כן, אהבתם את השעון או התכשיט הזה בזמנו. אבל נמאס, והגיע הזמן להתחדש. אבל לקנות חדש זה לרוב יקר מאוד. אז מה עושים? הפתרון בשוק של היום הוא פשוט - לעשות טרייד אין. אחד המקומות הטובים ביותר לכך הוא בחנות ״אסטרל שעונים ותכשיטים״ בנתניה, ובחודש מאי.
3 צפייה בגלריה
תכשיטים
תכשיטים
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
מדי שנה, כבר 19 שנים ברציפות, מתקיים במאי חודש טרייד אין באסטרל. קודם כל, מדגישים שם, המבצע כולל את כל סוגי השעונים ואת כל תכשיטי הזהב והיהלומים. אין אותיות קטנות ותירוצים, אפשר להחזיר שעון או תכשיט מכל סוג ובכל מצב ולבחור שעון או תכשיט חדש. הלקוח יקבל גם זיכוי על הפריט הישן וגם הנחה בקניית תכשיט או שעון חדש.
העלות עדיין קצת כבדה עליכם? ניתן לשלם את ההפרש בעד 24 תשלומים שווים ללא ריבית והצמדה.
עכשיו בואו נדבר על מותגים: לקוחות רבים משדרגים שעוני יוקרה, כמו ברייטלינג, אומגה, קרטייה, רולקס ועוד. כמו כן, ניתן לשדרג שעוני אופנה למיניהם, כמו: מייקל קורס, מרינר, ארמאני, טיסו, סרטינה ועוד מגוון מותגים מהחברות המובילות בעולם.
3 צפייה בגלריה
תכשיטים
תכשיטים
(צילום המחשה: shutterstock))
ניתן גם לשדרג כל תכשיט זהב (מכל סוג שהוא) או יהלומים, לתכשיט חדש, ללא קשר למצב התכשיט הישן. הזיכוי עבור השעון או התכשיט שמחזירים יוערך במקום. אנו גם מחליפים זהב ישן מכל סוג במחירים אטרקטיביים.
בנוסף, קיימת באסטרל מחלקה מיוחדת של שעוני יד שניה. הלקוחות מוזמנים לבוא ולהתרשם ממגוון שעונים כמו ברייטלינג, אומגה, הובלו, רולקס, טודור ועוד. שעונים אלו מחודשים, עוברים בדיקת תקינות יסודית ומקבלים אחריות חדשה למשך שנה. במהלך חודש המבצע, מחירי השעונים אטרקטיביים במיוחד וזו הזדמנות מצוינת לכל חובבי השעונים להגיע.
מתעניינים? המבצע מתקיים בחנות ״אסטרל שעונים ותכשיטים״, קראוזה 8, נתניה. בין התאריכים 1.5.22 ועד 31.5.22.
3 צפייה בגלריה
חודש טרייד אין באסטרל
חודש טרייד אין באסטרל
חודש טרייד אין באסטרל
(צילום: אסטרל)