היום (שני 2.3.20) נצא להצביע בפעם השלישית. מיד לאחר שתממשו את זכותכם הדמוקרטית, יחכו לכם שפע של אירועים לבילוי עם הילדים ביום השבתון.
פרויקט "כרישים בזרם" ועמותת אקואושן מזמינים אתכם להביט מקרוב אל עולמם המרתק של טורפי העל. בין השעות 10:00-15:00 בפארק נחל חדרה תוכלו ללמוד ולהכיר את חייהם המרתקים של הכרישים וליהנות מסיורים מודרכים ותצפית על הכרישים בשפך הנחל. במקום יחכו לכם גם תחנות יצירה ומשחקי הפעלה, דוכני אוכל ואומנות ייחודיים וציורי פנים וקעקועים ימיים. הכניסה חינם.
במתחם "מול החוף וילג'" הממוקם על כביש החוף באזור חדרה, החליטו להתייחס ליום הבחירות ברצינות בכל הנוגע לאטרקציות לכל המשפחה: הרכב גובהטרון הכולל מוזיקאים לצד שחקנים, קומיקאים, להטוטנים, הולכים על קביים וליצנים יפעילו את הקהל ברחבי המתחם בין השעות 11:00-16:00. בריכת הגלישה הייחודית של מתחם "מול החוף וילג'", הגדולה ביותר בארץ שתיפתח לסשנים של גלישת גלים לאורך כל היום. גם מתחם "ההחלהקרח וילג'" הצמוד יפתח עבורכם. מתחם הקארטינג יחכה לכם לסיבוב מהיר ומתחם הגימבורי יהיה פתוח כל היום לקטנטנים במחירים נוחים ואווירה שמחה.
הנהלת מרכז הקניות "אלון קריית השרון" שבנתניה החליטה לצ'פר את מבקריה ביום הבחירות הקרוב ותחלק במתנה מנת גלידה של וניליה, ברוח האמרה הפופולארית "פעם שלישית גלידה". מבקרי המתחם יוכלו לאסוף שובר אחד לאדם ממשרדי הנהלת המתחם בין השעות 10:00 עד 14:00, אותו יוכלו לממש במהלך יום הבחירות בסניף וניליה. המבצע הוא עד גמר מלאי השוברים.
2 צפייה בגלריה
(דוד חיים. יח"צ)
אל קניון עופר השרון בנתניה יגיע בשעה 12:00 דוד חיים. במקום יחכו לכם גם דוכנים, יריד אמנות והפעלות לילדים.
אם מתחשק לכם לצאת לטייל ב"נחל תנינים" יתקיים סיור לאורך נחל איתן שלגדותיו צמחיית מים ענפה. אפשר ליהנות מהפריחה האביבית ומשפע המים ולצפות בהדגמה של הפעלת הסכר הרומי העתיק וכיצד פועלת טחנת קמח אמיתית המופעלת בכוח המים. הפעילות תתקיים בין השעות 10:00-15:00. ללא תשלום נוסף על דמי הכניסה לאתר, חינם למנויי מטמון.
בשמורת עין אפק תוכלו לטייל במסלול המעגלי סביב הביצות ובריכות המים, בין בעלי החיים, הציפורים וצמחיית הגדות, וליהנות מפעילויות לכל המשפחה בנושאי שמירת טבע וסרט אור-קולי: "סיפורה של טיפה". בין השעות 10:00-15:00, ללא תשלום נוסף על דמי הכניסה לאתר, חינם למנויי מטמון.
2 צפייה בגלריה
נאות קדומים
נאות קדומים
נאות קדומים
(צילום: עדן חלפה)
בפארק נאות קדומים תוכלו לבחור בין שני מסלולים חווייתיים ומהנים שמלווים בשלטי הסבר וכתבי חידה: מסלול קצר ונגיש (כ-1.5 ק"מ) המתאים למשפחות עם עגלות וילדים קטנים. הבוחרים במסלול זה יגלו ממה מייצרים לחמניות ומאפים אחרים, בבית הבד הם ינסו להניע את אבן המפרכה, במתקני המים ישאבו וידלו מים כמו פעם, ובטחנת הקמח הם יבינו איך גרעיני חיטה הופכים לקמח. במהלכו יבקרו בגינת ההצלה של הגן הבוטני ויוכלו להבחין במינים "אדומים" או בזנים נדירים של צמחים, בגורן ובשדות החיטה הירוקים. מסלול ארוך (כ-3.5 ק"מ) למיטיבי לכת, במהלכו המטיילים יבקרו ברובע מגורים קדום ויחשפו לשרידים עתיקים של בתי מגורים ובסמוך אליהם אזור תעשיה חקלאי עתיק ובו בית בד, גת של יין ומקווה טהרה. המסלולים מלווים בכתבי חידה לכל המשפחה עם חידות ומשימות הקשורות בחקלאות הקדומה, מתקני המים ועולם הצומח. בנוסף יחכו לאורך המסלולים הפעלות מיוחדות הישר מהעבר. כל המשפחה יכולה להתנסות בהכנת תבלינים, בניה באדמה, תחרות שאיבת מים ועוד המון חוויות וגילויים. הפעילות תתקיים בין השעות 8:30-16:30. מחיר כרטיס: 20-25 שקלים.