חלומה של כל ילדה בת שלוש הוא להיות רקדנית. אולי זו התלבושת, אולי אלו הן הנעליים המיוחדות שקורצות לכל הקטנטנות, אבל בהחלט ייתכן שהסיבה האמיתית היא פשוט הרצון שלנו לזוז לצלילי המוזיקה לפי הקצב.
בין אם מדובר בשיעור טרום בלט למתחילות, ריקודי היפ הופ וג'אז, ואפילו שיעורי המחול המודרני לנשים, בסטודיו FLY פותחים את השנה הרביעית ומציעים מגוון שיעורים לכל גיל בשבעה מוקדים הפרוסים ברחבי העיר.
בבית הספר העירוני למחול FLY בניהול העמותה לחינוך בלתי פורמלי ואגף הספורט של נתניה תוכלו למצוא:
• חוגי מחול במגוון סגנונות מגיל 3 עד 18
• חוגי מחול מודרני לנשים
• מסלולי מצוינות במחול
• חוגים מסובסדים לעולים חדשים
• שילוב בעלי מוגבלויות
• שלוחה עבור המגזר הדתי
2 צפייה בגלריה
צילום: איליה קגן
צילום: איליה קגן
צילום: איליה קגן
התוכנית המקצועית מבוססת על יסודות הבלט הקלאסי, מחול מודרני, ג'אז, היפ הופ והתעמלות. שיעורי הבלט הקלאסי מתקיימים בליווי פסנתר.
הבנות לוקחות חלק בהופעות ותחרויות ארציות ובינלאומיות. בסוף שנה מועלים מספר מופעי סיום על במת היכל התרבות ולכל אחת ניתנת הזדמנות להרגיש רקדנית אמיתית, עם תלבושות, תאורה ואולם מלא קהל.
לא רק חצאית טוטו
בגילאים הצעירים של לימודי המחול לומדים בעיקר את היסודות שמכינים את הקרקע הנכונה לכל סגנונות המחול, כמו יציבה, קואורדינציה, גמישות וחיזוק. גם אם לא כל אחת תהפוך לרקדנית מקצועית, הרי שהכלים שנרכשים בבית הספר העירוני למחול FLY נטמעים בגוף וממשיכים איתנו הלאה לכל החיים.
אפילו שמדובר בילדות צעירות, אחד הכלים החשובים ביותר בכל מה שקשור ללימודי הריקוד הוא משמעת. כל אחד יסכים כי להגיע לשיעור בזמן, ללבוש את התלבושת האחידה ולאסוף את השיער על פי חוקי הבלט מעניקים ערך מוסף ומלמדים אותנו עוד מספר דברים חשובים לחיים.
2 צפייה בגלריה
צילום: איליה קגן
צילום: איליה קגן
צילום: איליה קגן
בין ג'אז להיפ הופ
בעוד הבלט הקלאסי יישאר תמיד משאת נפשה של כל רקדנית מקצועית, הרי שהיום ישנה נהירה בולטת לעבר ריקודים קופצניים יותר, כמו ג'אז והיפ הופ. חוגי הג'אז מתחילים בבית הספר העירוני למחול FLY בכתה א' וחוגי ההיפ הופ בכתה ד'. הסיבה לכך טמונה בעובדה כי בשביל להתחיל לשחרר את הגוף צריך קודם כל לדעת את היסודות של הריקוד לפני שאפשר יהיה לשבור אותם.
כולן רוצות לרקוד
לא רק ילדות צעירות מוזמנות ליהנות מחוגי הריקוד. גם אמהות ונשים מוזמנות להצטרף לקבוצה הייחודית שנפתחה ומאפשרת לכל אחת לרקוד. גם אם לא רקדת בעבר אבל תמיד חלמת להיות בלרינה את מוזמנת להיכנס אל נעלי הבלט ולהתחיל לזוז.
פרטים נוספים והרשמה לבית הספר העירוני למחול FLY תוכלו למצוא באתר https://biltiformali.org.il/ ובטלפון 054-8636272, 072-3201739.