עונת המינויים 2019-20 של היכל התרבות נתניה מביאה עימה בשורה תרבותית סוחפת, מרגשת, מצחיקה ומפתיעה כאחד. בחירת הרפרטואר העשיר נעשתה בקפידה, כך שיתאים לכל הגילאים ולכל הז'אנרים ויעניק זמן איכות בחורף הקרב, קרוב לבית. אפשר גם בנעלי בית.
מה מחכה לכם?
המחזמר שריגש את ברודווי הגיע לישראל. "צ'פלין" (6-7.11, 9.11) מבית תאטרון תל אביב ותאטרון חיפה. מחזמר ססגוני, צעיר, חצוף, וירטואוזי על גדול אנשי הקולנוע מאז ומעולם, צ'רלי צפלין. האיש שהמציא את ה"נווד האילם" היה אדם שאפתן ושנוי במחלוקת, גאון מול המצלמות, שתלטן במערכות יחסיו ומניפולטור קיצוני של זהותו. העולם הקסום שיצר עבור האנושות היווה פיצוי לחייו - ילדותו הענייה, יחסיו המורכבים עם נשים, תהילת העולם בה זכה כגאון קולנועי, גירושו מאמריקה באשמת בגידה והחזרה המפוארת לקבלת פרס האוסקר. כל זה על בימת ההיכל עם קאסט חלומי.
4 צפייה בגלריה
המחזמר צ'פלין, בקרוב בהיכל התרבות נתניה. צילום: רונן אקרמן
המחזמר צ'פלין, בקרוב בהיכל התרבות נתניה. צילום: רונן אקרמן
המחזמר צ'פלין, בקרוב בהיכל התרבות נתניה. צילום: רונן אקרמן
מיד אחריו באותו החודש יגיעו לבמת ההיכל, המלכים דוד ושלמה, עם ההצגה "הבא אחריו" (14.11, 16-17.11) מבית תאטרון באר שבע. מותחן פוליטי תנ"כי, עיבוד מודרני לפרקים א' וב' בספר מלכים א', זהו מחזה על מנהיג שמסרב לוותר על כס המלוכה גם בשעותיו האחרונות; על מלחמת ירושה בין אחים, שבמהלכה יתברר מה רב כוחה המשחית של השררה ומהו המחיר של תאוות השלטון. הצגה עוצמתית המועברת ע"י צוות שחקנים מעולה, שישחקו לכם ברגשות ויפתחו את חדרי הלב.
בית ליסין יגיע השנה להיכל עם המחזה הישראלי החדש "לילה אחד, מרקוביץ" (5.12, 7-8.12) בכיכובם של אגם רודברג, תום חגי, קובי פרג' ועוד. עלילת המחזה מתרחשת ערב קום המדינה. ספינה ועליה עשרים גברים צעירים, יוצאת לאירופה בדרך למבצע סודי ולא! זה ממש לא מה שאתם חושבים, המחזה לוקח אתכם לכיוונים אחרים מהצפוי וכדאי לבוא ולראות לאן....
4 צפייה בגלריה
לילה אחד, מרקוביץ. צילום: רדי רובינשטיין
לילה אחד, מרקוביץ. צילום: רדי רובינשטיין
לילה אחד, מרקוביץ. צילום: רדי רובינשטיין
התאטרון הוא רק סוגה אחת בתוך עונת המינויים, אליו מצטרפים סדרות המוזיקה, שסוחפות עימן בכל שנה קהל רב של חובבי מוסיקה. העונה מצטרפת לרפרטואר סדרת "הווירטואוזים של אריק דוידוב": סדרה ייחודית, מרגשת ומצליחה, בת ארבעה מופעים מרתקים בהם מארחים אריק דוידוב, החצוצרה והלהקה, נגנים וירטואוזים בכלים שונים. מופע ראשון בסדרה MAGIC VIOLIN ייערך ב-18.12.
