עיר יתומה (ארה"ב, 2019)
ליונל אסרוג הוא בלש פרטי בודד הסובל מתסמונת טורט, במהלך מסעו לפיצוח הרצח של המנטור שלו וחברו היחיד – פרנק מינה. חמוש רק במספר רמזים ובמוחו האובססיבי שדוחף אותו קדימה, ליונל חושף סודות שמורים היטב שמחזיקים את גורלה של כל העיר באיזון. בתעלומה שלוקחת אותו ממועדוני ג'ז אפופי ג'ין בהארלם, דרך שכונות העוני של ברוקלין, ולבסוף, אל האולמות המעוטרים של אנשי הבורסה החזקים של ניו יורק – ליונל מתמודד עם בריונים, שחיתות, והאדם המסוכן ביותר בעיר, על מנת לכבד את חברו ולהציל את האישה שעשויה להציל אותו מעצמו.
בימוי: אדוארד נורטון. שחקנים: ברוס וויליס, אדוארד נורטון.
חטוף (ארה"ב, 2017)
איש העסקים המצליח, וויל ביימון ובנו דני, יוצאים למסע ציד בלב היער. בעודם מחפשים מקום להתאמן, הם נתקלים במאבק בין שני גברים, שבמהרה הופך לאלים כאשר אחד מהם מכוון את הרובה שלו אל עבר השני ויורה. הרוצח מגלה אותם ומכוון את נשקו לעברם, וויל מספיק זריז כדי לירות בו. כשהם מתקרבים אל שתי הגופות הם מגלים לתדהמתם שהאיש עליו וויל ירה, הינו שוטר. והאיש השני שמתעורר לחיים, חוטף את דני ונעלם. קצין המשטרה שאחראי על החקירה מגיע למקום ומנסה להבין מה קרה ביער, ומי ירה בשוטר שלו והעניינים מסתבכים. וויל יעשה הכל כדי להציל את בנו, אפילו במחיר של ללכת נגד החוק והמשטרה.
בימוי: סטיבן סי. מילר. שחקנים: ברוס וויליס, היידן כריסטנסן.
האירי (ארה"ב, 2019)
עלילת הסרט מתפרשת על פני עשרות שנים ומתעדת את אחת התעלומות הבלתי פתורות הגדולות בתולדות אמריקה: היעלמותו של ג'ימי הופה, נשיא איגוד נהגי התובלה. הסרט לוקח את הצופים למסע במסדרונות הנחבאים של הפשע המאורגן: הדינמיקה הפנימית, היריבויות והקשרים לפוליטיקאים מן השורה.
בימוי: מרטין סקורסזה. שחקנים: רוברט דה נירו, אל פצ'ינו, ג'ו פשי.
ידיד הדייגים (אנגליה, 2019)
מנהל מוזיקלי חריף וסרקסטי אשר חי את חייו בקצב מהיר, יוצא מהעיר הגדולה לונדון, אל כפר מרוחק בקורנוול בשביל מסיבת רווקים. הבוס שלו, מחליט למתוח אותו ומשכנע אותו להחתים להקה מקומית של דייגים ששרה שירי מלחים. במהרה, הוא מוצא את עצמו מחוץ לאזור הנוחות שלו; הוא מנסה בכל כוחו לזכות באמון של חברי הלהקה ובני משפחותיהם, אך הם מקדשים את ערך המשפחה והקהילה וכסף ותהילה לא מסנוורים אותם. בעוד הוא נמשך אט אט אל עבר אורח החיים המסורתי, הוא נאלץ לבחון מחדש מה הם הערכים בהם הוא מאמין ואת השאלה, מהי באמת הצלחה.
בימוי: כריס פוגין. שחקנים: דני מייז, נואל קלארק, ג'יימס פורפוי, טפנס מידלטון.
21 גשרים (ארה"ב, 2019)
בלש ניו יורקי שסטה מדרך הישר חושף קונספירציה מפתיעה ורחבת יריעה במהלך מצוד אחר זוג רוצחי שוטרים. לאורך המרדף, הולכים ומיטשטשים הגבולות בין רודף לנרדף. כאשר מאמצי החיפוש מתגברים, ננקטים צעדים מרחיקי לכת למניעת בריחתם של הפושעים, והרשויות סוגרות את כל 21 הגשרים המובילים אל ומחוץ למנהטן.
בימוי: בריאן קירק. שחקנים: צ'דוויק בוזמן, ג'יי קיי סימונס, סיינה מילר, טיילור קיטש.
לשבור את הקרח 2 (ארה"ב, 2019)
מדוע נולדה אלזה עם כוחות קסם? התשובה קוראת לה ומעמידה את ממלכתה בסכנה. יחד עם אנה, קריסטוף, אולף וסוון היא תצא למסע מסוכן ויוצא דופן.
בימוי: כריס באק, ג'ניפר לי. דיבוב: קריסטן בל, ג'וש גד, אידינה מנזל.