צורן הוא יישוב קהילתי פסטורלי למדיי באזור השרון. לא פלא שיש ביקוש למגרשים למכירה ביישוב זה. תושבים לא מעטים מחפשים את השילוב בין חיים שקטים ונעימים לבין הקרבה לאזור המרכז, וצורך מספק בהחלט את הדרישות האלה. מגרשים למכירה בצורן מיועדים פעמים רבות לבניית בתים פרטיים המספקים לבעליהם את את הנוחות והיציבות שהם מחפשים.

1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: freepik)

איך מוצאים מגרשים להשקעה?

מגרש למכירה בצורן הוא הזדמנות נהדרת להשקיע מעט יחסית ולקבל בתמורה המון. המגרשים, בניגוד לנכסי נדל"ן שכבר נבנו, אינם מצריכים תחזוקה מתמדת. כמו כן, אין צורך בתשלומי מיסים נוספים, ועד בית, ארנונה, שיפוצים ושדרוגים וכדומה. אתם קונים את הקרקע כעת ומשקיעים לאחר מכן. אז מה צריך לעשות על מנת למצוא את המגרש המתאים? ראשית, חשוב לבחון את התקציב ולראות כמה אתם מוכנים להשקיע במגרש (כולל ההוצאות הנלוות עבורו). שנית, יש אזור בצורן שמוצא חן בעיניכם במיוחד? התחילו לחקור את השטח: חפשו שלטים למכירה והשתמשו ברשת האינטרנט כדי לקבל מידע נוסף.

מדוע לא כדאי לחפש מגרש למכירה בצורן באופן עצמאי?

למרות הנאמר לעיל, לא מומלץ למהר ולחפש מגרש למכירה בצורן לבד, אלא להיוועץ במומחים המכירים את שוק הנדל"ן. ויש לכך כמה סיבות:
• אתם מבזבזים זמן רב מדיי – חיפוש מגרש להשקעה דורש זמן רב. אם אינכם יודעים לעשות זאת באופן מקצועי, תמצאו את עצמכם בודקים את שוק הנדל"ן שוב ושוב ומסתובבים סביב הזנב של עצמכם במטרה לאתר עסקה שלא בטוח שמתאימה לכם. ואם כבר מדברים על זמן, הרי שכשמדובר ברכישת מגרשים, כל דקה עלולה לעלות לכם ביוקר. המגרשים בישראל הולכים ואוזלים, והטובים שבהם "נחטפים" על ידי אחרים. ככל שמספר המגרשים קטן, כן גדל מחירם. מסיבה זו, כדאי לפנות לחברה שיכולה לסייע לכם לאתר מגרש מתאים לפני שיעשו זאת אחרים.
• אתם עלולים להוציא הרבה כסף על העסקה – והסיבות לכך שונות. ייתכן שלא תדעו לזהות אם מדובר במגרש שכבר הופשר או רק מיועד להפשרה, או שתיווכחו לדעת שלא שילמתם עבור כל המיסים ולכן אתם עומדים לשלם קנס. חברה מקצועית, לעומת זאת, מכירה את כל הטריקים של התחום ותוכל להנחות אתכם לא רק בשלבי מציאת הנכס, אלא גם בסוג המיסים שיש לשלם.
• אתם עשויים להפסיד עסקה משתלמת – אמנם באתרי האינטרנט ניתן למצוא מידע רב על עסקאות שונות בצורן, אך אולי דווקא העסקה המשתלמת שאתם מחפשים אינה נמצאת שם. בחברת נדל"ן איכותית המשווקת מגרשים בצורן, מצוי כל המידע על המגרשים השונים למכירה – אלה שנגלים ואלה שאינם נגלים.
• אתם עלולים ליפול על המוכר הלוא נכון – אחד הדברים החשובים שצריך לעשות כאשר בוחנים מגרש למכירה, הוא לבדוק מי הבעלים הקודמים שלו – האם יש לו ניסיון במכירת מגרשים? האם הוא מותיר אחריו חובות? חברה מקצועית יכולה לבצע עבורכם בדיקה מדוקדקת. מעבר לכך, כאשר מוצאים את הקרקע להשקעה במסגרת החברה, שני הצדדים יכולים לחתום על חוזה העסקה ללא חשש.

החברה שעושה את כל ההבדל במהלך הרכישה?

מעוניינים למצוא את עסקת חלומותיכם, אך אין לכם זמן לבצע טלפונים לבעלי קרקעות? חסכתם כסף למגרש בצורן אבל חוששים להשקיע אותו בעסקה הלא נכונה? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. הצוות של חברת א.ב מוראנו מכיר את הקרקעות המוצעות למכירה מקרוב. הוא יכול להמליץ לכם על קרקע טובה, בהתחשב ביכולת הכלכלית שלכם ובדרישותיכם.
אז כשמדובר בעסקה שעתידה לשנות את חייכם, אין זמן לבזבז. חפשו אותנו בפייסבוק ופנו אלינו כדי להתחיל לקבל הצעות מחיר.
א.ב מוראנו - קרקעות למכירה
שלמה המלך 37, קרית אונו 5542133
טלפון: 03-9499669