שנה אזרחית חדשה החלה, ועמה שנת תרבות חדשה, שנת פריחה לגופי הביצוע של עמותת היכל התרבות ולכל המוסדות התרבותיים המגישים לכם מדי שנה, איכות בתוכן ובביצוע, בכל סוגות הבמה ובעשייה התרבותית האיכותית. היכל התרבות נתניה מגיש לקהל הרחב "מעורב נתנייתי" איכותי, בתיאטרון, במוזיקה, בזמר ובמפגשים מרתקים עם תרבויות שונות.
מה מחכה לכם במחצית הראשונה של 2020?
בתיאטרון, יועלה מבחר הצגות ובו מחזות ישראליים מקוריים ומחזות המבוססים על קלאסיקות עולמיות, קומדיות ודרמות או תערובת של דרמות-קומיות, ממיטב הכותבים ובביצוע כוכבי הבמה, ומיטב האמנים בהם משתבחת הבמה העברית של התיאטראות בישראל.
3 צפייה בגלריה
עבדאללה שוורץ. צילום: אילן בשור
עבדאללה שוורץ. צילום: אילן בשור
עבדאללה שוורץ. צילום: אילן בשור
עד חודש יוני 2020 יוכלו מנויי היכל התרבות וקהל שוחרי התרבות לצפות בהצגות נפלאות אשר תוצגנה כאן, ובהן: "לא לריב" קומדיה משפחתית, "דברים שאני יודעת" בכיכובם של גדי יגיל ויונה אליאן, "השיבה" המבוסס על קורותיה של אחת מנשותיו של גואל רצון, עם נטע גרטי, שרה פון שוורצה, שמואל וילוז'ני ועוד, "עבדאללה שוורץ" עם אבי קושניר וענת וקסמן, "סיבת המוות אינה ידועה" עם גילה אלמגור, רבקה גור וגיל פרנק - מחזה ישראלי מקורי, המבוסס על הספר "לתפוס רוצח" וכן המחזה "זרים מושלמים" המעלה על המוקד את עולם התקשורת הדיגיטלית והשפעתו על חיינו ועל החברה בה אנו חיים.
לצד מיטב המחזות כפי שפורטו, תתארח הסדרה, "מועדון הזמר – לשיר עם קול הלב" עם אילן גלבוע. אילן יארח את חני נחמיאס ומשה דץ במחווה לפסטיבלי הזמר, את ללי שמר בתה של נעמי שמר במופע הצדעה ליוצרת הגדולה וכלת פרס ישראל, ערב נוסף יוקדש לשירי האהבה היפים ביותר שיושרו על ידי רביעיית גברים ותזמורת, וכן יתארח אצלנו הצמד הישראלי הוותיק והאיכותי "צמד הפרברים". שירי צמד זה, בהרכב זה או אחר אך תמיד יוסי חורי, מלווה את המדינה משחר ימיה, בשירה איכותית ובצלילי גיטרה נפלאים ובשירים היפים שאנו מזמזמים עם הצמד כמו: "ביתי אל מול גולן" "אילו כל האוהבים" "בשדות בית לחם" ועוד ועוד רשימה ארוכה מאד.
3 צפייה בגלריה
חני נחמיאס ומשה דץ. צילום: גיל לוין
חני נחמיאס ומשה דץ. צילום: גיל לוין
חני נחמיאס ומשה דץ. צילום: גיל לוין
אריק דוידוב החצוצרן הנפלא, החל את העונה ב"קול תרועה רמה" למחיאות הכפיים הסוערות של באי המופע הראשון בסדרת "הווירטואוזים". בסדרה זו הוא יארח שלושה מפגשים נוספים, שיוקדשו למקצב הפלמנקו, למוסיקה היוונית ולצלילי החצוצרה ובכל תכנית יארח נגנים וירטואוזים נוספים. במפגש האחרון השנה יוקדש הערב, איך לא, ל...חצוצרה עצמה על מנעד צליליה, עם ביצועים לקלאסיקות הנפלאות – כולן על ידי דוידוב.
ניצה שאול אשר מפליאה לעשות בכל רחבי הארץ עם הסדרה "צלילי קסם", מגיעה לנתניה לאולם ע"ש א. איינשטיין, עם חגיגת מוסיקה ואופרה המוגשת בגובה העיניים לכל הגילאים מקטון עד גדול באמצעות תלבושות עשירות, ריקודים ומוסיקה המוסברת בחינניות ובחיוך על ידי ניצה שאול. מומלץ ביותר לגדולים ולקטנים גם יחד. כדאי ביותר.
בסדרת "ערים מרתקות" תוכלו להגיע לטביליסי ואוצרות הקווקז, לניו יורק עם מוסיקת ה"פולק" האמריקאית ומייצגיה בהם, בוב דילן, סיימון וגרפונקל וליאונרד כהן וניסע יחד עם "האוריינט אקספרס" במסלולה חוצה הארצות, כל אלה באודיטוריום ברזיאל, ונמשיך ונשוטט ברחבי הגלובוס ב"חובק עולם" אל מחזות הזמר הגדולים של ברודווי, למוסיקה האירית העממית ולמוסיקת הקאנטרי האמריקאית, זאת באולם ע"ש א. איינשטיין בעיר ימים. הפופ והקלאסי ייפגשו בניצוחו של גיל שוחט שיארח את נתן דטנר, טלי אורן ואת גיא ורועי זוארץ, תזמורת נתניה הקאמרית הקיבוצית תפליא בביצועיה למוסיקה הקלאסית ולידה התזמורת האנדלוסית מזרח ומערב, אשר באחד הקונצרטים שלה תתארח להקת "טיפקס".
