אחד הפתרונות הנפוצים ביותר בתעשיית ניקיון החניונים הינו ביצוע התהליך בעת השעות ה"מתות" של החניון, במילים אחרות - השעות אשר התנועה בהם היא המינימלית ביותר (במרבית המקרים מדובר על שעות הלילה המאוחרות או לחילופין שעות הבוקר המוקדמות, טרם תחילת יום עבודה).
1 צפייה בגלריה
ניקיון חניונים
ניקיון חניונים
ניקיון חניונים
(צילום:FRREPIK)
החשיבות מאחורי השכרת צוות ניקיון מקצועי וניקיון החניון
בימים אלו, בעת בה מרבית המכוניות נוסעות באמצעות דלק ולא בעזרת אנרגיה חשמלית, ניתן לומר באופן חד משמעי כי נפלטים גזים רבים וכמו כן גם פיח אשר גורמים לחוסר אסתטיקה ולכלוך רב ברחבי רצפת החניון ואף לצנרת החניון. לא פעם קורה מצב בו מתרחשת נזילה של שמן מתוך אחת המכוניות הנמצאות ברחבי החניון, שמן שצריך לנקות באופן זריז ככל הניתן על מנת למצוא מצב בו עלול לקרות אסון של החלקת הולך רגל או לחילופין כלי רכב. תהליך ניקוי השמש הינו תהליך אשר דורש בשימוש של חומרים בלעדיים ואיכותיים המעניקים את האפשרות לסלק את השמן.
כאשר אתם בוחרים חברת ניקיון אמינה ומקצועית בדקו יש לה רישיון קבלן שירות, המציין שהחברת ניקיון תקינה וחוקית ומעל הכל עוברת ביקורות בהצלחה ע״י משרד הכלכלה.
את הרישיון הזה מחדשים כל 3 שנים, וחלק מהביקורות שלו זה בודקים כמה עובדים העסקת איך העסקת והאם הם קיבלו את כל התשלומים כחוק. בנוסף חשוב לוודא שלחברה יש ביטוח\ (צד ג׳, חבות מעבידים, ואחריות מקצועית) .
השלבים בתהליך ניקיון חניונים באופן מקצועי
התהליך מתחיל בשלבים הראשונים שבהם נציג החברה מו נציג החניון ומכינים תוכנית עבודה של שעת העבודה מנגד תוצאה של הניקיון
תהליך ניקיון חניונים הינו תהליך שעשוי להיות מעט מורכב, אי לכך אנו נעזרים בגורם חיצוני אשר תחום ההתעסקות שלו נוגע בכל הנוגע לניקיון חניונים. על מנת לוודא כי אתם אכן פונים לחברה אמינה ומקצועית, ריכזנו עבורכם את השלבים השונים בעת ביצוע תהליך ניקיון החניון באופן מקצועי:
• שלב הטאטוא - שלב הטאטוא מהווה את השלב ההתחלתי בעת תהליך ניקיון החניון והוא יכול להתבצע בשני דרכים, הראשונה תהיה באמצעות מכונת טאטוא חשמלית או לחילופין בעת בה מדובר על חניונים קטנים יותר יהיה ניתן לבצע את תהליך הטאטוא באמצעות מטאטא כביש רגיל. ישנה חשיבות עליונה בכל הנוגע לאיסוף הלכלוך הנמצא על פני רצפת החניון על מנת להעניק לחניון מראה אסתטי, מכובד ויוקרתי.
• שלב שטיפת הרצפה - שלב שטיפת הרצפה בחלל החניון מתבצע באמצעות מכונת שטיפה מקצועית הפועלת באמצעות לחץ מים. המכונה למעשה מבצעת מספר פעולות בו זמנית וביניהם קרצוף, שאיבה ושטיפה של חלל החניון.
• שטיפת הקירות, הצינורות והעמודים - השלב הבא בעת ניקוי חלל החניון שלכם יתבצע באמצעות קיטור אשר מעניק אפשרות של שטיפה בלחץ גבוהה, לחץ אשר עשוי להועיל בהורדת הלכלוך העקשן והקשיח והקירות והעמודים הנמצאים ברחבי החניון. מומלץ לבדוק בשלב זה כי מידת הלחץ המשומשת עבור הניקיון לא גבוהה מדי על מנת למנוע מצב בו הקירות מתקלפים או מאבדים מצבעם כתוצאה מלחץ גבוהה מידי.
• ניקוי ספרינקלרים - אפשר לומר כי ניקיון רצפת החניון מתבצע באופן יסודי ושוטף, אך ניכר כי חשוב לשים לב לאותם מקומות "נידחים" בחלל החניון הצוברים פיח ולכלוך ודרושים ניקיון ושטיפה יסודית אחת לתקופה.