חשוב שתדעו: כדי להיות נוטריון בישראל צריך לעבור מסלול לא קצר, ובנוסף, צריך לפחות עשר שנות ניסיון בתור עורך דין. לכן ברור מדוע כל נוטריון הוא עורך דין אך לא כל עורך דין הוא גם נוטריון. בנוסף, ממש כפי שהייתם עושים אילו הייתם זקוקים לעורך דין, כך צריך לעשות גם כאשר אתם מחפשים נוטריון מומלץ. כלומר, רצוי מאוד שתבדקו כל מה שאתם יכולים כדי להגדיל את הסיכוי שלכם לצאת מרוצים משירותיו. זה נכון בין אם אתם מחפשים נוטריון מומלץ כדי לחתום על תרגום ובין אם אתם זקוקים לכל שירות אחר מאיש מקצוע כזה, אז למה אתם מחכים?
מה עוד צריך וכדאי לברר כשמחפשים נוטריון מומלץ?
אתם תוהים איך נכון יהיה לבחור נוטריון מומלץ? לא ברור לכם מי יוכל להיות איש המקצוע המתאים לכם? אם כך, אנחנו מציעים שתתעקשו לבצע את כל הבירורים הנדרשים מראש. למשל:
  • האם הנוטריון מקצועי?
  • האם הוא עוסק בתחום הזה כבר שנים?
  • מי ממליץ על אותו נוטריון?
  • האם הנוטריון זמין לטפל במקרה שלכם?
  • האם הלקוחות אחרים של אותו נוטריון עברו איתו חוויות טובות?
  • מה כוללים השירותים שאותו נוטריון יכול להציע?
  • האם הוא זמין עבורכם בכל עת?
1 צפייה בגלריה
(צילום: FREEPIK)
כל הנתונים האלה יכולים להשפיע בעת בחירת נוטריון מומלץ ולכן כדאי שתבררו זאת. אתם לא באמת רוצים לבחור אדם שלא עושה עבודה מקצועית וטובה, כך שרצוי לרדת לעומק הפרטים ולראות במי בדיוק אתם בוחרים.
כמה תשלמו על השירות?
זה ברור שאם אתם מחפשים נוטריון מומלץ פנו לאתר חברת היחידה לשירותים נוטריונים רק כדי שהוא יאשר לכם תרגום כל כמה עמודים, המחיר יהיה שונה לעומת עבודות הרבה יותר מקיפות שיכול לעשות היום כל נוטריון. יחד עם זאת, אם גם במקרה של תרגום פשוט תוכלו לחסוך כסף ותוכלו להימנע מבחירת הנוטריון שגובה את המחיר הכי גבוה, למה שלא תעשו זאת? לכל נוטריון מומלץ יש תעריפים אחרים ורצוי לעצור ולבדוק את הנושא הזה. האם אתם באמת מאמינים שבבחירת נוטריון שאצלו התעריף הוא הגבוה ביותר זה אומר שבחרתם את איש המקצוע הכי מוצלח שקיים? זה לא בדיוק כך. לכן אנחנו מציעים לכם לבדוק כמה שיותר נתונים וגם לא להתעצל בכל מה שקשור להשוות מחירים. אומנם לכל איש מקצוע יש אפשרות לגבות איזה מחירים שנראים לו סבירים, אך בסופו של דבר, מי שמשלם הוא הלקוח. לכן יש מקום לעשות בירורים ולראות שאתם בוחרים לכם נוטריון מומלץ שהמחיר שהוא יגבה מכם תמורת שירותיו יהיה סביר ביותר.