עכשיו, שהקיץ כבר כמעט מאחורינו והחורף עדיין לא משתולל, זה הזמן לקחת את הילדים או חברים , להשכיר רכב ולצאת לטייל בירושלים וסביבותיה, להכיר פינות חבויות, אנשים מעניינים ולקחת פסק זמן מחיי היום יום הלוחצים. באים לבקר אתכם מחו"ל? משפחה או חברים? השכרת רכב בירושלים תסדר לכם יום עם פעילות משותפת, לא רחוק מדי מהבית ועם המון אווירה שאפשר למצוא רק שם. איפה כדאי לבקר?
1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה. צילום: pixabay
אילוסטרציה. צילום: pixabay
אילוסטרציה. צילום: pixabay
(אילוסטרציה. צילום: pixabay )

עין כרם

אחת מהשכונות הוותיקות בירושלים שמחוץ לחומות. תערובת של בתים ציוריים, אמנים, כנסיות ובתי כנסת, מעיינות, עצי תאנה מניבים שעכשיו הם בשיא עונתם, בתים עתיקים ואווירה קסומה. החנו את הרכב בפאתי השכונה וצאו לסייר בינות לבתים ובשכיות החמדה. בבית העתיק בעין כרם תוכלו להתרשם ממבחר הריבות בבוטיק שבחצר, בינות לשיחי הוורדים או להקשיב, אם התמזל מזלכם, לשירת הלדינו הבוקעת מחדרי הבית. בבית המלאכות העתיק "בחפץ כפיה" תתוודעו למלאכות עתיקות שנעשו בצוותא - טוויה, אריגה, רקמה, קליעת סלים – הכל בניצוחה של האומנית הדר קליידמן וממש ליד – סטודיו לאריחים ותכשיטים של רות חביליו. אל תשכחו לבקר במנזר "יוחנן בהרים" או במעיין "עין מרים" ובית הכנסת שלידו – ובוסתן המעיין הוא מקום אידיאלי לפיקניק של אמצע יום קסום בהחלט.

האקווריום בירושלים

למרות שהקיץ כבר איננו בעיצומו, עדיין הימים חמים. אטרקציה מיוחדת במינה בירושלים שמתאימה מאד למבוגרים ולילדים היא אקווריום ישראל – אקווריום שעוסק בסביבה הימית בישראל ושימורה. במקום ניתן לבקר בגלריות ארבעת הימים בישראל – הים התיכון, הים האדום, ימת הכנרת וים המלח, לצעוד במנהרת זכוכית בלב האקווריום ולקבל תחושה של חיים מתחת לפני הים, בקר בתצוגת צדפים וקונכיות או לחתום על קיר המחויבות לשמירה על חופי ישראל. חוויה ייחודית לכולם, שאין בשום מקום אחר בארץ. לאלו שבחרו בשירות השכרת רכב ניתן להחנות את הרכב בחניון הרחב הצמוד.

חדר בריחה 5959

חדרי בריחה הם הזדמנות מצוינת לחוויה מסוג שונה – אתגר מחשבתי שמכניס אותך לתוך עולם חליפי עם סיפור ומטרה ומאתגר אותך -נכון – לברוח מהחדר תוך פרק זמן קצוב. חדרי בריחה 5959 מציע שלושה עולמות שכאלו: ב"מקרה המוזר" תבקרו בביתו של מיסטר ג'קיל ותנסו למצוא שיקוי שימנע ממר הייד להגיע ולתפוס אתכם, בלונדון של המאה התשע עשרה, ב"דון פבלו" תעזרו לברון סמים קולומביאני למצוא חרב עתיקה וב"בשידור" תחזירו את תחנת הרדיו "און אייר" באנגליה לשידור. מדובר בחדרים מהקשים בארץ, ובשניים מהם אף לא תאלצו לזחול או לטפס – מתאים לכולם, אפילו לנשים בהריון מתקדם. כל חדר הוא חוויה ייחודית בפני עצמה, מתאימה לזוג או קבוצת חברים ואפילו למשפחות עם ילדים קצת יותר גדולים שייהנו מאד משינוי האווירה.