מרדף קר (בריטניה / נורבגיה, 2019)
קאהו הוא אתר סקי השוכן בהרי הרוקי. המשטרה המקומית איננה עסוקה בדרך כלל עד לשובו של בנו של נהג מפלסת השלג הרגוע, נלז כוקסמן, שנרצח בהוראת הויקינג, סוחר סמים ראוותן. מונע מתחושת נקם, נלז יוצא למסע הרג חמוש היטב ובמטרה לפרק את קרטל הסמים כשהידע שלו בתחום מתמצה במה שקרא בספרי פשע. ב עוד הגופות מצטברות, מעשיו של נלז גוררים מלחמת טריטוריה בין ויקינג לשור הלבן, וכך הופכים במהרה מדרונות עיירת הסקי הלבנים לאדומים מדם.
בימוי: האנס פיטר מולנד. שחקנים: ליאם ניסן, לורה דרן, אמי רוסום, טום בייטמן.
יצירה ללא מחבר (גרמניה, 2019)
קורט ברנט גדל כבן טיפוחיה של דודתו אליזבת, נפש חופשיה שחשפה אותו לעולם נפלא של מוזיקה ואמנות. עליית הנאצים לשלטון קוטעת את ילדותו הקסומה, אבל שנים לאחר מכן, הוא הופך להיות אמן מוכשר בעצמו. לאחר שהוא פוגש את אלי, סטודנטית צעירה לעיצוב, הם מתאה בים ומצליחים לברוח יחד לצד המערבי של גרמניה, ימים ספורים לפני הקמת החומה וסגירת הגבול. שם, במערב, מוקף בחופש, באנשי רוח ובהזדמנויות חדשות, מתחיל קורט למצוא את קולו בעולם האמנות – קול שעתיד לספר לא רק את הסיפור וגורלו שלו, אלא של דור שלם.
בימוי: פלוריאן הנקל פון דונרסמארק. שחקנים: סבסטיאן קוך, טום שילינג, פולה ביר.
הגנה צמודה (בריטניה, 2018)
סם, מומחית ללחימה בטרור, נשכרת לשמש כשומרת הראש של זואי, יורשת מיליונים צעירה. למרות ששתי הנשים אינן מרוצות מהסידור החדש, ניסיון חטיפה מתוכנן של זואי מקרב בין השתיים ומציב אותן בקו האש.
בימוי: ויקי ג'וסון. שחקנים: נומי ראפאס, סופי נליס.
הבלתי רגיל (ארה"ב, 2018)
שרה היא אימו של מיילס, ילד בעל בעיות התנהגויות מטרידות המרמזות שהוא ככל הנראה נשלט ע"ל ידי כוח על טבעי מרושע. בעודה חרדה לשלום משפחתה, שרה נדרשת לבחור בין האינסטינקט האימהי שלה להגן ולגונן על בנה אל מול הצורך העז לחקור מה או מי גורמים לו לפנות אל הרוע.
בימוי: ניקולס מקארתי. שחקנים: טיילור שילינג, ג'קסון רוברט סקוט, קולם פאור.
הפרד (ארה"ב, 2018)
ארל סטון חי את חייו בדרכים מאז שחזר ממלחמת קוריאה. גרושתו ובתו מאסו בחיי הנדודים וניתקו איתו קשר וכעת, בגיל 80 ארל מצא את עצמו בודד, ללא פרנסה ולפני עיקול עסקיו. ביום בהיר אחד, הוא מקבל הצעת עבודה מפתיעה וקלה לכאורה: לנהוג. אלא שהמטענים אותם הוא מתבקש להעביר מתגלים במהרה כמשלוחים לא חוקיים של קרטל סמים מקסיקני . ארל מצליח מאוד בעבודתו החדשה ומתייצב כלכלית, אך העניינים מסתבכים כאשר ה-FBI, כנופיות קרטל מתחרות, ואפילו משפחתו שלו מתחילות לחשוד בזקן התמים, וטבעת החשדות הולכת ונסגרת עליו.
בימוי: קלינט איסטווד. שחקנים: קלינט איסטווד, ברדלי קופר, אנדי גרסיה, מייקל פניה, לורנס פישבורן, אליסון איסטווד.