שילוב של שוק עממי יחד עם מרכז קניות ומסחר שמציע חנויות לחברות מובילות בעיר ערבית בשרון, הופך לאחת מחוויות הקניות המרהיבות באזור. השילוב הזה נמצא במרחק קצר מכפר סבא וערי השרון - בעיר טירה.
1 צפייה בגלריה
שתי קומות ו־200 מקומות חנייה
שתי קומות ו־200 מקומות חנייה
שתי קומות ו־200 מקומות חנייה
(צילום: טריפל די הדמיות)
קראו גם >>>>
לראשונה, בעיר ערבית בשרון, נפתח בשבוע שעבר בטירה מרכז קניות ומסחר בבעלות חברת "צים מרכזי קניות". מדובר במתחם השני שנפתח באזור המשולש אחרי העיר אום אל פאחם. המתחם שוכן בצמוד לשוק בטירה. אלפי מבקרים מהיישובים היהודים באזור השרון ורחבי הארץ מגיעים בכל שבת לשוק שנמצא בבעלותה של אשת העסקים מהא עבד אלחי.
לדברי בני חליף, סמנכ"ל נכסים של חברת צים ומנכ"ל חברת הניהול של המתחמים, מרכז הקניות יספק עבור תושבי הסביבה נקודת מפגש מרכזית. "אנחנו שואפים לספק ללקוחות את החוויה האולטימטיבית בצורה הנוחה והנגישה ביותר".
לדבריו, טירה היא עיר משמעותית גם מבחינה מסחרית וקהל לקוחותיה מורכב ממעמד סוציו אקונומי בינוני וגבוה. "אל השוק בטירה מגיעים בשבתות יהודים וערבים. יש לנו פעילויות גם לחודש הרמדאן ואנחנו כבר רואים את ההיענות של תושבי טירה והיישובים הסמוכים שמגיעים למתחם ונהנים".
בתחילת שנת 2022, הודיעה הנהלת צים מרכזי קניות כי היא צפויה לפתוח לא פחות מחמישה מרכזים אורבניים בחברה הערבית. המרכז הבא צפוי להיפתח בטייבה על שטח של 9,000 מ"ר. חליף קורא לתושבי השרון להגיע למרכז החדש. "אנחנו רוצים לראות את כל תושבי השרון במתחם בטירה. אנחנו לא מהווים איום על אף אחד כי אנחנו לא יכולים להיות תחליף לקניונים של 30 אלף מטר, אבל נשמח לראות את כולם אצלנו. הלקוח המקומי מטירה וטייבה וקלאנסווה הוא הצרכן שלי ואני לא לוטש עין לכפר סבא".
המתחם מתפרש על פני כ-4,800 מ"ר, יש בו שתי קומות מסחר וכ-200 חניות לאורחים. במרכז חנויות לחברות מובילות תחת המותגים קסטרו, סופר פארם, מקדונלדס, לה גופרה, מגה ספורט, בי-גוד, מחסני חשמל, קפה גרג ועוד.