את המתכון המיוחד הזה ניתן למצוא במרכז הקניות "ביתנס" שנמצא בביתן אהרן.
ומי הם בעלי המקום אתם שואלים? מדובר בבני הזוג נעמה וליאור קרייצר, ואת הקצביה שלהם הם פתחו לפני כ - 13 שנים, כאשר הרעיון החל להתגבש בתוכם בזמן שטיילו קודם לכן בדרום אמריקה.
והתוצאה? מקום מרהיב ביופיו, 200 מטרים אשר כוללים את כל עולם הבשרים והעופות, לצד דגים, פירות ים ייחודים כגון סרטנים כחולים, לובסטרים, שרימפס ועוד, נקניקים מפולפלים, יין ואלכוהול משובח.
"אני אוהבת שיש לנו את האפשרות ללקט ולהציג בפני קהל הלקוחות שלנו את כל מוצרי הפרימיום השונים. זה אולי אומר לא להיות כמו כולם, אבל כזו הייתי מאז ומתמיד", נעמה קרייצר הסבירה מדוע הם בוחרים למכור בשר לא כשר ומאכלי ים מכל הסוגים.
3 צפייה בגלריה
הקצביה
הקצביה
הקצביה
(צילום: יח"צ)
בכל הנוגע להקפדה על הניקיון, הקצביה הזו נקייה ומצוחצחת כאילו היה מדובר בחדר ניתוח, לא פחות. אך לא רק את הניקיון המופתי מרגישים פה, אלא גם סדר שהופך את החיים לקלים ביותר.
"כל הזמנה נארזת על פי דרישת הלקוחות בכל הנוגע לכמות וחיתוך, כך שכל מה שנותר לעשות הוא רק להכניס את הבשרים אל תוך התנור או הנינג'ה וזהו. זה נכון לכל דבר שאנו מוכרים פה, כולל כנפיים ועופות.
כל מי שטועם את המעדנים שאנו מייצרים, החל מהמרגז וכל בשר טחון אחר שאפשר להכין איתו קציצות, קבבים וכד', מיד מרגיש שמדובר באיכות אחרת לגמרי, כיוון שאת הבשרים הטחונים אנחנו מייצרים מבשר טרי ולא מבשר קפוא שהופשר", נעמה סיפרה.
3 צפייה בגלריה
הקצביה
הקצביה
הקצביה
(צילום: יח"צ)
אם חשבתם כי בזה הסתיימו להן כל ההפתעות, טעיתם. נישה ייחודית נוספת שהקצביה במרכז ביתנ'ס בביתן אהרון מציעה כוללת בתוכה עשרות מתכונים מאוד מיוחדים שעושים חשק להפוך ולהיות לבשלנים ושפים מקצועיים, וגם מאחורי המתכונים הללו ישנו סיפור משפחתי מעניין:
"לאורך השנים גיבשנו סוג של טקס משפחתי, שבו אני מביאה נתח כזה או אחר ורעיון כיצד לצלות או לבשל אותו, רק כדי שאמא שלי תכניס לעניין שינויים משלה.
הרעיונות השונים עולים לדיון משפחתי בארוחות שישי ובסופו נערכת הצבעה, דמוקרטיה במיטבה. המתכון שקיבל את מירב הקולות הוא זה שעולה על דפוס ומוגש ללקוחות בדמות גלויה מהודרת שניתן לקבל עם סיום הקנייה", נעמה סיכמה עבורנו את הדברים.
3 צפייה בגלריה
הקצביה
הקצביה
הקצביה
(צילום: יח"צ)
שעות הפעילות של הקצביה במרכז המסחרי "ביתנס" ביתן אהרן מגוונים אף הם.
בימי ראשון הקצביה פתוחה בין השעות 10:00 בבוקר ועד 17:00 אחר הצהריים.
בימים שני עד חמישי בין השעות 08:00 בבוקר ועד 19:00 בערב.
בימי שישי ושבת בין השעות 08:00 בבוקר ועד 15:00 אחר הצהריים.
וישנו גם שירות משלוחים חדיש המגיע לכל מקום בנתניה והיישובים בסביבה.
לפרטים והזמנות, חייגו: 052-9060969