בחנות הקטנה והטעימה של "פישרי" ברחוב שער הגיא 12 הצטופפו ביום חמישי מאות בני אדם כדי לחוות ולטעום פיצה עם בשר או כמו שאומר הבעלים והיזם יקיר חלפון: "זה כמו, אבל רק עם בשר". ואכן, הבשורה החדשה שיוצאת מ"פישרי" היא אחרת, חדשנית, קולינריה שמצליחה לחבר בין העולמות שכל חובב פיצה (ושומר כשרות) חולם עליה: להניח על הבצק כמה חתיכות בשר עסיסיות שיהפכו את הכל לחגיגה שלמה.
3 צפייה בגלריה
פיצה עם בשר, פישרי. יח"צ
פיצה עם בשר, פישרי. יח"צ
פיצה עם בשר, פישרי. יח"צ
עבור חלפון מדובר בעוד רצף החלומות שהוא מגשים. אחרי חנות המותגים שפעלה באותו מקום בדיוק, הוא החליט להביא את הדבר הבא בעולם הקולינריה, וכדרכו הוא הולך בגדול. "זה הסניף הראשון אבל זו הולכת להיות רשת ארצית", הוא אומר. "החוכמה באוכל היא לשלב כמה עולמות לדבר אחד טוב, ופישרי נוגעת בדיוק בנקודה הזו. יש בנתניה קהל גדול של חובבי אוכל, ואני מאמין שאצלנו הם יקבלו את הטוב והטעים ביותר, אוכל עם חשיבה קצת אחרת".
כדי להבין את הדבר הבא שמתבשל, צריך פשוט לפתוח קצת את הראש: כל הרכיבים של הפיצה, אבל במקום גבינה – בשר. הכל מוכנס לתנורי אבן מיוחדים מאיטליה, שיוציאו את הבצק קריספי פריך ומיוחד. את התפריט בונה שף מקצועי. "נציע בשלב הראשוני שישה סוגי בשר ועוף, ולאט לאט נרחיב את התפריט ואת ההיצע", מסביר חלפון."כל אחד יוכל לבנות את הפיצה שלו לפי תאוות נפשו, לערבב בין סוגי הבשרים והתוספות המיוחדות או להחליט על בשר אחד. חשוב להדגיש שאין כאן שום דבר חלבי, הרוטב של הפיצה הוא כמו שכולם מכירים ואוהבים ועליו יהיה בשר. במקום יהיה משגיח צמוד וכל הבשר עם כשרויות מהודרות".
3 צפייה בגלריה
פישרי. יח"צ
פישרי. יח"צ
פישרי. יח"צ
3 צפייה בגלריה
פישרי. יח"צ
פישרי. יח"צ
פישרי. יח"צ
לערב הפתיחה החגיגי שהתקיים ביום חמישי 2.1 הגיעו כל הסלבים הנתנייתיים, כולל חברי מועצה ואנשי עסקים, כדי לפרגן לחלפון הצעיר ולטעום את הלהיט החדש הבא. העובדים ב"פישרי" הוציאו פיצות חמות עם בשר טעים וטרי, והריחות הציפו את האוויר ופתחו את התיאבון. "המהפכה הבאה יוצאת מכאן ותגיע לכל הארץ", אומר חלפון. "השילוב של בצק עם בשר תמיד היה ערב לחיך, ועכשיו, עם הרוטב המצוין שלנו והבשר הטרי, תתקבל כאן מנה משובחת וטעימה שאין חובב אוכל שלא יאהב".
פישרי, רחוב שער הגיא 12 נתניה. טלפון בסניף: 5295*