1 צפייה בגלריה
גדעון סער עם פיירברג בכנס (צילום: שירות מיינט)
גדעון סער עם פיירברג בכנס (צילום: שירות מיינט)
גדעון סער עם פיירברג בכנס (צילום: שירות מיינט)
השר לשעבר גדעון סער, ששב באחרונה לחיים הפוליטיים, השתתף בתחילת השבוע (ראשון) בכנס תמיכה שנערך בעבורו בעיר נתניה בהשתתפות כ-300 חברי ליכוד.
בנאומו בכנס, בו השתתפה גם ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר, שיבח סער את פועלה בראשות העירייה. ״אני מכיר את מרים מעבודה משותפת כשר החינוך וכשר הפנים. ראש עירייה מעולה, מהטובים ביותר שיש במדינת ישראל כולה. מרים לא מוותרת, כשהיא עובדת מול הממשלה היא נאבקת על העיר נתניה. נתניה כיום משגשגת ומצליחה בזכות האישה הזאת".
סער הוסיף כי פיירברג-איכר "אישה ישרה מהמדרגה הראשונה, משרתת ציבור בכל רמ"ח איבריה, ולי אין ספק ושלכם לא יהיה ספק שמכל הצרות שהיו לה היא תצא עם הראש למעלה בגאון ובהצלחה, ותמשיך להוביל את העיר״.
פיירברג-איכר החמיאה לסער: "נתניה תמיד אהבה אותך והיא תמשיך לאהוב אותך...בזכותך היום נתניה התרחבה צפונה, מזרחה ודרומה. אחד הדברים שהעסיקו והרגיזו אותי היה שאיזור התעשייה של נטר השתמש בתשתיות שלנו ומשך עסקים ותעשייה בחצי מחיר. קיבלנו את נטר בזכותך, גדעון.
"בצד היבשה, אפשרת לנו לקבל גם 400 מטר בתוך הים, מה שמאפשר לנו לעשות היום עוד סדרה של שוברי גלים להצלת המצוקים וגם להגשים בסופו של דבר את החלום שלנו ולהקים מרינה״.