קרי, תוכניות חיסכון, ביטוח חיים וקרנות השקעה סולידיות כגון קופת גמל, קרן השתלמות ועודאך יש עוד כמה דברים, שצריך לדעת על המכשירים הפיננסיים הללו, שיעזרו לכם אחרי הפרישה ונפרט עליהם כאן עבור מי שרוצה לפרוש עם יותר מקצבת זקנה בסיסית ומעוניין ליצור עבורו ועבור משפחתו אפיקי השקעה קצת יותר משתלמים ונפרט על קרנות השקעה אלטרנטיביות העושות בדיוק את זה.
איך להשיג תשואה סולידית לגיל הפרישה – פורטל הביטוחים תכנון פיננסי רוב הציבור חוסך ומשקיע בתוכניות החיסכון ואפיקי ההשקעה הסולידיים כמו קרנות הפנסיה, ביטוחי המנהלים, קרנות ההשתלמות ועוד. אין ספק שמי שמסתפק בקצבה חודשית ממוצעת המתבססת על ההכנסה החודשית שלו ולא מעבר, יכול להסתמך על תוכניות אלה ולהגיע לגיל הפרישה עם סכום כסף שיספיק למחייה חודשית בסיסית אך לא מעבר לזה. לעומת זאת מי שמבין שעכשיו זה הזמן לתת לכסף שלו לעבוד ולא מסתפק באותן תוכניות חיסכון ואפיקי השקעה סולידיים, יכול ליהנות מתשואות הרבה יותר גבוהות באמצעות השקעות אלטרנטיביות.
1 צפייה בגלריה
2bit
2bit
2bit
(צילום: FREEPIK)
יתרון ההשקעה בקרנות השקעה אלטרנטיביות ובקרנות בלתי סחירות מי שנלחץ ברגע זה והחליט לעזוב את המאמר כיוון שהוא חושב שאנחנו מדברים על השקעות מסוכנת בשוק ההון או בבורסה לניירות ערך, כדאי שיישאר וישמע כיצד יש היום אפיקי השקעה הרבה יותר בטוחים אשר מספקים תשואות לא פחות אטרקטיביות לטווח הארוך. השקעות אלטרנטיביות נועדו להגן על נכסים פיננסיים בתא המשפחתי ולספק מגוון השקעות בתיק ההשקעות שלכם ללא מתאם ישיר לבורסה. תחום ההשקעות האלטרנטיביות בארץ עדיין בחיתוליו אך בשנים האחרונות, השקעות אלטרנטיביות הופכות נפוצות יותר ויותר ומהוות חלק ניכר מתיק ההשקעות המשפחתי. פורטל הביטוחים פיננסים ופורטל הביטוחים פרימיום מספקות את ההכוונה והמידע העדכניים ביותר במסגרת הפמילי אופיס ושאר שירותי הקבוצה לתכנון פרישה אולטימטיבי, המורכב בין היתר מהשקעות מסוג זה, המייצרות תרומה חיובית לתשואות התיק תוך כדי הפחתת התנודתיות הרבה הקיימת בשוק בדרך כלל, במיוחד ב-2021, השנה בא העולם עוד מתאושש מהמגפה העולמית שפקדה אותו ומחפש עוגנים פיננסיים חדשים וחזקים יותר להישען עליהם, אם זה בתחום הנדל"ן, התשתיות ועוד, תחומים בהם פורטל הביטוחים פיננסים ופורטל הביטוחים פרימיום מתמחות ומביאות ללקוחותיהם את המידע העכשווי ביותר.
תכנון פרישה פיננסי מותאם לתקופה – פורטל הביטוחים תכנון פיננסי המתכננים הפיננסים של פורטל הביטוחים מבינים שהשקעות אלטרנטיביות הן חלק בלתי נפרד מתיק ההשקעות המשפחתי החדש ושבתנאי השוק הקיימים, הן ממלאות תפקיד חשוב בהפחתת הסיכונים ויצירת תשואות גבוהות ויציבות לאורך זמן. כחלק מתכנון פיננסי נכון אנו מתאימים לכל משקיע את ההשקעות האלטרנטיביות הטובות ביותר עבורו, בהתאם לטווח ההשקעה, רמת הסיכון והעדפותיו האישיות.
אלו התחומים העיקריים הפעילים היום בעולם ההשקעות האלטרנטיביות: השקעות נדל"ן - אין צורך להכביר במילים על יציבות וכדאיות ההשקעה בתחום הנדל"ן. פורטל הביטוחים מאתרת את הפרויקטים החדשניים ביותר ומזהה את הטרנדים החמים ביותר בענף, כמו השקעות דיור מוגן למשל, תחום ההולך ומתפתח בעשור האחרון עם העלייה הניכרת בתוחלת החיים והצורך לספק פתרונות דיור מתקדמים לבני הגיל השלישי בעידן המודרני. מגפת הקורונה רק זירזה את המגמה וכיום נוצר צורך אמיתי ליצירת מתקני דיור מוגן חדשניים המתאימים לצרכים ולאתגרים החדשים שלימדה אותנו המגפה ב-2020. הייטק וביו-טק - שני תחומים בולטים מאוד בקטגוריית ההשקעות האלטרנטיביות ובשנים האחרונות הם אף משלבים כוחות ואפשר למצוא היום יותר חברות ביו-טק מבוססות טכנולוגיה מאי פעם המספקות פיתוחים בלתי רגילים המסוגלים, לא פחות ולא יותר, לשנות את העולם, אם זה בתחום הרפואה, הנדסה גנטית ועוד תחומים מסעירים שהשקעה בהם היום, לכל הדעות תשיג עבור המשקיעים בהם תשואה תלת ספרתית בסבירות גבוהה, אם לא כבר עכשיו אז בחמש שנים השנים הקרובות או בעשור הבא. השקעות אטרנטיביות נוספות עליהן נפרט במאמר הבא: השקעה במתחמי דיור סוציאלי, קרנות גידור, נדל"ן בינלאומי, מימון למרכזים סיעודיים לאוכלוסיות מיוחדות ועוד. מוזמנים לגלוש באתר פורטל הביטוחים תכנון פיננסי ולקרוא עוד מאמרים וליצור עמנו קשר לתיאום פגישה בכל הנוגע לתכנון פרישה מתקדם, כזה שלא רק יוציא אתכם לפנסיה עם קצבה חודשית בסיסית אלא יאפשר לכם לחיות את החיים הטובים שמגיעים לכם אחרי שנים רבות של עבודה. להתראות ובהצלחה. פורטל הביטוחים הגדול בישראל טלפון: 073-272-5261 www.2bit.co.il