הבעלים של הקצביה הוא גבריאל חג'ג', אחד מאנשי הבשר המוערכים בתחום.
גבריאל מופיע ומחלק טיפים חשובים בכל הנוגע לבשר בפורומים השונים ובקצביית הבית שלו, לכן בין היתר אל קצביית הבוטיק מגיעים גם ידוענים רבים.
על מנת להבין מדוע הם ורבים אחרים מעדיפים לקנות ממנו בשרים ולשמוע את כל מה שהוא יודע על צלייה ובישולים, כדאי גם לכם להגיע אל קניון נעימי ברחוב טום לנטוס 60 בנתניה.
אומרים כי תמונה אחת שווה אלף מילים, ובאותה הנשימה מבט אחד על קיר יישון בקצביה המכיל בתוכו כ- 50 חתיכות של סטייקים, יעיד על המומחיות הגדולה של גבריאל.
3 צפייה בגלריה
גבריאל קצבים
גבריאל קצבים
גבריאל קצבים
(צילום: יח"צ)
"הקצביה שלי היא קצביה כשרה, אנחנו מוכרים בקר בוטיק חלק ומשיגים זאת ממשקים מקומיים בלבד, כך אני יכול לשמור על הרמה הגבוהה ביותר.
מעבר לזה אנחנו מחזיקים בעופות ללא אנטיביוטיקה ואותם אנו מוכרים בכמויות קטנות על בסיס יומיומי.
אנחנו מקבלים סחורה בכל יום בשבוע, כולל בימי ראשון, ותפיסת העולם שלי אומרת כי מה שאני לא הייתי לוקח עימי בחזרה הביתה, אני לא אמכור ללקוחות שלי, כך שעושים הכל על מנת לשמור על האיכות והבידול, והתוצאות בהתאם", גבריאל הסביר.
הפעילות בקצביית גבריאל שוקקת חיים, לקוחות נכנסים ויוצאים בקצב מרשים. חלקם הגדול הכירו את גבריאל עוד הרבה לפני שהוא פתח את המקום שלו, והתאהבו בו בזכות הפרפקציוניזם שמאפיין אותו, כמו גם היכולת לטפל בנתחי הבשר בצורה יוצאת דופן. כיום הוא מכין עבורם גם מיקסים מיוחדים למנות משגעות שמשבחות כל סיר:
"במשך קרוב ל 7 שנים נהגתי למכור בשרים שעברו תהליך יישון מאחורי הקלעים, וכפי שאני פועל כיום כך גם אז, הייתי מסתובב בין משחטות שונות ומביא נתחים מקומיים.
בתחילה הייתי עושה זאת במנות קטנות ולאט לאט הוספתי דברים נוספים, כמו את תחום הטלאים ועוד.
הדרישה של הלקוחות הלכה וגברה עד שלא נותרה לי ברירה אלא להעביר את כל הפעילות שלי למקום מסודר ומקצועי", גבריאל סיפר על תחילת דרכו בתחום.
עם השנים גבריאל גדל ופתח מותג בשם משק גבריאל, דרכו הוא מוכר טלאים מקומיים מזן ״אסף״ לשוק המקצועי, כאשר הדבר הראשון שעולה לנגד עיניו כשמבקר בבית מטבחיים הוא איכות חייהם וטיב גידולם של בעלי החיים.
האיכות יוצאת הדופן של משק גבריאל לא נעלמה מעיניהם של העוסקים בתחום גם במגזר הערבי הידוע ברף המחמיר שלו, וחלקם הגדול הפכו להיות לקוחות קבועים שלו.
3 צפייה בגלריה
גבריאל קצבים
גבריאל קצבים
גבריאל קצבים
(צילום: יח"צ)
לחצנו קצת על גבריאל על מנת שיחשוף בפנינו מי הם הידוענים שקונים ממנו בשרים, למדנו כי בין היתר מדובר בדודו אהרון, עדן חסון, החבר'ה מהפרויקט של רביבו, בן זיני, והיו עוד מספר שמות שאותם הוא לא היה מוכן שנחשוף כאן.
מי שעוד נעזרת בגבריאל היא ענת אלישע ביטון, בעלת בלוג אוכל פופולארי בשם "דמיון ויצירה במטבח".
מעבר למתכונים הרבים שהיא מחלקת, ענת מעבירה סדנאות בישול ובנוסף היא השתתפה בקמפיינים רבים בטלוויזיה, כאשר כל הפעילות הענפה הזו שלה מתבססת על הבשרים של גבריאל.
3 צפייה בגלריה
גבריאל קצבים
גבריאל קצבים
גבריאל קצבים
(צילום: יח"צ)
לצד העופות והבשרים, ניתן למצוא בקצביה גם יינות איכותיים, כולל יין גבריאל בציר 2014 סדרה מיוחדת, מגוון עצום של תבלינים טריים, סלטים ביתיים ורטבים מכל רחבי העולם.
לפרטים נוספים והזמנות, חייגו: 09-771-3037