אנה לוצקר ישראלית צעירה בת 28 מתל אביב התמחתה בעבודתה בתחום תעשיית המזון והמשקאות והייתה דמות מוכרת בעולם הלילה והברים המקומי. הקורונה השאירה אותה ללא תעסוקה והיא החלטה להגשים חלום ילדות ולפנות למלאכת כפיים. לוצקר בלטה מאז נעוריה בעבודות ידיים שונות, אהבה להבין איך כל מנגנון טכני מורכב והצטיינה בפירוק והרכבה של כל סוגי החפצים.
1 צפייה בגלריה
אנה לוצקר
אנה לוצקר
אנה לוצקר
(ויקטוריה בורנשטיין)
כאשר הברים נסגרו היא לא חששה וחיפשה מקור פרנסה שישלב את התחביב עם האהבה הגדולה שלה. במהלך לימודיה בתחום גילתה עד מהירה את יתרונותיה בתחום עבודת הידיים. לקורס הגיעה כשהיא כבר ביצעה החלפות מנגנונים, צילינדרים ודלתות בבתים של קרובי משפחה וחברים.
אנה מספרת: "לפי הבנתי, פריצת מנעולים והכנת קוקטיילים זה דומה, הכול סביב עבודת ידיים וטכניקת עבודה עדינה ומתוזמנת. מאז ילדותי התעניינתי במבנה של מנעולים, הרכב הזיזים ועסקתי רבות במחשבה לגבי פריצת דלתות לפי החוק במסלול פריצה שקטה ורועשת. הפשטות שבמקצוע מנצחת ואין שום סיבה שאישה לא תעסוק בעבודות הבית הקלות, תקדח, תנסר ותעסוק במנעולנות.
שכנים מדרום תל אביב כבר מזהים אותה דוהרת על אופניה ברחובות יד אליהו וברחבי העיר לדירתו של לקוח שנאלץ להחליף מנעול דלת כניסה לדירה או לבניין, שירותים וכל דלת אחרת שהלשונית בה נתקעה או חסומה לגישה.
בשבועות האחרונים היא הצילה לפתור מצוקה של אנשים שגילו שרכבם ננעל ומיהרו למקום עבודתם.
אנה מציגה זמינות בכל שעות היום כולל בלילה ומחירון יציב ואפשרי לכל כיס, 300 שקל להחלפת צילינדר פשוט.
"זה כיף שאנשים מפרגנים לבחורה צעירה שמחפשת את פרנסתה ועובדת בתחום אותו היא אוהבת. לא נתקלתי בנשים נוספות בתחום ובסביבה שלי וזה אולי בגלל החשש שבשעות הלילה מסוכן להגיע לדירות של אנשים זרים שעלולים להטריד. אני נהנית מאוד מהתחום ורואה בו את עתידי בעולם מבלבל שמשתנה בקצב מהיר".
ליצירת קשר: בוואטספ , או בטלפון: 0544818043
או דרך אימייל: helloanna921@gmail.com