עוד מצטרף למנגינה הזאת שאי אפשר להפסיק, מופע מחווה והצדעה לזמר יגאל בשן ז"ל ב-5.11.19, מופע אשר יהווה את יריית הפתיחה לסדרת מועדון הזמר – "לשיר עם קול הלב עם אילן גלבוע". עוד יתארחו כאן במהלך העונה "הגבעטרון", חני נחמיאס ומשה דץ במופע הצדעה לפסטיבלי הזמר לדורותיהם, צמד הפרברים ועוד...
לחגיגה המוזיקאלית הזו מצטרפות הסדרות המוכרות והאהובות "ערים מרתקות" ו"חובק עולם" שכבר צברו לעצמן אהדה רבה וקהל מנויים השבוי בקסמן. העונה תוכלו לנסוע במחשבותיכם יחד עם צלילי המוזיקה ל: ברזיל, גאורגיה וקווקז, ניו יורק ועוד.
המאסטרו גיל שוחט, התזמורת והזמרים שילוו אותו, יחזרו העונה בסדרה "כשהקלאסי והפופ נפגשים" ויחד הם משלימים את פסטיבל המוזיקה המכובד הזה הנקרא עונת המינויים של היכל התרבות. שוחט יאתגר העונה את הקהל מוזיקאלית, עם כישרונו הפנומנלי ויארח את מאיה בוסקילה, נתן דטנר, גיא ורועי זוארץ ועוד... זו הולכת להיות עונה סוחפת במיוחד.
4 צפייה בגלריה
גיל שוחט. צילום: דני מילר
גיל שוחט. צילום: דני מילר
גיל שוחט. צילום: דני מילר
לבימת ההיכל יגיע ממש בקרוב המופע "מתוק מדבש" (20.11) עיבוד בימתי מוסיקלי לתכנית הרדיו המיתולוגית "צפיחית בדבש", בהנחיית דן כנר, אשר יספר על הלהיטים שליוו אותנו בשנות ה-50 ה-60 וה-70, אשר נצרבו עמוק בתודעתנו.
היכל התרבות נוגע בכל הקהלים והגילאים, כך שלכולם יהיה מה לעשות בחורף המציץ כבר מעבר לפינה. הצגות ילדים עם מיטב כוכבי הילדים: מיכל הקטנה, יובל המבולבל, רינת גבאי ונוספים יגיעו במלוא הדרם. ובחג החנוכה יעלו על הבמה שלל הצגות ומופעים מן השורה הראשונה, ככה שלא תצטרכו לנסוע למקומות אחרים.
גם לחובבי הצחוקים יש מענה מושלם. יעלו ויבואו הסטנדאפיסטים הטובים ביותר: אלי יצפאן, יעקב כהן, ערן זרחוביץ, שחר חסון, אורי חזקיה, יוחאי ספונדר, יונתן ברק וזה עוד לא הכל; לנתניה יגיע גם "הקומדי קלאב".
4 צפייה בגלריה
יונתן ברק. צילום: טל גבעוני
יונתן ברק. צילום: טל גבעוני
יונתן ברק. צילום: טל גבעוני
החל מחודש נובמבר 2019, ייערכו באולם בית יוחנן המחודש (בימי חמישי לסרוגין), מרתוני סטנדאפ עם מיטב אמני הז'אנר, מכל המועדונים הכי נחשבים בארץ (קאמל קומדי קלאב, סטנדאפ פקטורי ועוד...) האירוע ילווה ב"פוד טראק" כולל בירות, שיעניקו שילוב מנצח לבילוי מושלם קרוב לבית.
הישארו מעודכנים באתר הבית של היכל התרבות נתניה בו תוכלו למצוא את הרפרטואר במלואו: מגוון רחב נוסף של אירועים, מופעים, סטנדאפ, מחול, זמר, פעילויות ועוד אירועים שירגשו אתכם ויחממו אתכם בחורף הקרוב, וגם בפייסבוק ובאינסטגרם.