1 צפייה בגלריה
צילום הדמייה: יח"צ
צילום הדמייה: יח"צ
צילום הדמייה: יח"צ
באזור התעשייה באבן יהודה צפוי לקום מתחם לתעשייה קלה, לוגיסטיקה ומסחר בשטח של 18,000 מ"ר.
אזור התעשייה והעסקים של אבן יהודה החל להתפתח מאוד בשנה האחרונה על רקע הגידול וההתרחבות של היישוב הצפוי לגדול בעוד מספר מאות של יחידות דיור בשנים הקרובות, ובשל היותו ממוקם בלב אזור השרון. אזור התעשייה המתפתח במזרח היישוב ממוקם על כביש 4 ובסמוך לכביש 57 המחבר את מחלף ניצני עוז בכביש 6 עם העיר נתניה ומקצר את הנסיעה מהיישובים והמושבים באזור כמו אבן יהודה וכפר יונה לעבר המרכז. גם תחנת הרכבת בבית יהושוע נמצאת בקרבת מקום.
הפרויקט הוא פרויקט העוגן באזור התעשייה המתפתח של אבן יהודה המתפרס על 165 דונם. כבר היום מקדמת המועצה המקומית תכנית מתאר כוללנית אשר עתידה להפוך את אזור התעשייה למרכז עסקים מוביל בלב השרון, אשר ישולבו בו שימושי מסחר ובילוי שונים.
בלב מרכז העסקים, כאמור, יוקם המרכז הלוגיסטי של קבוצת הרכישה אשר ארגנו הקבוצות סופרין ווייס. קבוצת סופרין, העוסקת בייזום, ניהול והקמה של פרויקטים נדל"ניים למגורים, משרדים, מסחר ולוגיסטיקה, וקבוצת וייס העוסקת בין השאר בניהול, ייזום והשבחה של נכסי נדל"ן בארץ ובעולם, גיבשו קבוצת רכישה אשר רכשה קרקע במסגרת הסכם אופציה ברחוב האלה אשר באזור התעשייה המתפתח של אבן יהודה. על הקרקע יוקם פרויקט "טכנו פארק אבן יהודה" - מתחם תעשייה קלה ולוגיסטיקה וכן שטחי מסחר בהיקף של כ- 18,000 מ"ר. על פי התכנון, שטחי המסחר יהוו כ- 6,000 מ״ר מהשטח הכולל.
במסגרת ההסכם ניתנה לפני כ 9 חודשים לסופרין ווייס אופציה, מידי הבעלים הפרטיים של הקרקע, לרכישת הזכויות במגרש בן 18 דונם תמורת כ-63 מיליון ₪, כשעל פי התב"ע המאושרת כולל זכויות להקמת מרלו"ג בן 2 קומות על פני כ-18,000 מ"ר שרובו מיועד לתעשייה קלה ולוגיסטיקה והיתר למסחר.
בתקופת האופציה הציעה קבוצת הרכישה שטחי תעשייה ומסחר באומדן עלות של כ- 8,500 שקלים למ"ר. הקבוצות מעריכות כי אומדן עלות הקמת הפרויקט כולו יסתכם ב כ- 230 מיליון ₪ כשהאכלוס הצפוי עתיד לעוד כשלוש שנים. את הקבוצה ייצגו עוה"ד יריב שלום ואדמית כהן וינשטוק ממשרד ליפא מאיר ושות'.