עולם הפרסום מתמודד עם חזרה איטית של מותגים קטנים-בינוניים לאפיק הפרסום והתקציבים כרגע קטנים וממוקדים. בשבועות האחרונים רשם קמפיין ייחודי בתחום שמרני, הישגים מרשימים. משרד הפרסום "נאנו-משרד פרסום קטן גדול", הציג מהלך קריאייטיב נועז לתחום מכשירי השמיעה שידוע בהתנהגות פרסומית זהירה ומכובדת.
2 צפייה בגלריה
קמפיין נאנו
קמפיין נאנו
קמפיין נאנו
(צילום: נאנו משרד פרסום קטן גדול)
לילך הירשפלד מנהלת הקריאייטיב ב"נאנו משרד פרסום קטן גדול" הצליחה למשוך תשומת לב לקוחות ולהציג נתונים מצויינים בקמפיין שעלה באחרונה בטלוויזיה, בעיתונות ובדיגיטל. חברת "אודיו מדיק" - קיימת מ-79' ופועלת בתחום שיקום השמיעה, בדיקות והתאמת מוצרי שמיעה. לחברה יש 12 מכונים בארץ והיא נותנת שירותים ל-30 מכונים נוספים ועצמאיים בישראל. אהוד לברן קלינאי תקשורת ואביב אונגר – הם הבעלים שמחזיקים כמה מהמותגים המובילים בעולם, כדוגמת: "סטארקי" ו"ריסאונד". לבדיקת מכון המחקר "רושינק" המוביל בתחום הרפואי, הקמפיין יצר עלייה חדה בתחום המודעות הנעזרת למותג "אודיו-מדיק" של 20 אחוז לעומת המדד הקודם. גם ברמת בחירת המותג מתוך כלל המתחרים נרשמה עלייה של 34 אחוזים. והקופה, מה מספרת? נרשמה עלייה במכירות בשיעור של 21 אחוזים. אביב אונגר מ"אודיו-מדיק" : "הקריאייטיב עשה את ההבדל. משרד הפרסום מצא רעיון מקורי ונועז שמעביר את התחושה ממצב של שמיעה לקויה לשמיעה טובה בזמן קצר".
2 צפייה בגלריה
לילך הירשפלד
לילך הירשפלד
לילך הירשפלד
(צילום: אמיר יהל)
לילך הירשפלד, מנהלת קריאייטיב ב"נאנו משרד פרסום קטן גדול": "בתקציבים בינוניים חייבים ליצור מהלך מפתיע. הלכנו נגד הזרם בתחום השמיעה ובחרנו בקריאייטיב חתרני שמעביר מהר את המסר, מיצר הפתעה וזכירות, ממצב את המותג גבוה וכמובן, ומעורר סקרנות". לעבודות נוספות של המשרד הקישור על הקישור: https://nanoadv.co.il/