בטון מוחלק תל אביב הפך לתופעה פופולרית ומקובלת מאוד בעיר הגדולה בשנים האחרונות, וכמעט אין בניין המכבד את עצמו שעיצוב זה לא נעשה בו. מה שהיה נחשב בעבר סטנדרט עיצובי גבוה השמור רק לבנייני יוקרה הפך במהרה להיות דבר מבוקש כמעט בכל סוג של מבנה. פשוט כיף להיכנס למקום ולהתרשם כבר ממבט ראשון מהמראה החדשני מעורר ההשתהות שעבודת גימור חדשנית זו מעניקה לכל הבניין. החלקת בטון יכולה להיעשות כמעט בכל סוג של מבנה בו מתאפשר תהליך יציקה וריצוף בטון, ונפוצה עבור מקומות להם יש חשיבות עליונה בעיצוב והאסתטיקה של הבניין – כדוגמת מבני ציבור, אולמות אירועים, חללי עבודה משרדיים ועוד.

1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: freepik)

בטון מוחלק תל אביב – מה זה בדיוק?

בטון מוחלק או בטון מלוטש הוא למעשה בטון שעבר תהליך חדשני וייחודי הנעשה בשלבי הגימור האחרונים של עבודות הבניין, וכולל בין היתר עיבוד, שיטוח והחלקה על מנת להשוות לו מראה מבריק, נקי וזוהר. התהליך של החלקת הבטון שונה במקצת מצורת עיבוד שהייתה מקובלת לפני כן. בתחילת שלבי העבודה עושים שימוש ביציקת בטון רגילה מעורבלת ולפני שפיכתה לרצפה מוספים לה חומרי בניין סינטטיים מיוחדים המעניקים לבטון הרכב ייחודי ושונה. את הבלילה החדשה שופכים למקומות הרצויים, ובאמצעות כלי מלאכה הייעודיים לעבודה זו מתבצעות עבודות החלקה.

כל היתרונות של החלקת בטון

כל מי שאינו מתפשר על איכות ומוכן לקחת על עצמו ברצינות להשקיע בשיפור הנראות החזותית של הבניין, יצטרך לשקול את שימוש בבטון מוחלק. מלבד השדרוג והייפוי הנראים בבירור לעין ממבט ראשון, להחלקת בטון תל אביב קיימת רשימה ארוכה ומרשימה של יתרונות ההופכים את הבחירה הזו לכדאית ומומלצת. בין היתר:
• החלקת בטון זולה יותר ביחס לשיטות ריצוף אחרות.
• בזכות טבע החומר החדשני עבודות הריצוף וההתקנה נעשים בצורה מהירה יותר.
• חסינות ועמידות בפני נזקי שבירה ועומסי משקל לאורך זמן, וזאת בהשוואה לחומרים אחרים המתכלים בסיטואציות של בליה דומות.
• עיצוב נקי וחלק המשווה מראה מודרני, איכותי ויוקרתי.
• קלה ונוחה מאוד לניקוי – בניגוד גמור לבטון רגיל או למשטחי ריצוף אחרים, רצפת בטון שעבר החלקה ניתנת לניקוי מכל סוג של לכלוך וכתם במהירות ובקלות רבה.
• ניתן לשדרג בגיוון ולהוסיף צבעים כציפוי חיצוני על מנת לקבל סגנון עיצובי הולם ורצוי.

הבחירה המועדפת על קבלנים ומעצבים בעיר הגדולה

כשמדובר בעיר גדולה ותוססת כמו תל אביב, העשירה במקומות רבים כמו אולמות כנסים, מקומות בילוי, בנייני יוקרה ומשרדים ענקיים, בחירה של גימור עבודות בניין באמצעות החלקת בטון של חברת אומנות ובטון בע"מ היא בהחלט בחירה חכמה ומוצלחת. זוהי אחת הבחירות המועדפות ביותר על קבלני בניין, ארכיטקטים ואדריכלי פנים בעלי תפיסת עיצוב עדכנית וצעירה כאשר הם נדרשים לעבוד על פרויקט בניה איכותי. ואמנם, אף על פי שזו שיטה שמטבעה יועדה למקומות ציבוריים גדולים ורחבים, היום יותר מתמיד גם לקוחות פרטיים המעוניינים יכולים לשדרג את ביתם ולהתקין רצפות בטון מוחלק, במחירים יחסית זולים ובמהירות.