1 צפייה בגלריה
 הגלידה הכי טובה (צילום: shutterstock)
 הגלידה הכי טובה (צילום: shutterstock)
הגלידה הכי טובה (צילום: shutterstock)
אמיליה
בגלידרייה ישנו היצע רב של טעמי גלידה שמיוצרים במקום בכל יום. ניתן להשיג גם יוגורט עם שלל תוספות. הגלידרייה ממוקמת בטיילת הדרומית של העיר נתניה, יש בקרבתה חנייה, מדשאות ואוויר רענן מהים
הטעם הכי מוזר: פופקורן מתוק וגלידת תפוח
טעם מומלץ: קוקימן וסורבה מנגו
שירות: ישנם הרבה לקוחות אבל גם הרבה מוכרים חייכניים שנותנים מנות גלידות נדיבות במיוחד, לא מחכים יותר מדי זמן בתור.
מחיר: כדור קטן: 16 שקלים, כדור בינוני: 20 שקלים, כדור גדול: 25 שקלים.
כתובת: טיילת איילנד, נתניה
ציון: 4.5 כדורים
טוני
בחודשי הקיץ הגלידרייה מלאה עד אפס מקום. במקור נמכרות גם עוגות גלידה וחטיפי גלידה. ממוקם במדרחוב הרצל הראשי של נתניה, שבימי הקיץ הוא שוקק חיים. 5 דקות הליכה מהים, אבל בינינו עד שתגיעו לים כנראה כבר תיגמרו את הגלידה או שהיא תימס.
שווה טעימה: מצאנו טעמים שימתקו גם לחייך בוגר, שלא ניתן למצוא בכל מקום ושימחו את האנשים שמחבבים טעמים אלה כמו: שוקולד מנטה מריר, או שוקולד תפוז וליקרים
טעם מומלץ: סורבה תות. נראה שמוכרת אחת אחראית רק על הטעם הזה מרוב הביקוש.
שירות: צפוף אבל המוכרים חייכנים ונדיבים. גם בשעה 22:00 ישנו תור ארוך שמשתרך בתוך הגלידרייה, אף המוכרים החייכנים מנהלים אותו בסבלנות ומהירות. ובסופו של דבר לא חיכינו יותר מחמש דקות.
מחיר: כדור קטן: 15 שקלים, כדור בינוני: 17 שקלים, כדור גדול: 21 שקלים. הקטן ממש קטן אבל בפער בין הקטן לבינוני הכי קטן שראינו ולכן הבינוי עדיין משתלם.
כתובת: הרצל 5
ציון: 4 כדורים
מונטנה
הגלידרייה הכי ותיקה בעיר שקיימת משנת 1981 מציעה טעם נוסטלגי אמיתי. מרגע שמגיעים למקום שממוקם בצמוד לתחנה המרכזית בנתניה מרגישים קצת כמו במסע בזמן, החל מהשלט שמציין בפונט של פעם "בית מונטנה: גלידרייה", עיצוב הבר עם דלפק העץ הכהה והכיסאות הגבוהים, מכונת הגלידה הגדולה והמוכר הותיק. חוויה.
טעם מומלץ: "הרוב לוקחים וניל" פוסק חיים הבעלים של המקום
שווה טעימה: הגלידה האמריקאית יכולה להגיע בטעמים וניל, שוקולד או וניל שוקולד, אבל לקונספט הותיק ניתן להוסיף הרבה תוספות ורטבים שמשדרגים את המנה. גלידה אמריקאית משמנת, עם שוקולד, מקופלת, פקאן סיני, דובדבנים, אננס, רטבים וקצפת- כל התוספות כלולות במחיר.
שירות: קשה להאמין שחיים הראלי, המוכר והבעלים שמאחורי הדלפק כבר בן 88, מדהים מה שגלידה יכולה לעשות לעור הפנים! הוא מפנק בתוספות ביד נדיבה וגם בסיפורים על ההוא שקנה גלידה לאישה אבל גם חבילה למאהבת, ועל הסב שלקח את הנכד לאכול גלידה וסיפר לו שהדייט הראשון עם סבתא היה שם. הוא טוען "כבר שלושה דורות מבקרים אצלי" ומציג מנשא מיוחד לנשיאת שתי כוסות גלידה – לערב רומנטי.
מחיר: לגלידה קטנה: 15 שקלים, ספיישל: 22 שקלים, סנדי 25 שקלים
כתובת: אחד העם 5, נתניה
ציון: 4 כדורים
גולדה
הרשת שלה סניפים רבים בארץ מצטיינת בטעמים מיוחדים. את הגלידה מכינים במקום טרייה בכל יום, כשהשמנת הטרייה נשפכת מאחורי קיר זכוכית לעיני הלקוחות. המקום כולו סגור, ממוזג ומתאים לימי הקיץ הלוהטים ביותר, אבל אין נוף או לוקיישן מיוחד.
שווה טעימה: אבטיח נענע ושוקולד לבן עם קרם פיסטוק.
טעם מומלץ: קוקימן.
שירות: שירות מעולה, המוכרים סבלניים, מעודדים טעימה ונדיבים
מחיר: כדור קטן: 16שקלים, כדור בינוני: 21 שקלים, כדור גדול: 25 שקלים.
כתובת: המחקר 3, מרכז רוגבין פדרמן – סינמה סיטי.
ציון: 5 כדורים
לג'נדה
שייכת לרשת גלידות ארצית, אך כל סניף מחליט על הטעמים שמתאימים לאזור שלו ותמיד יש גלידת ספיישל. הגלידרייה ניצבת במרכז מסחרי מטופח במרכז התעשייה ומציעה טעמים שיערבו לחיך מבוגר וילדותי גם יחד. מכינים את הגלידות במקום, בויטרינה מציגים 36 טעימים, וגלידות סורבה וגלידות ללא סוכר. המקום מציע מספר שולחנות בפנים ומספר שולחנות בחוץ.
שווה טעימה: שוקולד חמאת בוטנים וקינדר באונו.
טעם מומלץ: קרמל מלוח.
שירות: המוכרים נחמדים, אין תור ארוך והכמויות יפות.
מחיר: כדור קטן: 12 שקלים, בינוני (עד שני טעמים): 16 שקלים, גדול (2 כדורים): 22 שקלים, ענק (3 כדורים) 29 שקלים.
כתובת: גבורי ישראל 17, יכין סנטר, נתניה.
ציון: 4 כדורים
וניליה
רשת הגלידריות הגיעה גם לנתניה, עם מבחר טעמים לבחירה וגם לא מעט טעמים דיאטטיים. יש הרבה טעמים מיוחדים שמורכבים מלא מעט מרכיבים ומציעים חידושים בתחום. המיקום מציע חניה נוחה ולא מעט שולחנות בחוץ.
טעם מוזר: יוגורט מי זאהר פיסטוקים קלויים ומרקחת משמשים
טעם מומלץ: שקדים בננות מקורמלות וטראפלס
שירות: התור היה ארוך ולא היה כמעט שולחן פנוי... יש המון אנשים ומעט מוכרים, נאבקנו על תשומת הלב, בנוסף המנה הייתה מאוד מדודה.
מחיר: כדור קטן: 16 שקלים, כדור בינוני: 21, כדור גדול: 27 שקלים.
כתובת: מרכז אלון, קריית השרון, נתניה
ציון: 3