3 צפייה בגלריה
גיל שוחט מארח. באדיבות היכל התרבות נתניה
גיל שוחט מארח. באדיבות היכל התרבות נתניה
גיל שוחט מארח. באדיבות היכל התרבות נתניה
זוכרים את ג'ו עמר? דמותו של ג'ו עמר בקולו העשיר ועם שיריו היפים "הו הצועני" "ישמח משה" "כוכבי שקע", תעלה על במת היכל התרבות עם המחזמר הנושא את השם "ברצלונה"... כן, אתם יכולים לזמזם "הו ברצלונה ברצלונה"....גם בדרככם למופע.
סדרה חדשה בנושאים המהווים את ליבת התרבות, "שני תרבותי". אתם מוזמנים ליהנות מבוקר של מפגשי תרבות, בסדרה משובחת ובה הקרנת סרטים ומפגש עם יוצריהם או עם חוקרי הקולנוע, לבוקר של תרבות עם סופרים ומספרים ודמויות נפלאות נצחיות שיצרו את עולם התרבות והבידור בארץ ובעולם, כל זאת בימי שני אחת לחודש, על כוס קפה ועוגה, במחיר השווה לכל כיס. לא מאמינים? מוזמנים להתקשר להיכל התרבות ולקבל פרטים.
בגלריה על הצוק, שהוגדרה על ידי לא מעטים כאחד המקומות היפים בארץ אם לא היפה בהם, ואשר שבה לפעול בראשית 2018 וכבר צברה אוהדים לא מעטים ומיקדה אליה תשומת לב ברמה הארצית והמקומית, נפתחה תערוכה מרתקת - "מחפשים את אליס" ובה עבודות המהוות פרשנות של אמנים שונים לספר הנצחי "עליסה בארץ הפלאות", כולל הצגת אוסף גרסאות שונות לסיפור. בואו לבקר וליהנות. לאחריה נמשיך את התנופה האמנותית בהצגת תערוכות נוספות.
ולצד כל אלה, מופעים והופעות נוספים בכל תחומי המוזיקה הבידור והתיאטראות, תכניות "שבתרבות" מרתקות ועוד. נותר רק להתקשר לקופות, או להיכנס לאינטרנט ולרכוש כרטיסים בהקשה על המקלדת. קל ופשוט.
שנה נפלאה עברה על גופי הביצוע ומוסדות היכל התרבות אשר החלו את פעילותם במטרה ש-2020 לא תיפול מקודמתה ואף תעלה עליה.
התיאטרון העירוני נתניה, יעלה את ההצגה "מועדון האלמנות העליזות" בבימויה של רוני נוימן ובניהולה של יהודית אנושי. בביצוע מעולה של שחקני התיאטרון ועל בסיס הצגות קודמות של התיאטרון העירוני שלנו, אפשר לנבא שההצגה תהיה מוצלחת ואם מחירי כרטיסים הם כאלה שכל אחד יכול להרשות לעצמו אז כדאי לבוא וליהנות ממשהו שהוא שלנו.
אנסמבל כלי ההקשה "טרמולו" מביא את בשורת כלי ההקשה לכל מקום בארץ ובעולם, אם זה באירופה או באמריקה וצובר סופרלטיבים מהארץ ומהעולם כמו "אנסמבל טרמולו – כח עולה, במוסיקה, בחינוך ובפעילות המוסיקלית-חברתית בארץ" או "היתה זו הנאה עצומה לצפות בקונצרט שהיה מרענן ונותן השראה, מלא ברגש והרמוניה ומבוצע בשלמות על ידי מוסיקאים נפלאים". אנסמבל טרמולו ימשיך את תנופת העשייה המוסיקלית ובמרכז להוראת כלי ההקשה לתלמידיו מנתניה והאיזור.
המוזיאון לתולדות העיר מציע לכם את נתניה מאז הקמתה ועד היום, בסיורים ברחבי העיר בעקבות טעמיה צבעיה וריחותיה של העיר, במפגשים נושאיים, בכנסים מרתקים על תולדות העיר ובסיורים במוזיאון. נותר רק להתקשר ולשאול.
הפלנתניה חושפת את המדע והחלל לכל באיה ואורחיה באמצעים אינטראקטיביים ובאירועים מרתקים, באזכור אירועים שהשפיעו על חיינו, בשבוע החלל ועוד...
להקות המחול "חבצלות" אשר הרשימו במופע שהוקדש לקבלת האחר והשונה ועובדים על מחולות חדשים בהם ייצגו את העיר בפסטיבלים שונים.
הקונסרבטוריון פתח את שעריו לדור המבוגר יותר ונפתחה מחלקה המיועדת לבוגרי התזמורת ולכל המעוניין מגיל 18 ומעלה. אז אם הזיק הזה קיים בכם – אל תהססו להתקשר.
הסופר, עמוס עוז, אמר "התרבות אינה מוזיאון. מותר להזיז, לקרב, להרחיק, לשנות ולהטביע את חותמנו. גע באבן, גע בחי, גע בזולת". בהיכל התרבות נתניה בהחלט משתדלים לגעת ולהטביע חותם.
עמותת היכל התרבות נתניה מציעה לקהל הרחב כרטיס "מיני מינוי" הכולל 4 מופעים שונים במחיר של 265 שקלים. המינוי מבוסס על בחירה של 4 מופעים מכל ההיצע המגוון שיועלה על בימות מתחמי התרבות השונים. כדאי ביותר. עם כרטיס תוכלו לממש 4 מופעים על פי בחירתכם מהמיטב שיעלה על הבמות.