המעצבת דורין פרנקפורט מציעה 20% על קולקציית קיץ 2020 כולל משלוח חינם.
אצל המעצב רונן חן 20% הנחה על כל הקולקציה החדשה ושליח חינם עד הבית.
Adika מעניקה 20% הנחה בהזנת קוד קופון FLASH20 ובנוסף שליח חינם בקניה מעל 69 שקלים.
רשת קסטרו סגרה את הסניפים, אבל האתר פועל ומעניק 20% הנחה ומשלוח חינם בקניה מעל 99 שקלים.
בגולברי 30% הנחה על הקולקצייה החדשה, למעט מוצרי פרומו ואביזרים הנמכרים ב-20% הנחה.
5 צפייה בגלריה
דורין פרנקפורט, קיץ 2020
דורין פרנקפורט, קיץ 2020
דורין פרנקפורט, קיץ 2020
(צילום: אסף עיני)

רנואר עם הטבה של 20% הנחה על כל המוצרים באתר.
טוונטיפורסבן עם 20% הנחה על כל המוצרים באתר, כולל כפל מבצעים ומשלוח חינם.
Story עם 20% הנחה על הקולקציה החדשה. בקטגוריית הסייל תוכלו ליהנות מעד 50% הנחה + 20% הנחה נוספים עם הקופון CHEERUP20.
בל וסו מעניקות 20% הנחה על קולקציית האביב החדשה עם קוד קופון LOVE.
בפקטורי 54 תיהנו מהנחת מע"מ על מגוון מותגי היוקרה.
באתר Fila כל האתר כולל קולקציית קיץ 2020 ללא מע"מ. משלוח חינם עד הבית.
שוז אונליין אתר קניות האונליין הישראלי המוביל למותגי ספורט ואופנה, המשווק נעליים, ביגוד אופנתי ואביזרים משלימים של כ- 100 מותגי ספורט מובילים, ביניהם אדידס, נייקי, ברוקס, אסיקס ועוד בייבוא מקביל, מעניק ללקוחותיו הנחה של 20% (בהזנת קופון EXTRA20). כמו כן, האתר מאפשר החזרת מוצרים והחזר כספי מלא עד שנה, ומאריך את זמני החזרת המוצרים ל-365 יום, כדי לחסוך את ההגעה לדואר בתקופה זו.
רשת HAVAIANAS במבצע אונליין באתר בעקבות המצב, בקנייה מעל 200 שקלים מקבלים 20% הנחה.
5 צפייה בגלריה
HAVAIANAS קולקציית אביב קיץ 2020
HAVAIANAS קולקציית אביב קיץ 2020
HAVAIANAS קולקציית אביב קיץ 2020
(יח"צ)

אתר ישראטויס פתוח כעת לקניה ישירה עם מגוון ענק של משחקי חברה, ערכות יצירה ופאזלים, מוצרים שיעבירו לילדים את הזמן בכייף ויתנו להורים קצת שלווה בתקופה המאתגרת הזו. משלוח חינם בכל קניה בסכום של 99 שקלים.
באתר הצעצועים אמיגו תמצאו את כל סדרת מדע בפעולה ב-29.90 שקלים. הרוכשים ממותג פליימוביל יקבלו דמות במתנה. משלוחים חינם עד לבית ברכישה מעל 150 שקלים.
אצל יבואן הצעצועים והמשחקים הנסיך הקטן קונים ב-250 שקלים ומשלמים רק 200 שקלים. בין הצעצועים: זום קיוב - קובייה אלקטרונית, בצק קריולה, חיות מחמד אינטרקטיביות ועוד.
אתר המתנות והגאדג'טים המוביל Gadgetshop.co.il מציע עד 75% הנחה על מבחר רב של פריטים באתר. בין היתר ניתן למצוא משחקי קופסא לילדים, פריטים מדליקים ומקוריים לעיצוב הבית, מתנות למנהלים, אקססוריז שונים ועוד.
ענקית השעונים היפנית CASIO ממציגה באתר המותג קטגוריה שלמה של שעוני יד בכל הצבעים, הטרנדים והסוגים, המיועדים לנשים, גברים ואפילו ילדים, בטווח מחיר של 99 ועד 199 שקלים.

