חברת טבעול מתחילה לשווק בישראל את סדרת מוצרי סנסשיונל (Sensational) המובילה באירופה בקטגוריית בשר ללא בשר. בשלב הראשון יושקו המבורגר ובשר טחון, ללא בשר, ואליהם יצטרפו בעתיד מוצרים נוספים. מוצרי סנסשיונל, המבוססים על חלבון סויה וחיטה, פותחו על ידי נסטלה בשיתוף עם טבעול, ומשווקים תחת המותג גארדן גורמה באירופה, וסוויט ארת' בארה"ב. מוצרי סנסשיונל מספקים חוויה חדשה של בשר, רק ללא רכיב הבשר. הסנסשיונל בורגר צמחוני (Sensational Burger), מציע ערך תזונתי גבוה עם 16 גרם חלבון ביחידה, לצד ברזל וסיבים תזונתיים. סנסשיונל טחון צמחוני (Sensational Mince), הוא בעל מרקם רך ונוח לעיצוב. המוצר מבוסס על חלבון סויה ומיועד להכנת קציצות, קבבים ותבשילים מגוונים. סדרת סנסשיונל מאפשרת ליהנות מחוויית בשר עסיסית וטעימה, תוך כדי הפחתת הפגיעה בסביבה - בחירה בסנסשיונל בורגר במקום המבורגר בשרי, מאפשרת הפחתה משמעותית בפגיעה בסביבה: 75% פחות שימוש בקרקעות, 80% פחות שימוש באנרגיה ו-80% פחות פליטת גזי פחמן.

10 צפייה בגלריה
סנסשיונל בורגר
סנסשיונל בורגר
סנסשיונל בורגר
(צילום: ארז בן שחר, סטודיו מרחב)

שופרסל מרחיבה את נוכחותה בשוק תחליפי הבשר ומשיקה סדרת ארוחות מוכנות מן הצומח תחת המותג הפרטי. הסדרה כוללת ארבע ארוחות עתירות חלבון: שווארמה מן הצומח, רוטב בולונז מן הצומח, תבשיל בסגנון אסייתי מן הצומח וטחון מזרחי מן הצומח. המוצרים מיוצרים בישראל בפיתוח משותף של שופרסל עם חברת "VEGA" הישראלית ומכילים חלבון מפולי סויה שאינם מהונדסים גנטית.

10 צפייה בגלריה
בולונז מן הצומח
בולונז מן הצומח
בולונז מן הצומח
(צילום: יח"צ שופרסל)

המותג Energood משיק חטיפי שלווה טבעיים בציפוי סלק, קקאו וספירולינה. השלווה עשויה מגרגירי חיטה, מזנים של דורום וענבר שמחוממים תחת לחץ בתהליך מיוחד שגורם להם לתפוח. לאחר ההתפחה הגרגירים עוברים ציפוי בטעמים.


המותג Free מציע חטיפים טבעוניים (ויגן פרנדלי) באריזות אישיות תחת השם: "מושלשים" בשלושה טעמים ייחודיים: תפוח אדמה וירקות (סלק, גזר ותרד), תירס וכורכום, אורז שחור.

10 צפייה בגלריה
משולשים טבעוניים
משולשים טבעוניים
משולשים טבעוניים
(צילום: אפרת אשל)

חברת VEGA מוצרים טבעונים משיקה סדרת עוגיות בצק עלים טבעוניות, נטולות שומן טרנס ושומנים מוקשים וללא הנדסה גנטית. בסדרה תוכלו למצוא: ונטליני – הידועה בשם העממי "עוגיות אוזני פיל", ספוליאטינה – מקלות בצק עלים ופיורנטינה – כיסוני בצק עלים ממולאים בריבת משמש.

ואם במתוקים, אז בן & ג'ריס מציגים: Netflix & Chilll'dTM בגרסה הטבעונית על בסיס חלב שקדים. מדובר בגלידת חמאת בוטנים עם בראוניס ופירורי בייגל מתוק מלוח שמותאמת במיוחד לצפייה בסרטים או בסדרות.

10 צפייה בגלריה
בן & ג'ריס טבעוני
בן & ג'ריס טבעוני
בן & ג'ריס טבעוני
(יח"צ)

שטראוס מרחיבה את מותג תחליפי החלב Alpro בישראל ומשיקה משקאות בריסטה חדשים ייעודיים לקפה: סויה, שקדים ושיבולת שועל. הסדרה מותאמת מבחינת הקרמיות של המשקאות, שעוזרת ליציבות החלב בעת שהוא מתמזג עם הקפה ושומר על הסמיכות של המשקה.

10 צפייה בגלריה
אלפרו בריסטה
אלפרו בריסטה
אלפרו בריסטה
(יח"צ)

אסם ממשיכה לחדש את מותג במבה והפעם מהדורה מיוחדת ומפתיעה של במבה במילוי קרם בטעם שוקולד בלונד. בלונד הוא למעשה שוקולד לבן מקורמל, שהפך לטרנד שתופס תאוצה.

10 צפייה בגלריה
במבה במילוי שוקולד בלונד
במבה במילוי שוקולד בלונד
במבה במילוי שוקולד בלונד
(צילום: סטודיו אסם)

תערובות חדשות מצטרפות למשפחת Master Origins האהובה של נספרסו והפעם: תערובת SUMATRA הקרויה על שם האי שבאינדונזיה, מכילה פולי קפה נדיר במיוחד שעברו תהליך יישון קפדני במשך שנים והודות לשיטת העיבוד "קילוף רטוב" שיוצרים פרופיל טעם וארומות מיוחדות ועשירות המזכירות תבלינים וקקאו.

10 צפייה בגלריה
Master Origins
Master Origins
Master Origins
(צילום: יח"צ נספרסו)

חברת מעדנות מרחיבה את מגוון מוצריה ומשיקה סדרה חדשה של פיצות, עשויות בצק דק , אוורירי וקריספי, רוטב מעגבניות מובחרות , 100% גבינת מוצרלה ותוספות מפנקות היוצרות טעם עשיר. הפיצות הקפואות ניתנות להכנה בתוך כ-10 דקות ומגוונות כל ארוחה. הסדרה כוללת: פיצה נפוליטנה עם 100% גבינת מוצרלה, פיצה מקסיקנית עם פלפל חליפניו, תירס ופלפל אדום ופיצה אנטיפסטי הכוללת פלפל אדום, פלפל צהוב, קישוא וחצילים.

10 צפייה בגלריה
פיצה מעדנות ב-10 דקות
פיצה מעדנות ב-10 דקות
פיצה מעדנות ב-10 דקות
(יח"צ)

שאול בן אדרת, מהשפים המוכרים והאהובים בישראל, משיק סדרה חדשה של קיטים להרכבה והכנה עצמית של מנות שף בשיתוף COOKIT: "כן שף". "כן שף" נולד במטרה לייצר הרפתקאות קולינריות זוגיות, משפחתיות ואפילו בודדות, תוך מחשבה על חומרי גלם איכותיים ומנות אהובות.

10 צפייה בגלריה
שאול בן אדרת
שאול בן אדרת
שאול בן אדרת
(צילום: שירן כהן שי)

הסדרה כוללת ערכה להכנת ריזוטו פטריות וכמהין, ערכה להכנת פיצות ופוקצ'ה, ערכה להכנת פסטות טריות וערכת דליקטסים ים-תיכונית. הערכות החדשות כוללות את כל המצרכים הטריים והאיכותיים להכנת כל המנות והוראות הכנה, מידי השף עצמו, והן משונעות ברכבי קירור לשמירה על הטריות.