זה היה צפוי ועתה הפך לפורמלי: איש התיירות יהודה זפרני הסיר את מועמדותו לראשות עיריית נתניה. במקום זאת, מצטרף זפרני לרשימת "הליכוד" למועצת העיר, בראשות אלון אלרואי, אחיינו של ראש העירייה לשעבר, יואל אלרואי.
1 צפייה בגלריה
זפרני ואלרואי | צילום: עצמי
זפרני ואלרואי | צילום: עצמי
זפרני ואלרואי | צילום: עצמי
בתסריט האופטימי ביותר מבחינתו, יוצב זפרני במקום השישי, שכן חמשת המקומות הראשונים ב"ליכוד" כבר מאוישים. בתחילת הדרך, צירף זפרני לרשימה שביקש להקים את עו"ד יוני ג'ורנו בתור מספר שתיים. עד מהרה הצדדים נפרדו, וג'ורנו הקים רשימה למועצת העיר בשם "נתניה שלנו", שהוא עומד בראשה.
"הצהרתי בתחילת המרוץ והמסע המופלא שלי למען תושבי נתניה, שאתמודד על ראשות העירייה רק אם מרים פיירברג-איכר לא תתמודד, ורק אם אקבל את תמיכת 'הליכוד'. מה שקרה במהלך השנה הוא שכל המלצות המשטרה כנראה לא יבשילו לכתב אישום, וגם אז כל אדם חף מפשע עד שלא הוכחה אשמתו בבית המשפט", הסביר זפרני, "נפגשו אתי נציגים של מרבית הרשימות בנתניה, וברגע שהחלטתי לא להתמודד לראשות, החלטתי להיענות לפנייה מסניף 'הליכוד' ולהיות חלק מהמהפכה החיובית והשינוי לטובה שעובר הסניף, בראשותו של אלון אלרואי. אני מאמין באלון ובכך ש'הליכוד' בראשותו יצליח להגדיל משמעותית את כוחו במועצה ויפעל לשיפור חיי התושבים בעיר".
זפרני (54) הוא תושב שכונת רמת פולג ומתגורר בנתניה זה 26 שנה. בעבר כיהן כמשנה למנכ"ל חברת התיירות "אופיר טורס", יו"ר הדירקטוריון בפועל של נמל תל אביב, דירקטור בחברות ממשלתיות שונות ויזם פרויקטים חברתיים למען שורדי שואה. כיום הוא מרצה באקדמיה לתיירות של אוניברסיטת חיפה ופרשן לענייני תיירות ותעופה.
אלרואי: "יהודה הוא תוספת מבורכת ואיכותית לרשימה שלנו למועצה, שמתגבשת בימים אלו ושנציג במלואה בקרוב. מאחורי יהודה שנים של עשייה עסקית וחברתית ובעיקר רצון לעשות למען תושבי העיר".