5 צפייה בגלריה
שעוני CASIO לילדים
שעוני CASIO לילדים
שעוני CASIO לילדים
(יח"צ)

למי שרגילה להחליק את השיער ולא יכולה לצאת למספרה, מברשת דפני מוצעת כעת במחיר מיוחד של 455 שקלים במקום 650 שקלים, באתר סופרפארם. עוד באתר סופרפארם תוכלו למצוא הנחות על מוצרי הקוסמטיקה של מותג הדרמו קוסמטיקה הצרפתי וישי המעניק מבצע על מינרל 89 המספק בוסט של לחות לימים אלו ב-99 שקלים בלבד. מותג הדרמו קוסמטיקה סרווה ב- 25% הנחה על כל מוצרי המותג. מותג הדרמו קוסמטיקה לה רוש פוזה על סדרת הטיפוח סיקאפלאסט וטולריאן ב-25% הנחה.
שלושת המסקרות הנמכרות ביותר של המותג הבינלאומי L'OREAL PARIS במחירים מיוחדים עד סוף מרץ, 39-59 שקלים.
רשת אפריל סוגרת לעת עתה את כל סניפיה ועוברת לאון ליין. משלוחים ללא עלות מעל קנייה בך 99 שקלים, בנוסף למבצעים הקיימים.
קבוצת החברות אסתי לאודר, מציעה הנחות והטבות מיוחדות על מגוון מוצרים באתרי האונליין של המותגים המובילים: מאק מציעה את השפתון הקלאסי ב-69 שקלים (במקום 93 שקלים), אסתי לאודר במבצע על מייק-אפ דאבל וור Double Wear ב-125 שקלים (במקום 220 שקלים), בקליניק סבון פנים Liquid Facial Soap 200 מ"ל ב-75 שקלים (במקום 109 שקלים) ושפתון הלחות של בובי בראון ב-119 שקלים (במקום 165 שקלים). עוד מבצעים שווים מחכים לכם באתרים.
גולף אנד קו במבצע של 25% על כל האתר.
פוקס הום מעניקה 40% הנחה על כל האתר.
רשתות החנויות נעמן וורדינון מעניקות 40% הנחה על כל קולקציית אביב קיץ 2020 החדשה, משלוח חינם עד בית הלקוח בכל רכישה מעל 49 שקלים. המבצע בתוקף עד 9.4.2020.
5 צפייה בגלריה
נעמן
נעמן
נעמן
(צילום: שרית גופן)

