מה שיעשה לכם טוב וישכיח מעליכם טרדות מציקות, זה חופשת סוויטה עם בריכה פרטית לזוגות בצפון. אתם מוזמנים להכיר את מתחם עדן ברמה, ביישוב חד נס, רמת הגולן. במתחם תמצאו את פינוקי הזוגות הכי רציניים. חלק מהם גם על חשבון הבית!
צימר בצפון חייב להיות נקי ומצוחצח, נכון, אך לא רק. צימרים ברמת הגולן מפנקים אתכם כל הדרך עד הצ'ק-אאוט, תוך שאתם גם בהחלט יכולים לבחור בין סוגי הפינוקים השונים. מחפשים אחר דיל סוויטות בצפון עם בריכה מחוממת ואולי גם עיסוי? בואו נדבר עונג אמיתי! בואו נדבר על מתחמי אירוח כפרי ברמת הגולן עם ג'קוזי אישי, בריכות פרטיות, נוף לכנרת וגם תפנוקים על חשבון הבית.

1 צפייה בגלריה
עדן ברמה
עדן ברמה
עדן ברמה
(צילום: אלברט אדוט)

אירוח כפרי ברמת הגולן לזוגות עם בריכה פרטית

בדקנו עבורכם מתחמי אירוח כפרי שונים בצפון, תוך שגם ביררנו את כל הפרטים הכי חשובים. מה חופשת סוויטת ברמת הגולן חייבת לכלול? האם צימר עם ג'קוזי פרטי הוא חובה? אולי בכלל סוויטה עם בריכה פרטית ומחוממת תהיה עדיפה? כל המידע, נבדק ונמצא על ידי צימרים בצפון הארץ - חשיפה לגולן: מגזין תיירות בצפון. בואו נתחיל עם מתחם עדן ברמה חד נס – סוויטה עם בריכה פרטית לזוגות.
דיל צימרים זוגי בצפון עם ג'קוזי, הוא מצרך שנחטף מהמדפים תוך שניות. אנשים אוהבים את החופשה שלהם מבעבעת, בצמוד לג'קוזי שלא מפסיק לשצוף. צימר זוגי עם בריכה מחוממת ופרטית, זהו דיל שתוכלו למצוא די בקלות, אך כמובן שיהיה עליכם לוודא כי צרכים אכן נענים במתחם בו אתם בוחרים.

מה יכלול נופש זוגי בצפון בסוויטות עם בריכה?

אם אתם מחפשים אחר סוויטה זוגית עם בריכה מחוממת ופרטית ברמת הגולן, תמיד כדאי יהיה לוודא כי בבריכה אפשר להשתמש גם בחורף וגם בקיץ. צימרים זוגיים עם בריכות וג'קוזי, בדרך כלל גם יציעו לכם נופים מדהימים, וזה בדיוק מה שתמצאו במתחם עדן ברמה בחד נס – נופי כנרת מכל נקודה במתחם.

מחפשים אחר צימר עם נוף לכנרת? אולי סוויטות בקרבת הכנרת? הגעתם!

כשאתם יוצאים לחצר המשותפת של המתחם, אתם מגלים שם בריכה משותפת וגדולה, שגם היא משקיפה אל נופיה הקסומים של ימת הכנרת וסביבתה. למעשה, הנוף במתחם הוא פנוראמי ופתוח, כך שאתם מוזמנים אפילו להצטייד במשקפת (אולי תצליחו לראות נשרים נדירים!). צימרים לזוגות עם בריכה פרטית ונוף מרהיב? התכוננו להחסיר פעימה!

צימרים משפחתיים בצפון | צימר למשפחות ברמת הגולן

אתם מוזמנים להכיר סוויטה משפחתית, צימרים משפחתיים ובקתות שכולן רומנטיקה משפחתית אחת שלמה. במתחם עדן ברמה תמצאו צימר משפחתי ומפנק, סוויטה למשפחות קטנות ועוד. בכל סוויטה (2 סה"כ) תמצאו גם בריכה פרטית ומחוממת, בה תוכלו להשתכשך גם בחורף.
ואם כבר הזכרנו חורף, אתם בהחלט מוזמנים להתייעץ עם דבורה, בעלת המקום, לגבי אטרקציות לחורף ברמת הגולן. מה הן יכללו? למשל, טיול ג'יפים לנהיגה עצמית בחורף. כיף ענק, שכולל גם לפעמים נסיעת בטח בשלג!

אטרקציות בצפון וברמת הגולן

עדן ברמה – סוויטה עם בריכה פרטית לזוגות ברמת הגולן (חד נס), ישמחו להמליץ לכם על אטרקציות מומלצות ברמת הגולן, מסעדות מומלצות בצפון ועוד. בין אם אתם אוהבי EXTREME או פעילויות ימיות ופעילויות שטח שונות, תוכלו לקבל המלצה על אטרקציות בצפון.
אתם מוזמנים לשאול ולהתייעץ, ההמלצה הכי טובה תהיה תמיד מתושבים מקומיים. מחפשים אחר אטרקציות בכנרת? כדאי לדעת, ישנם טיולי ג'יפים וגם טיולי רייזרים בצפון, במהלכם אתם תעצרו בכנרת ואף תיקחו חלק בפעילויות שטח, ניווט, משחקי חפש את המטמון, פעילויות ימיות ועוד.

מה עוד נמצא במתחם עדן ברמה בחד נס?

מלבד ג'קוזי ספא בכל סוויטה, בריכה מחוממת ומטבחון מצוחצח, תמצאו במתחם עדן ברמה גם פינת צלייה ובישול. תוכלו להבעיר גם גחלים, כל עוד הבישול נעשה בתחומים המוגדרים לכך. ואם כבר מדברים על ניקיונות, אנו שמחים לציין שמתחם עדן ברמה הוא מצוחצח ונקי, כך שאתם מוזמנים להתארח ללא כל חששות במתחם צימר בצפון עם בריכה מחוממת לזוגות.
חוגגים אירוע מיוחד? סוויטה ברמת הגולן לאירועים מיוחדים – מאתרים בדיוק כאן. אתם מוזמנים לספר לדבורה, בעלת מתחם עדן ברמה, על האירוע המיוחד אותו אתם חוגגים. יום נישואין? ירח דבש? מזל טוב! כעת, בחרו צימר עם בריכה לזוגות בסידור אישי!
תהנו!