רשת הפארם Be תפתח סניף קונספט במרכז הקניות והבילוי פיאנו, בעיר ימים נתניה, אשר בנייתו הולכת ומסתיימת בימים אלו. הסניף החדש הינו הסניף ה-81 של רשת Be פארם מבית שופרסל והרשת תשקיע בפתיחתו מעל ל – 3 מיליון שקלים.
הסניף החדש יפתח על שטח של 400 מ"ר, בתחילת חודש מאי והוא יצטרף לסניפי הקונספט של הרשת, ויתאפיין בחוויית קנייה מגוונת וצבעונית הכוללת את כל מותגי הפארם המובילים במחירים אטרקטיביים ותחרותיים לצד מותגי הבית הנמכרים אך ורק בסניפי הרשת. כמו כן הסניף יכלול בית מרקחת אשר ימכור תרופות וישרת את מרבית לקוחות קופות החולים.
2 צפייה בגלריה
רשת Be
רשת Be
רשת Be
(צילום: סיוון פרג')

2 צפייה בגלריה
רשת Be
רשת Be
רשת Be
(צילום: סיוון פרג')
ליאור כהן מנכ"ל פיאנו מסר: "כמתחם הקניות והבילוי של האזור ראינו חובה להכניס רשת פארם והחלטנו לבחור ב-Be משום שהיא מתאימה ומתחברת לקונספט שהמרכז החדש מציג: מרכז שכונתי המציע את החנויות, המוצרים והמותגים הטובים ביותר. כפי שפיאנו מהווה את "הסלון השכונתי" המציע את הדברים המשובחים ביותר באווירה קהילתית ואינטימית, במרכז השכונתי בליבו הוא ניצב, כך גם החנות של Be מהווה חנות פארם מהמתקדמות בסוגה, בה ניתן למצוא את כל מותגי הפארם המובילים במחירים תחרותיים המוצעים בחוויית קנייה."
אורי וטרמן מנכ"ל רשת Be מסר: "אנו שמחים לפתוח את הסניף ה-81 של הרשת במרכז הקניות פיאנו בעיר ימים בנתניה. פתיחת הסניף היא חלק מאסטרטגיית הרשת להרחיב את הפעילות ואת פריסת הסניפים ולהציע בשורה חדשנית בכל רחבי הארץ. זהו הסניף הרביעי שאנו משיקים בנתניה, לצד סניף הקונספט סינמה סיטי בעיר".
מתחם הקניות והבילוי פיאנו, אשר ממוקם בשכונת עיר ימים - פולג בנתניה, נמצא בימים אלו בשלבים אחרונים של הקמתו לקראת פתיחתו במאי 2020. המתחם משתרע על שטח של כ-9.5 דונם, אשר מתוכם כ-7,000 מ"ר מיועדים למסחר. יזמי הפרויקט הם קבוצת בריגה ואנשי העסקים דודו מכלוף ובר אבדיאב מחברת די.בי.איי נדלן.