כמי שמיסטר עצמו כמה וכמה פעמים במהלך החיים, ארז קינן השלים תהליך מיתוג מחדש. קינן, יועץ שיווקי מוביל בתחום מקצועות הייעוץ והאימון, כבר הספיק להקים קבוצת קרקס ומופע שמילא 4 פעמים את היכל התרבות בראשל"צ. הוא ראה את דמותו מתנוססת על שלטי חוצות ברחבי העולם כמנצח על הרכב מוזיקלי מצליח, הספיק לכבוש את תחום ההפקה המוזיקלית כמפיק מוזיקלי בטקס פתיחת המכביה ושינה כיוון לתחום השיווק הדיגיטלי. ארז קינן השאיר חותם כמנטור שיווקי ומנטלי של אומנים, פיתח טכנולוגיות שיווק לחברות נדל"ן ועכשיו הוא מצהיר על מהלך חדש! תוכנית "המאסטרים" שלו מציגה מפנה עסקי מחודש לקהל המאמנים, יועצים והמאומנים.
1 צפייה בגלריה
ייעוץ שיווקי ישראלי
ייעוץ שיווקי ישראלי
ייעוץ שיווקי ישראלי
(צילום: עדי כהן)
התהליך מציג לראשונה מהלך win win win. "הלקוחות שלנו, יועצים ומאמנים והלקוחות שלהם, כולנו ממסטרים את עצמנו. בעולם החדש, במציאות שמוכיחה שכלי העבודה הישנים לא יספיקו כדי להצמיח אותנו, צריך לבחור דרך חדשה. חייבים להציב יעד ראוי בעולם של פלסטיקים מסין ופילטרים באינסטגרם. קינן הקים חברה שהופכת מאמנים למנטורים ויועצים רגילים ליועצים שמשנים חיים ותוצאות. ארז קינן בונה עם לקוחותיו תהליכי ליווי עמוקים ויסודיים שעושים שינוי משמעותי בחייהם ובחיי לקוחותייהם . הצוות שמוביל איתו את המשימה, שאמון על כל המעטפת השיווקית שמסייעת ליועצים והמאמנים למכור את אותם תהליכים, מבוסס על טהרת "הסוד טמון באנשים", שזהו גם שמו של ספר הניהול של המיליארדר היהודי מורטי מנדל שמשמש לקינן השראה. בצוות נכללים אנשי שיווק, קריאייטיב, עיצוב, אוטומציה ומנהלות הפרויקטים. כמי שכבש פסגות רבות בעבר, הוא מבטיח לחלץ את היועצים והמאמנים ממציאות אפורה וחיים כלכליים בינוניים. הוא מסייע ונותן להם את כל המעטפת השיווקית והליווי העסקי שהם צריכים כדי לטפס בסולם, להיות יחודיים ולהרוויח מצויין. "המאסטרים", זה הדיבור החדש!