Bamboo&co מותג טקסטיל אקו-לקשרי חדש בישראל אשר כל מוצריו עשויים מצמח הבמבוק 100% אורגני, אקולוגי, היפו-אלרגני ואנטי-בקטריאלי מעניק סדין מפנק במתנה בכל רכישה של סט מצעים.
באתר של סולתם, החוגגת השנה 70, תוכלו למצוא מגוון רחב של כלי בישול מקצועיים המותאמים לכל הקהלים החל מכלי בישול סירים, מחבתות, אביזרי בישול, סכיני שף ועד מוצרי אפייה, כלי הגשה, מערכות אוכל ועוד ובהנחות של עד 60%. משלוח חינם בקניה מעל 199 שקלים.
רב בריח מרחיבה את שירות אתר האון ליין של החברה. באמצעות פיצ'ר מתקדם, תוכלו לעצב לעצמכם דלתות בהתאם לטעם ולתקציב מבלי לצאת מהבית. לאחר הבחירה בדגם, נציג של החברה יצור קשר עם המזמין על מנת להעניק את השירות, המידע וההסברים הנדרשים ברכישה של מוצר כמו דלת, ולהמשיך את הרכישה טלפונית. החברה תציע במהלך כל חודש מרץ 5% לרוכשים באמצעות הטלפון (בנוסף להטבות המוצעות באתר של עד 20% הנחה על דלתות הפנים והכניסה).
גולדשטיין גלרי טפטים מציעים דרך האתר מגוון עצום של טפטים שמגיעים עד לבית הלקוח עם שליח, תוך 3 ימי עסקים (כמובן לפי צו השעה). באתר מגוון רב של מבצעים עבור טפטים ותמונות קיר. כעת מוצע 10% הנחה על כל הטפטים.
טופ אודיו מציעה את החנות המקוונת במסגרתה נמכרים מגוון רב של מוצרי חכמים לבית של המותגים הנחשבים בעולם, בין היתר רמקולים ואוזניות של המותג BOWERS AND WILKINS, גופי תאורה חכמים של המותג פיליפס ועוד. החברה מתחייבת להביא את המוצר לבית הלקוח, עד 7 ימים. כמובן בהתאם להוראות ולצו השעה. בחנות המקוונת יש גם אאוטלט עם מגוון מוצרים בהנחה.
חברת בירמן מציעה חבילת מוצרי חשמל של המותג FULGOR (שנתיים אחריות). החבילה כוללת תנור פירוליטי דגם פבלו, כיריים אינדוקציה משולבות גז דגם טליה במחיר 14,900 שקלים (במקום 16,500 שקלים) ומתנה סט סירי אינדוקציה ארקוסטיל וסט סכיני שף . המבצע דרך חברות המטבחים (גם בעסקה טלפונית), או דרך ישירות דרך בירמן , או בטלפון 04-6768000 , 052-321-2503.
רשת "סטודיו קרמיקה" המתמחה בענף הסניטריה והחיפויים, מעניקה לבעלי עסקים קטנים, 40% על כל העסקה + פריסה ל12 תשלומים ללא הגבלת סכום וללא מינימום סכום עסקה. תנאי ההטבה – הצעת עוסק מורשה פעיל ואספקה לבית העסק. המבצע עד סוף אפריל.
חנות העיצוב לבית תומיק עוברת למישכנה החדש, והסגור בינתיים, באבן יהודה. את הדגמים החדשים, החל מרהיטים ועד פריטי דקורציה ומתנות חג, תוכלו למצוא באתר וליהנות ממשלוחים והרכבה חינם.
5 צפייה בגלריה
מיטה עץ מלא גב ראטן 5750 שקלים.להשיג ב-תומיק.
מיטה עץ מלא גב ראטן 5750 שקלים.להשיג ב-תומיק.
מיטה עץ מלא גב ראטן 5750 שקלים.להשיג ב-תומיק.
(צילום: בועז לביא. סטיילינג: דיאנה לינדר)

Prat Living סטודיו לריהוט, אקססוריז ועיצוב פנים המתמחה בייבוא מותגי איכות מרחבי אירופה. באתר תוכלו למצוא את הטרנדים החמים לאביב 2020, החל מריהוט ועד לפריטי דקורציה וגופי תאורה וגם ליהנות מעד 50% הנחה. כמו כן, תוכלו לקבל ייעוץ טלפוני ושיחות וידיאו להתאמת הפריט המושלם לחלל.
גיטה כלים של פעם מציעה 10% על מגוון מוצרי עיצוב לבית מאירופה, כולל כפל מבצעים. קוד קופון: 0708.
רשת URBAN מציעה בימים אלה שירות חדש של אספקה EXPRESS למזמינים באתר תוך 48 שעות, בכפוף לתקנון. בנוסף, מציעה רשת מגוון הנחות על פריטים נבחרים.
רשת מוצרי החשמל והאלקטרוניקה א.ל.מ, מעלה הילוך ויוצאת במהלך יוצא דופן עבור קהל הצרכנים: משלמים שקל אחד בלבד במעמד הרכישה והיתרה בתשלומים, החל מחודש מאי. המהלך כולל את כלל המוצרים הנמכרים ברשת א.ל.מ. בנוסף, מציינים ברשת א.ל.מ כי יפעלו ברשת לאספקה מיידית לבית הלקוח.
המבצעים באתר הסחר של רשת מחסני חשמל משקפים הנחה של בין 10-20 אחוז על כל המוצרים שנכתב על ידם "הורדנו את המחירים". מדובר במאות מוצרים מכל הקטגוריות. לדוגמא: מעבד מזון ובלנדר סאוטר דגם SAUTER FP626 ב- 436 שקלים במקום 516 שקלים.
באלקטריק פלוס מוצרי חשמל ואלקטרוניקה תוכלו למצוא מגוון מוצרים ביבוא רשמי ובמחירים חסרי תקדים. לדוגמא: טלויזה 50" סמרט (חכמה) 4K TCL במחיר של 1,650 שקלים, מקרן קול YAMAHA דגם YAS207 במחיר של 1,490 שקלים ומקפיא דלונג'י ב-1,690 שקלים. כל המוצרים באספקה מיידית. תוקף המבצע ל-7 ימים.