרבלייף מיוצרים במתקני ייצור מתקדמים הנמצאים בבעלות החברה באזורים שונים ברחבי ארצות הברית וסין. כמו כן, יש מוצרים המיוצרים על ידי שותפים הנבחרים בקפידה, בעיקר יצרנים מובילים מאירופה, ארצות הברית, דרום אמריקה ומדינות באסיה.
הכול מתחיל בשדה כדי להבטיח מוצרים באיכות גבוהה ועל מנת לסייע ללקוחות החברה להפחית משקל ולשמור על תזונה נכונה ובריאה, החברה פיתחה מודל חדשני לפיתוח ולייצור מוצרי תזונה נכונה. החברה מפקחת ובוחרת את חומרי הגלם בקפידה, כאשר מומחים מטעם החברה מגיעים למגדלים בחוות ובמתקני הגידול בים ובמדבר כדי לפקח על תנאי הגידול ואיכות המרכיבים. החברה מפקחת על השדות, חוות הגידול ומתקני הגידול השונים, כדי לוודא את איכות היבול והתנובה. כל הגידולים החקלאיים נקצרים תחת פיקוח בשיטות כמו גיזום, איסוף ודייג, וכבר בשלב זה חומרי הגלם נשלחים לבדיקות קפדניות על מנת להבטיח שהחומרים עומדים בכללי הייצור ובאיכות הרצויה. החברה מבצעת מספר סבבים של בדיקות, כולל זיהוי חומרים במעבדות, ולאחר שהמרכיבים נמצאו כאיכותיים והם עומדים בדרישות המחמירות של החברה, מתחילים בשלבי הייצור הכוללים בין היתר ייבוש, טחינה, עיבוד ומיצוי, ורק אז מייצרים את המוצרים המוכרים לכם. ראוי לציין כי כל מוצרי החברה עוברים לפחות חמישה סבבי בדקות, כאשר הבדיקה הראשונה מתחילה בשדות ובחוות של החקלאים השונים, והבדיקה האחרונה כוללת דגימה של מוצרים מוכנים וארוזים, רגע לפני שליחתם למפיצים ברחבי העולם וללקוחות החברה. הרבלייף מחויבת ללקוחותיה ומשקיעה משאבים עצומים בפיתוח וחדשנות, המוצרים עומדים בכל התקנים הנדרשים, לכן אין זה פלא כי החברה נחשבת לסיפור הצלחה בקנה מידה בינלאומי.
פורסם לראשונה: 10:25, 13.06.21