כל סוגי עבודות הזכוכית הזכוכית היא חומר גלם יוקרתי אשר משדרג כל מרחב בו הוא נמצא מבחינה עיצובית. על כן בתים פרטים רבים, כמו גם פרויקטים ציבוריים ומסחריים עושים שימוש בחומר הבנייה השקוף, שבמקור עשוי בכלל מחול. קבלנים ואדריכלים רבים, נוהגים לשלב בתכנון ובבנייה זכוכית בשלל מקומות, החל מקירות זכוכית שקופים ועד תקרות זכוכית דרכן ניתן לראות את השמיים. כעסק ותיק מאוד בתחום הזכוכית, שבירו מתמחים בכל סוג אפשרי של עבודות זכוכית, הן למטרות פרטיות הן למטרות ציבוריות. זאת כמובן תוך ניצול הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתום. בין עבודות הזכוכית ששבירו מציעים ניתן למנות מחיצות זכוכית, מקלחונים, דלתות זכוכית, שולחנות זכוכית, מעקות זכוכית, דלפקי זכוכית ואפילו מעלית זכוכית. לכן לא משנה באיזה פרויקט נתקעם או היכן אתם צריכים לעבוד עם זכוכית, שבירו יידעו לספק לכם שירות איכותי ומקצועי שיישאר אתכם לשנים רבות. לא רק מקלחוני זכוכית, אלא כמעט גם כל דבר אחר. ממש זכוכית בכל מקום.
1 צפייה בגלריה
שבירו
שבירו
שבירו
(צילום: PIXABAY)
ניסיון במקום הראשון להיות עסק ותיק בישראל זה לא עניין של מה בכך. עסקים רבים סוגרים את עסקיהם לאחר עשור או שניים, לפעמים אפילו פחות מכך. בתחום הבנייה רווי התחרות קשה לעסקים שאינם המצטיינים בתחומם לשרוד. לכן שבירו, שנמצאים בקדמת הבמה כבר מעל שישים שנה, הם מודל לכל עסק וכמובן שלכל לקוח. הניסיון שלהם מדבר בכל עבודה שהם מבצעים, עם עדות מוצקה ומוכחת לאיכות ולמקצועיות בכל הקשור לעבודות זכוכית. אף על פי כן, למרות הניסיון הרב חשוב לציין ששבירו לא קופאים על השמרים ומקפידים להתעדכן בכל החידושים הקיימים בתחום. ניתן לראות זאת בין היתר בדגש ששמה החברה על עבודה משותפת בזכוכית עם חברות בין לאומיות מובילות.
כל פרויקט מיוחד בפני עצמו לשבירו יש רזומה עשיר של עבודות בתחום הזכוכית, ועם לקוחותיה נמנים העסקים המובילים במשק הישראלי, כמו גם שחקנים גדולים בארצות הברית ובאירופה. לא רק קבלנים וארכיטקטים אלא גם משרדים, חנויות ורשתות שיווק. זאת מכיוון ששבירו משקיעים את הלב והנשמה בכל מיזם, וגורמים לכל עבודה שלהם להיראות ייחודית ודומה אך ורק לעצמה.
אמרתם זכוכית, אמרתם שבירו לאחר שישים שנות ניסיון בתחום, אפשר בהחלט לראות את השם שבירו כמילה נרדפת לעבודות זכוכית איכותיות ומקצועיות בישראל. כל סוג של עבודה, כל סוג של מיזם, ייצא נשכר מפנייה לשבירו. עם הזכוכית כחומר גלם דקורטיבי נהדר ועם איכות הגימור של שבירו, התוצאה הסופית תיראה לא פחות ממושלמת. למידע נוסף בקרו באתר: שבירו עבודות זכוכית מעוצבות