מרים פיירברג-איכר פוזלת לציבור דוברי הרוסית בנתניה: עו"ד אירנה ליבשיץ (39), תושבת שכונת גלי ים, הצטרפה לאחרונה לרשימת "נתניה אחת" בראשות ראש העירייה לקראת הבחירות הקרובות.
ב"נתניה אחת" מספרים כי ליבשיץ מוכרת בעיר כפעילה חברתית למען תושבים יוצאי מדינות חבר העמים בפרט ותושבי נתניה בכלל. לדבריהם, במסגרת עבודתה כעורכת דין בחברת השקעות שווייצרית, היא סייעה במימון פרויקטים חברתיים וגיוס תרומות מחו"ל למען הציבור, ופעלה לקידום בני המגזר הרוסי בכל התחומים.
1 צפייה בגלריה
ליבשיץ. צילום: נדיה פונכץ
ליבשיץ. צילום: נדיה פונכץ
ליבשיץ. צילום: נדיה פונכץ
לאחרונה נפגשה ליבשיץ עם פיירברג-איכר והוחלט כי תקבל "מקום ריאלי" ברשימה למועצת העיר. יש לציין כי ראש העירייה כבר צירפה לרשימתה נציג של ציבור דוברי הרוסית בעיר, הקומיקאי ואיש הטלוויזיה, יאן לוינזון, המתוכנן להשתבץ במקום השביעי ברשימה. לא ברור האם ליבשיץ תקבל את המיקום של לוינזון או תוצב אחריו.
"אני מאוד נרגשת להצטרף ל'נתניה אחת'", אמרה ליבשיץ, "אני אוהבת את נתניה ואת ציבור התושבים בכל מאודי, ומאמינה שאפשר למצב את נתניה כעיר מתקדמת, שתקדם יוזמות סטארט-אפ חדשניות, דבר שאני עושה במסגרת עבודתי כבר המון שנים".
"זה זמן רב שאני עוקבת אחר פועלה של אירנה והתרשמתי מאוד מהעשייה החברתית שלה ומהתגייסותה למען הקהילה", מסרה פיירברג-איכר, "אני סבורה שהיא תביא עמה רוח רעננה למועצת העיר ומאמינה שהיא תתרום רבות לקידומה של נתניה בכל התחומים".
לוינזון מסר בתגובה: "אני לא יודע האם ליבשיץ תוצב במקומי ברשימה, אתי לא דיברו. צריך לשאול את מרים".
מ"נתניה אחת" נמסר כי אין בכוונתם להתייחס למיקומי המועמדים ברשימה.