מה שהכי צפוי הוא הבלתי צפוי
החיים שלנו מאוד דינמיים, ואם יש משהו שעידן הקורונה לימד אותנו זה כמה שהחיים בלתי צפויים. הכול יכול בקלות להשתנות ברגע, ואם הוא משתנה בעסק שלכם, פירוש הדבר שאתם עלולים לאבד את מקום עבודתכם ופרנסתכם. אבל למעשה זה לא מפתיע. זהו דרכו של עולם. נזקי טבע, ניסיון לפריצה או לשוד, סתם עייפות וחוסר תשומת לב – כל דבר יכול לקרות. אבל החדשות הטובות הן שגם אם דברים כאלה קורים, אנחנו יכולים להיערך אליהם מראש באמצעות ביטוח לעסק קטן.
1 צפייה בגלריה
ביטוח לעסק קטן
ביטוח לעסק קטן
ביטוח לעסק קטן
(צילום: istockphoto)
ביטוח עסק קטן הוא לא בזבוז אלא השקעה
מוטלת עליכם כל כך הרבה אחריות על הכתפיים: אתם משווקים, מוכרים, משכנעים, מתמקחים, משקיעים ודואגים לפרנסתכם ולבני משפחתכם, וכמובן גם לעובדיכם וליקיריהם. אתם מודאגים, חוששים, מתייאשים, אבל נחושים להצליח. אתם מחפשים תמיד איפה אפשר לחסוך ולהתייעל, וחוששים שמא ביטוח עסק מיותר.
בכל זאת יש לכם עסק של מטר על שניים ואולי במקרה הטוב רק עובד אחד או שניים, כי אתם בסך הכול עסק קטן... אבל גם עסק קטן יכול למצוא את עצמו מתמודד עם חובות גדולים, עקב אירוע שגרם לו נזק שדורש שיפוץ, שיקום וכו'. לכן, ביטוח לעסק קטן הוא לא רק בגדר המלצה, אלא חובה אם אתם רוצים באמת שקט נפשי והגנה מלאה מפני סיכונים.
1 מתוך 5 עסקים סוגר את העסק כבר בשנה הראשונה
לפי נתונים של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, 20% מהעסקים סוגרים את העסק שלהם לאחר שנה אחת בלבד. בין היתר הדבר נובע בגלל אירוע בלתי צפוי שגרר אותם להוצאות גדולות ובלתי מתוכננות, שלא הותיר להם ברירה אלא לסגור. עם ביטוח עסק, מצב כזה היה יכול להימנע.
ביטוח עסקים קטנים מכסה אתכם מפני שלל סיכונים שאתם חשופים אליהם, כגון:
• נזקים שנגרמו לנכס או לרכוש, כולל נזקים שנגרמו לציוד ולמלאי
• אובדן הכנסות ורווחים
• תביעות של עובדים ותאונות עבודה
• תביעות צד ג'
• ועוד
ביטוח עסק בהתאמה אישית
חשוב לדעת שביטוח עסק בנוי בצורה כזו שהוא כולל כמה כיסויים בסיסיים מהסוג שהזכרנו בפסקה הקודמת, לצד הרחבות שמאפשרות להתאים את הביטוח באופן ספציפי למאפייניו הייחודיים של העסק, כדי להעניק לכם מענה אופטימלי בהתאם לתקציבכם ולסיכונים אשר אליהם אתם חשופים.
בין היתר ניתן להוסיף לכיסויי הבסיס גם: ביטוח אחריות מקצועית, ביטוח כספים בכספת/בהעברה, ביטוח סייבר, ביטוחי אחריות מוצר ועוד. כל אחד יכול לבחור את הכיסויים הרצויים וכך לשלוט על עלות הפרמיה. וזה מה שאנחנו עושים במרכז לביטוח העסקים כבר עשרות שנים – מתאימים את הביטוח לצורך הייחודי של כל אחד ואחת מבעלי ומבעלות העסקים שאנו מייצגים מול חברות הביטוח המובילות בארץ. צרו איתנו קשר ונשמח לשוחח אתכם ולהתאים לכם את הביטוח האידיאלי.