מכיוון שזהו המצב, היה זה אך הגיוני שנשלם פחות על ביטוח רכב במהלך הסגר. ביטוח הרכב הרגיל שלנו היה מותאם לימים שבהם לא היו סגרים והגבלות תנועה שונות. לכן, חשוב לדעת כי כיום קיימות פוליסות ביטוח שמבוססות על המרחק שהרכב שלכם עובר מדי חודש, בהתאם לתקופה הנוכחית שבה אנו מצויים.
האם הרכב שלכם כמעט לא זז מהבית?
תכניות ביטוח שמבוססות על מרחק שהרכב עובר, היו קיימות עוד לפני עידן הקורונה, אך הן צברו תאוצה רבה בתקופה זו. יותר ויותר מבוטחים מחפשים כל דרך אפשרית להוזיל את דמי הביטוח להקטין את נפח ההוצאות החודשיות. חברות הביטוח נענו גם הן לרצון הזה, ולכן מציעות פוליסות שמותאמות יותר לעידן הקורונה. פוליסות כאלו מבוססות על תשלום חודשי קבוע מסוים, ותוספת הנקבעת בהתאם לכמות הקילומטרים שהרכב נוסע. כך, אם מצאתם את עצמכם בחל"ת, או שאתם מחוסרי עבודה כעת, תוכלו לוודא שאתם לא משלמים סתם על ביטוח רכב יקר שלא לצורך. גם אם עדיין יש לכם עבודה בימים אלה, אך ההגבלות השונות גרמו לצמצום משמעותי בהיקף השימוש שלכם ברכב, תוכלו ליהנות מפוליסה שמבוססת על היקף השימוש במכונית.
1 צפייה בגלריה
ביטוח רכב
ביטוח רכב
ביטוח רכב
(צילום: FREEPIK)
הצעות ביטוח מתאימות לימי הסגר
כדי להיות בטוחים שאתם לא משלמים דמי ביטוח יקרים בתקופת הסגרים, חשוב לבצע השוואת ביטוחים בתקופה זו. את ההשוואה ניתן לעשות באמצעות אתרים וחברות שמתמחים בכך, ולקבל את ההצעות הזולות והטובות ביותר. תחום הביטוח בישראל עובר כעת שינויים רבים, בעיקר בעקבות כניסתן של שחקניות חדשות בתחום הביטוח ובעקבות מגמה של הורדת מחירים שגורמת התחרות הרבה בענף. רמת התחרות הגבוהה מיטיבה עם הלקוחות והמבוטחים, מכיוון שנפתחות בפניהם אפשרויות חדשות של ביטוחי רכב זולים יותר. לכן, חשוב מאוד ללמוד היטב את פרטי הפוליסה הקיימת שלכם, ולבדוק באמצעות השוואה האם אתם לא משלמים יותר מדי כיום.
בנוסף לתכניות ביטוח רכב שמבוססות על כמות קילומטרים חודשית, ישנן פוליסות נוספות שמבוססות על פרמטרים שונים - שהם מותאמים אישית לנהגים השונים. כך, אם אתם נהגים זהירים במיוחד, תוכלו לעשות ביטוח רכב שלוקח זאת בחשבון, וגובה דמי ביטוח בהתאם. כפי שישנם אמצעים טכנולוגיים שמאפשרים מעקב אחר מרחק, ישנם עזרים שיכולים לקבוע גם את רמת הזהירות שלכם בכביש ואת אופי הנהיגה שלכם. בתקופה זו, כדאי מאוד לבדוק את כל ההצעות השונות בתחום הביטוח ולבחור את התכנית הזולה והמתאימה ביותר עבורכם בהתאם.