"אצלי אין פשרות על איכות המוצרים וברמת השירות". כך אומר גילי משה, הבעלים של "המזרונאים חדרה", שמפעיל בתשע השנים האחרונות את החנות שהפכה לבית עבור רבים מלקוחותיו. בחודש פברואר הקרוב החליט משה להחזיר מעט מן הטוב ללקוחותיו ויוצא במבצעים חסרי תקדים על המזרונים, הארונות, ספות הנוער, המיטות המעוצבות, הפוכים המפנקים ועוד. "במגרת החדשנות יש אצלנו גם גם בבלעדיות באזור את המזרונים של גומאוויר כפר סבא, הנחשבים לעלית של המזרונים. התחדשנו גם בקולקציה לשנת 2020, ולצד האיכות נעניק מחירים שיחממו לכל אחד את החורף", אומר גילי.

4 צפייה בגלריה
המזרונאים חדרה
המזרונאים חדרה
המזרונאים חדרה
(יח"צ)

המבצעים של "המזרונאים חדרה" מבטיחים חורף לוהט במחירים מפתיעים והטבות מטורפות:

מזרן גומאויר כפר סבא 140/190 ויסקו ללא קפיצים ב-3,149 שקל במקום 4,200 שקל.
מזרן לידר דר סליפ 160/200 במחיר 4,700 שקל במקום 6,800.
מזרן קפיצי פוקט מבודד 140/190 במקום 3,900 שקל ב-2,490 שקל בלבד.
מיטה מעוצבת פופית ב-4,200 שקל במקום 6,990 שקל.
מזרן ויסקו 7 ס"מ מנדלבוים זיקים 140/190 במקום 5,750 רק ב-4,200 שקל.
חדר שינה קומפלט החל מ-2,350 שקל.
מבחר של חדרי שינה מעוצבים קו חדשני 2020.
רכישת מזרון משפיעה ישירות על איכות השינה שלנו ועל בריאותנו. לכן, חשוב בעת הקנייה לקבל את הטוב והמומלץ ביותר. ב"המזרונאים חדרה" תוכלו לרכוש את מותגי החברות האיכותיות והמוביליות ביותר בארץ ובעולם: זיקים מנדלבוים, גומאויר, ד"ר סליפ, אנגלנדר, ד"ר גב ועוד. "המקצועיות וההבנה שלי במזרונים מאפשרים לי לתת עצות טובות ללקוחות. אני ממליץ על המזרון הכי איכותי עבורם כי חשוב לי שהם יקבלו חווית שינה מדהימה", אומר גילי. "מזרונים עבורנו זה מקצוע. כל מי שנכנס לחנות מבין מיד את האיכויות שאנחנו מציגים ויודע שאצלי הוא יקבל את הטוב ביותר, ללא פשרות".

4 צפייה בגלריה
המזרונאים חדרה
המזרונאים חדרה
המזרונאים חדרה
(יח"צ)

4 צפייה בגלריה
המזרונאים חדרה
המזרונאים חדרה
המזרונאים חדרה
(יח"צ)

4 צפייה בגלריה
המזרונאים חדרה
המזרונאים חדרה
המזרונאים חדרה
(יח"צ)

גילי מקפיד להציג בחנותו את המותגים המובילים והאיכותיים ביותר ואת הקו החדשני ביותר. ארונות בהתאמה אישית, מיטות מעוצבות, ספות נוער לאירוח ומתכווננות, חדרי שינה איכותים ויפייפים, שמיכות פוך מפנקות וכל מה שאתם צריכים בשביל חורף חם.
הלקוחות שלו מגיעים מחדרה, נתניה, זכרון יעקב, קיסריה, גבעת אולגה, שדות ים, הקיבוצים והמושבים ואף מצפון הארץ. "אני ממליץ ללקוחות על מה שהם צריכים באמת ולא מחפש שהם יקנו את הכי יקר. אנחנו פועלים גם מול מעצבי הפנים של הלקוחות, ועושים הכל כדי שהלקוח יקבל שירות מצוין ומוצרים שהולמים את ההשקעה שלו", אומר גילי. "כמות הלקוחות החוזרים מעידה על האמון הרב שיש ל"המזרונאים חדרה", וגורמת לסיפוק גדול ולהבנה שאנחנו פועלים נכון".
"המבצע הוא על כל המוצרים בחנות, וכל מי שייכנס יבין שהמחירים משוגעים", אומר גילי. "את האיכויות שלנו אי אפשר להשיג במקום אחר, הגיע הזמן שכולם יכניסו לחיים שלהם את המזרונאים חדרה".
המזרונאים חדרה - רחוב הרב עובדיה יוסף 2, חדרה. על כביש 4 מעל מחסני תאורה.