פולה בליק היא אחת הנשים העסוקות בתחום הקוסמטיקה בישראל. המרכז לרפואה טבעית וקוסמטיקה מתקדמת שהקימה ברמת אביב, עמוס בנשים שרוצות לחוות את טיפול הפנים שלה.
1 צפייה בגלריה
פולה בליק
פולה בליק
פולה בליק
(צילום: אור גפן)
העסק המצליח, לדבריה, הוא תולדה של עבודה קשה וחסרת פשרות לאורך השנים.
קראו גם:
"החיים גלגלו אותי לתחום", מספרת מי שהחלה את דרכה כנטורופטית ומטפלת בתחום הרפואה הסינית, מתוך רצון לטפל בשני ילדיה החולים. "אחרי שנים של עבודה בתחום התזונה, עיצוב הגוף, הדיקור הסיני והפוריות, ראיתי את הקשר בין הפתולוגיה של הגוף וההשפעה שלו על הפנים.
לפרטים נוספים ולהצטרפות לוועידת העסקים של "ידיעות תקשורת" לחצו כאן
"הפנים הן הפרונט שלנו, הדבר הראשון שאנחנו רואים בבוקר. הלכתי ללמוד קוסמטיקה וטיפולי הפנים השתלטו לי על הקליניקה. כל מי שמגיעה אליי כבר יודעת שהטיפול נוגע בשורש הבעיה, ולמי אין בעיות? גם לשרות בממשלה ולמגישות חדשות יש בעיות שמשליכות על עור הפנים".
הקליניקה שלה מזוהה עם נשים מפורסמות שמפקידות בידיה את עור פניהן. על שילוב העבודה עם גידול ילדים היא אומרת: "הייתי רוצה עוד יום בשבוע ועוד כמה שעות ביום. היום הילדים שלי גדולים אז כמו כל אישה עובדת, גם אני יודעת לשלב הכל.
"אני לא מהנשים שמבשלות כל יום ואני לא מנקה, הבאתי מישהי שעושה את זה, וכשאני מגיעה הביתה אני נטו עם הילדים. כל אישה שעובדת בחוץ יודעת לעשות את הסדר בחייה".
איפה נראה אותך בעוד עשר שנים?
"הצעד הבא יהיה בית ספר לקוסמטיקאיות, שילמדו לקרוא בדיקות דם וישלבו בקוסמטיקה תכנים נוספים. אני מאמינה בטיפול פנימי, כשמטפלים באופן שלם מבחינים בכך והכל קורן החוצה. אני לא מאלה שאומרות 'בעוד עשר שנים אצא לפנסיה ואסתובב בעולם', לא, אני אעבוד עד 120. יש לי המון שאיפות והן יתממשו".
העסקים שלכם בוועידה
אלון אולמן, אור שפיץ, עדי אביטל, שר פיטנס, לאה שנירר, פנינה רוזנבלום ופולה בליק הם רק חלק מאנשי העסקים שיגיעו לוועידה השנתית לעסקים של "ידיעות תקשורת". לאורחי הוועידה הם יספרו מה נדרש כדי להפוך עסק למותג מצליח, מה צריך כדי לפרוץ והאם יש דבר כזה, "הרגע הנכון".
בעלי העסקים והמנהלים הבכירים שהצליחו לפרוץ בגדול ולתחזק עסק משגשג, ישתפו בסיפורם האישי ויספקו הצצה אל מאחורי הקלעים של המותגים הגדולים.
שר האוצר אביגדור ליברמן, ושר החקלאות ופיתוח הכפר והשר לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, עודד פורר, יגיעו לדבר בוועידה, וערן יעקב, מנהל רשות המיסים, יספק תשובות לשאלות בוערות, ובהן: האם שנת הקורונה הביאה למפנה ביחס למגזר העצמאי בנושאי עבודה, רווחה ומיסוי?
במהלך הוועידה יתקיימו סדנאות והרצאות למתן כלים לצמיחה אישית, והמתארחים ירכשו כלים וייהנו גם מהופעת סטנדאפ של אדיר מילר.
את הוועידה ילווה אולפן שידורים מיוחד של mynet, שיעביר שידורים חיים, ראיונות, קטעי וידיאו וכתבות ממתחם האירוע. היא תסוקר בערוצים של קבוצות ידיעות אחרונות וידיעות תקשורת.
הוועידה תיערך במלון הרודס באילת, 27-25 בנובמבר.