כבר מהרגע הראשון מבינים שבסופר לארג', חווית הקניה היא אחרת לגמרי. היחס אישי, מגוון ענק של מוצרים באיכות מעולה, שירות משלוחים עד הבית, מחירים מוזלים, שירות היסעים לגיל הזהב, ואתר אינטרנט לקניות און ליין ,הם רק חלק מחוויית הקניות המפנקת שממנה נהנים לקוחות סופר לארג'.
סופר חפר super large , הוא סופרמרקט ענק, ואפשר למצוא בו מגוון רחב של מוצרים במחלקות שונות: טואלטיקה, חומרי ניקיון, פרפומריה, פירות וירקות, מוצרי חלב, לחם ומאפים, קצביה ומעדניה, מוצרי יסוד ותבלינים, בישול ואפיה, כלי בית, קפואים, בריאות ותזונה, מוצרים לתינוק, מזון לחיות מחמד, יינות ואלכוהול, בקיצור, כל מה שאפשר לרצות והכול תחת קורת גג אחת.
3 צפייה בגלריה
סופר לארג'
סופר לארג'
סופר לארג'
(יח"צ)
מי שרגיש לגלוטן יוכל למצוא אצלנו מחלקה עשירה במוצרים ללא גלוטן. וחובבי המזון הבריא יוכל למצוא מוצרים מיוחדים ממיטב החברות.
את איציק הקצב כולם מכירים ויודעים שאצלו אפשר למצוא בשר טרי איכותי וכשר. הוא יספר לכם על מגוון הבשרים, איזה מהם מתאים לכל תבשיל, ומי שרוצה להתנסות בטעמים שעדיין לא ניסה – יקבל בשמחה גם מתכונים וטיפים.
סופר לארג' נמצא במזרח עמק חפר בכניסה לאזור התעשיה בזמר. בסופר יש חניה בשפע, והוא נגיש לנכים ופתוח לקהל הלקוחות שבעה ימים בשבוע.
בסופר לארג' מאמינים שאפשר ליהנות מכל העולמות: גם מאיכות מוצרים גבוהה, גם משירות מצוין וגם ממבצעים שווים במיוחד. האווירה בסופר משפחתית ויש לנו לקוחות עשרות שנים שמלווים אותנו מהיום שבו נפתח הסניף. הלקוחות מרגישים כמו בבית ובסופר לארג' אוהבים את זה.
3 צפייה בגלריה
סופר לארג'
סופר לארג'
סופר לארג'
(יח"צ)
"חשוב לנו שהלקוח ירגיש בנוח, ימצא את המוצרים שהוא רוצה בקלות, ייהנה ממגוון של אפשרויות, לא יתעכב בתור לקופות, שירגיש שתמיד יש אוזן קשבת ויקבל יחס אישי ואת השירות הטוב ביותר", אומרים לנו בעלי המקום.
הלקוחות נהנים ממשלוח חינם עד הבית– ויחד עם זאת הרבה לקוחות אוהבים לבקר פיזית בסופר, מבחינתם זה בילוי לכל דבר ותמיד יהיה מי שייקח עבורם את הקניות הביתה. בנוסף, יש בסופר לארג' שירות היסעים לבני גיל הזהב שאינם ניידים ומתגוררים במושבים הסמוכים, מהבית ובחזרה. להיות קשובים לקהילה ולצרכיה, זה חלק ממה שהופך את סופר לארג' למשפחה.
תודעת השירות הגבוהה של סופר לארג' באים לידי ביטוי גם בכמות הלקוחות שמשתמשים בחנות האון ליין שלהם, שחוסכת ללקוחות זמן וכסף – ומביאה את המוצרים עד לפתח הבית, תוך שעתיים.
3 צפייה בגלריה
סופר לארג'
סופר לארג'
סופר לארג'
(יח"צ)
"קליק והגענו", נוהגים לחייך בגאווה בסופר לארג', אומרים ומקיימים. "צוות המלקטים שלנו מיומן ומקצועי ומונחים לבחור את המוצרים הטריים והטובים ביותר עבור הלקוח, צוות השליחים שלנו אדיב, מהיר וקשוב ללקוח. יש לנו שירות טלפוני זמין לקוחות האונליין במידה והם נתקלים בכל בעיה שהיא. האתר נוח וידידותי לשימוש. אנחנו נותנים שירות משלוחים גם לעסקים, חברות הייטק ולמפעלים, שמזמינים בכמויות גדולות על בסיס יומי או שבועי, לפי בחירתם".
אתר המשלוחים של סופר לארג' פועל עד השעה 19:00 בכל יום. בימים ראשון, שני ושלישי נהנים הלקוחות ממשלוח חינם ובשאר הימים עלות המשלוח מדורגת. בהזמנה מעל 700 שקלים - המשלוח חינם.
השירות ניתן לתושבי עמק חפר והסביבה (כולל כפר יונה והמושבים הצפוניים של לב השרון - עד צורן, פרדסיה, כולל מועצה אזורית מנשה למושבים והקיבוצים הדרומיים - להבות חביבה, מגל, שדה יצחק , מאור והסביבה)
"אנחנו מוקירים תודה לאלה שהולכים איתנו לאורך כל הדרך, ועושים את המיטב כדי להמשיך ולהעניק חווית קניה אחרת, מהנה ומשתלמת", אומרים בסופר לארג'.
סופר לארג', אזור התעשייה בחן/זמר. אתר הבית. אפליקצייה לנייד. פייסבוק. טלפון שירות לקוחות: 09-7799029.