אם לא נגיע לסגר השני, נראה כי ממש בקרוב ועם הפתיחה הרשמית של החופש הגדול, יחזרו בתי הקולנוע להקרין סרטי ילדים. אז אמנם חלה עלינו החובה לעטות מסיכה, אבל בהחלט תהייה לנו האפשרות לברוח מהחום אל המזגן הקריר של אולם הקולנוע. יש במה לצפות.
1 צפייה בגלריה
טרולים מסביב לעולם
טרולים מסביב לעולם
טרולים מסביב לעולם
(באדיבות Tulip Entertainment)
דוליטל, הסרט שנקטע באבו בחופשת פורים האחרונה בשל מגפת הקורונה, חוזר למסכים לטובת כל מי שרצה אך לא הספיק לצפות (החל מה- 9.7.20). הרפתקה קולנועית מרהיבה לייב אקשן לכל המשפחה, בכיכובו של רוברט דאוני ג'וניור המגלם את הוטרינר המפורסם בעולם שאהבתו נתונה לחיות, יוצא להרפתקה קסומה יחד עם חבריו החיות.

סקובי דו - Scoob! (החל מה-9.7.20) היא אנימציה מחודשת לדמות הילדים הנוסטלגית. לאחר מאות מקרים שנפתרו והרפתקאות משותפות, הכלב המפורסם סקובי דו והחבורה הבלשית מתמודדים עם התעלומה הגדולה והמאתגרת ביותר אי פעם - מזימה לשחרר את כלב הרפאים האגדי סרברוס על העולם. בעזרת גיבורי על מפתיעים, ובניסיונם לעצור את אסון הכלב-גלובלי הזה, החבורה מגלה שלסקובי יש מורשת סודית וייעוד גדול יותר ממה שיכלו לדמיין.

הלהיט הכי צבעוני ומוזיקלי, עם שירים חדשים של ג'סטין טימברלייק, לצד קאברים לכמה מהלהיטים הגדולים, חוזר בהמשכון שלישי "טרולים מסביב לעולם". בגרסה המדובבת נוכל לשמוע את נינט טייב בתפיק "בארב" מלכת הרוק. הפעם, הטרולית ההרפתקנית והמנהיגה האופטימית פופי, והטרול האהוב שהוא ההפך שלה, בראנץ', מגלים תגלית מדהימה - קיימים בעולם שישה שבטי טרולים שונים הפזורים בשש ארצות שונות וסוגדים לשישה סוגים שונים של מוזיקה: פאנק, קאנטרי, טכנו, קלאסית, פופ ורוק. כאשר מלכת הרוק בארב, בסיוע אביה המלך טראש, מחליטה להרוס את כל סוגי המוזיקה האחרים כדי לאפשר לרוק לשלוט, גורל העולם מונח על כף המאזניים. פופי ובראנץ', יחד עם חבריהם, חייבים לאחד בהרמוניה את כל סגנונות המוזיקה כדי להציל את המצב.

החברים הכי טובים, בובספוג ופטריק, יוצאים להרפתקה אפית בעיר האבודה אטלנטיק סיטי על מנת להחזיר את גארי הביתה. בעודם מנווטים בין תענוגות וסכנות במשימת החילוץ, בובספוג וחבריו מוכיחים שאין דבר חזק יותר מכוחה של חברות בסרט החדש "בוב ספוג - מבצע הצלה" (החל מה- 30.7.20).

גם הארנב האהוב, פיטר ראביט, חוזר לסיבוב נוסף בקולנוע (החל מה- 6.8.20). בי, תומאס והארנבים יצרו משפחה חלופית, אך למרות מאמציו הרבים, פיטר לא מצליח להתנער מתדמיתו כשובב. בעודו מטייל מחוץ לגן פיטר מוצא עצמו בעולם בו השובבות שלו מוערכת, אך כאשר משפחתו מסכנת הכול על מנת למצוא אותו, פיטר חייב להבין איזה סוג ארנב הוא רוצה להיות.