למרות זאת, אם בודקים את נתוני הפשיעה בישראל מבינים, כי בנתניה אמנם מתחוללים פשעים ומבוצעות עבירות פליליות, אבל הם משתווים לגמרי ואפילו פחותים מהנתונים שיש על הרבה ערים ויישובים אחרים.
למרות זאת, זאת עדיין עיר שגרים בה אנשים ושיש בה בכל זאת אחוזי פשיעה מסוימים, וכאשר מדובר בעבירות פליליות, חשוב שיהיו בעיר גם עורכי דין פליליים אשר מתמחים בתחום ויוכלו לייצג את החשודים והנאשמים. מכיוון שמדובר בתחומים מאוד רגישים ומורכבים, הן ברמת הטיפול המשפטי והן ברמה הנפשית, חשוב מאוד שתבחרו עורך דין פלילי בנתניה על פי הפרמטרים הנכונים. ראשית, חשוב מאוד שזה עורך דין שמתמחה במתן ייעוץ וליווי משפטי בתחום הפלילי ושעוסק בתחום כבר לא מעט שנים, מכיוון שעורך דין כזה כבר נתקל בהרבה מאוד מקרים ובדרך כלל יודע איך לטפל בהם על הצד הטוב ביותר. בנוסף, חשוב שעורך הדין יהיה כזה שמספק לכל לקוח שירות מקצועי מדויק, תוך ירידה לפרטים הקטנים ברגישות הראויה ופועל ללא לאות על מנת להוציא את האמת לאור.
1 צפייה בגלריה
משה אורן עו"ד פלילי בנתניה
משה אורן עו"ד פלילי בנתניה
משה אורן עו"ד פלילי בנתניה
(ציולם: יח"צ)
מצבים בהם חשוב מאוד להסתייע בשירותיו של עורך דין פלילי בנתניה
על מנת להבין באילו מקרים חשוב מאוד לשכור את שירותיו של עורך דין פלילי, חשוב קודם להבין מהי בדיוק עבירה פלילית.
על פי החוק בישראל, עבירה פלילית היא הפרה של אחד או יותר מהכללים המחייבים שנוצרו על ידי החברה לטובת שמירה על הסדר ועל אורח החיים התקין של הפרטים המרכיבים אותה. חוק העונשין בישראל מגדיר בצורה ברורה מאוד את המעשים אשר בגינם יוטלו סנקציות פליליות על מבצעיהם, ביניהם המתה, גניבה, עבירות מין, עבירות אלימות קשות, עבירות נשק, עבירות סמים ועוד. אולם, ישנם גם סעיפים שונים אשר אינם מצוינים בחוק העונשין עצמו ומגדירים עבירות נוספות אשר בגינן תוטל על המבצע אותן סנקציה פלילית. בין העבירות הללו ניתן למנות עבירה על חוק הגנת הפרטיות, עבירות מס ועוד.
אם נטען נגד מישהו כי הוא ביצע עבירה פלילית, יש להוכיח שני דברים באופן ודאי:
א. הוא אכן ביצע את העבירה המיוחסת לו. ב. אם הוכח מעל לכל ספק שהעבירה אכן בוצעה על ידו – יש להוכיח גם כי מצבו הנפשי בעת ביצוע העבירה היה תקין.
במקרה שאכן שני התנאים הוכחו מעל ומעבר לכל ספק, ניתן להעמיד את האדם לדין פלילי. על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר, כדאי מאוד לשכור את שירותיו של עורך דין פלילי בנתניה כבר מהשלבים הראשונים, וללכת איתו לאורך כל הדרך.
מצבים בהם נזקקים לשירותיו של עורך דין פלילי
• האשמה בהמתה / רצח
• האשמה בגניבה
• האשמה בסחר בסמים
• האשמה בביצוע עבירות מין
• האשמה באלימות קשה
כל אחת מההאשמות האלה היא האשמה בעבירה פלילית, והשלב הבא שלה תהיה זימון החשוד בביצוע העבירה לטובת השמעת דבריו במסגרת חקירה פלילית. במקרה כזה חשוב להסתייע בעורך דין פלילי מקצועי ומנוסה אשר בקיא בתחום וידע ללוות אתכם ולייצג אתכם על הצד הטוב ביותר.
המאמר נכתב על ידי משה אורן – עורך דין פלילי בנתניה בעל משרד עורכי דין ותיק ומוניטין עשיר.