"אל תדברו איתי לפני שאני שותה את הקפה שלי". אם אתם מזדהים עם המשפט הזה ומי שיפנה אליכם לפני שאתם שותים את כוס הקפה שלכם בבוקר צפוי לקבל גרסה מעט פחות נעימה שלכם, נשמח להציע לכם מספר קפסולות איכותיות ביותר מבית נספרסו. ייתכן מאוד שהקפסולות ייטיבו אתכם ועם כל הבריות שמסביבכם ושתוך מספר לגימות תרגישו בעצמכם כיצד היום שלכם משתנה לטובה, כי הרי אין כמו כוס קפה איכותית לפתוח את היום.
1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה. צילום: pixabay
אילוסטרציה. צילום: pixabay
אילוסטרציה. צילום: pixabay
קוראים בקפה – איזה קפה מתאים לכם?
אתם לא צריכים ללכת אל מגדת עתידות כדי לדעת איזה קפה אתם אוהבים (אנחנו גם לא כל כך מאמינים בקריאה בקפה), אנו מאמינים שכדי לדעת אם אנחנו אוהבים משהו יש להכיר אותו ולבחון אותו.
אם גם אתם מאמינים שכדי לבחון את חוש הטעם שלנו עלינו להתנסות בטעמים חדשים, תוכלו להצטרף אלינו וללמוד מעט על טעמים נפלאים של קפסולות נספרסו, שיתכן ויפתיעו אתכם.
לפניכם 5 קפסולות קפה מומלצות של נספרסו:
  1. קפסולת קפה ארפיג'יו – תערובת של קפה ערביקה שמגיע מדרום ומרכז אמריקה ומכיל בנוסף תווי קקאו. הקלייה הממושכת של הקפה גורמת לו להדיף ניחוח פירותי והוא קרמי וחזק.
  2. קפסולת קפה ריסטרטו – התערובת כוללת פולי רובוסטה, פולי ערביקה ממזרח אפריקה ופולי ערביקה מברזיל ומקולומביה. התערובת מתאפיינת בטעם חזק ועשיר תוך הדגשה של תוויי פירות מעודנים, ניחוח חזק של קלייה, חומציות ושוקולד.
  3. קפסולת קפה אנביבו לונגו – התערובת מתאפיינת בטעם חזק ועוצמתי. התערובת משלבת פולי רובוסטה ממקסיקו ופולי ערביקה מהודו וניחנת בארומה של תוויי עוגת זנגביל ותווים עציים.
  4. קפסולת קפה קזאר – תערובת סמיכה ועוצמתית שמשלבת בין שני זני רובוסטה מגואטמלה ומברזיל. בנוסף לכך, מכילה התערובת פולי ערביקה שמגיעים מדרום אמריקה ונקלו בנפרד. יש בתערובת מרירות ואיזון נפלא בין תווים מפופלים ובין מרקם קטיפתי.
  5. קפסולת קפה רקאן – תערובת שמכילה פולי ערביקה מאסיה ואמריקה הלטינית. טכניקת הקלייה הממושכת והטמפרטורה הנמוכה מעניקים לה אופי ייחודי. כששותים את הקפה חשים רמזים עדינים של דגנים קלויים, אבקת קקאו מריר ותווים קלויים.
טעמים משובחים וניחוחות מעולמות רחוקים
עם הטעמים הנפלאים של קפסולות הקפה שציינו ועוד מגוון קפסולות קפה בטעמים משובחים אחרים, אתם יכולים להפליג במחוזות הדמיון ולא רק לשבת בביתכם במקום בבית הקפה, אלא להרגיש כאילו ש"קפצתם" לביקור קצר בדרום אמריקה, מרכז אמריקה, קולומביה, גואטמלה ברזיל או מאזורים רחוקים וקסומים אחרים. עם ניחוחות כאלו כיף לפתוח את הבוקר או לנוח מעט ולצבור כוחות בשעת הצהריים לקראת המשך היום. אז באיזה קפה אתם בוחרים הבוקר?...