שני קונצרטים ייחודיים התקיימו באולם התיאטרון הלאומי של לביב באוקרינה והשיקו את העונה החדשה של אנסמבל טרומולו נתניה שהופיעה לצד התזמורת הפילהרמונית הלאומית של לביב.
בקונצרט המשותף בוצעו שתי יצירות ישראליות: "צפייה ואבסורד" מאת דור פישר ו"תבלינים, בשמים, רעלים" מאת אבנר דורמן. היצירות בוצעו על ידי חמישה סולנים בפני אולם מלא ובו קהל של 2,000 איש.
בסוף הקונצרט זכה ההרכב מנתניה ל-8 דקות רצופות של מחיאות כפיים, חיבוקים מכל חברי התזמורת ולמחרת בעת הפרידה, היו גם היו הרבה דמעות. בעקבות ההצלחה, פנתה מנכ"לית התזמורת בבקשה לקיים שיתופי פעולה נוספים עם האנסמבל כולל מחשבה להגיע לישראל ולנגן קונצרט משותף בנתניה.
1 צפייה בגלריה
אנסמבל טרמולו והתזמורת הלאומית של לביב. יח"צ
אנסמבל טרמולו והתזמורת הלאומית של לביב. יח"צ
אנסמבל טרמולו והתזמורת הלאומית של לביב. יח"צ
עוד לפני כן, הספיק אנסמבל טרומולו להשתתף ולייצג את אמנות כלי ההקשה הישראלית בכנס כלי ההקשה הגדול והחשוב בעולם PASIC (Percussive arts Society International Convention).
בני אפרים, מנכ"ל עמותת היכל התרבות: "אנסמבל כלי ההקשה "טרמולו" הפועל בנתניה, מוכיח פעם אחר פעם שיש עשייה תרבותית מבורכת ואיכותית ביותר בעירנו, תוך שמירה על איכויות מוסיקליות גבוהות ועל מצוינות ברמה הגבוהה ביותר, אם זה בכנס כלי הקשה עולמי בארה"ב, אם זה עם התזמורת הלאומית של אוקראינה ואם זה מול תלמידי בתי הספר ברחבי הארץ".