שוחחתי עם אורנית בשעת לילה מאוחרת. היא יצרה איתי קשר כמה שבועות קודם לכן וסיפרה על החשדות שלה ושל אחיה אופיר, לפיהם אשתו נאוה מקיימת קשר רומנטי עם גבר אחר.
חיי הנישואין של אופיר ונאוה עלו על שירטון, אורנית מספרת שנאוה לא מפסיקה להטיח באופיר שהמשבר נוצר בגללו, בעוד שאופיר משוכנע שלנאוה יש מאהב, שאפילו מדריך ומנווט אותה בכל המשבר ביניהם.
לדברי אורנית, נאוה תמיד הכחישה בתוקף שיש לה קשר רומנטי מחוץ לנישואים. בשיחתנו הקודמת אורנית ביקשה להפעיל אותנו לא ידיעתו של אופיר, כך שנוכל להציג לו עובדות מוצקות שיקלו עליו במלחמת ההתשה עם נאוה.
המלצתי לאורנית בכל זאת להתייעץ עם אופיר ולקבל את אישורו.
בשיחה הנוכחית אורנית סיפרה ששיתפה את אופיר שבתחילה הסתייג, אך לאחר כמה ימים אישר לה לפעול כראות עיניה. הייתה לו רק בקשה אחת: לא לעדכן אותו בפרטים. אם תחליטי בסופו של דבר לפעול באמצעות חוקר, אמר אופיר לאחותו, עדכני אותי בסוף ורק במידה ויהיו תוצאות מעניינות.
אורנית שמחה לקבל את ברכת הדרך ויצרה איתי קשר בשנית. לאחר שסיפרה קצת על סדר יומה של נאוה, הוחלט שנבצע מעקב בימי חמישי בערב, שישי בבוקר ובמוצ"ש.
ביום חמישי אחר הצהריים התמקם צוות עוקבים סמוך למקום העבודה של נאוה. נאוה יצאה בשעה הקבועה, נכנסה לחניון שמול מקום העבודה שלה ויצאה בנסיעה ברכבה. נאוה הגיעה לקניון בהרצליה ופגשה חברה. השתיים נראו מטיילות בקניון, טיול שבסיומו התיישבו בבית קפה עוד שעה ארוכה.
בכל הזמן שהשתיים היו יחד, נאוה נראתה משוחחת בטלפון ללא הפסקה, מדברת וצוחקת. לאחר שנפרדו, חזרה נאוה לביתה ולא יצאה עד חצות. למחרת בבוקר המשכנו את המעקב הצמוד. נאוה הורידה את שני הילדים בבית הספר והמשיכה בנסיעה. היא הגיעה לחניון של הקניון, החנתה את הרכב בחנייה התת קרקעית והמתינה.
כעבור רבע שעה הגיע למקום רכב. נהג הרכב נעצר אחרי רכבה של נאוה. נאוה יצאה מהרכב שלה ונכנסה לרכבו של הגבר. השניים התחבקו והתנשקו ואחרי כמה דקות החלו בנסיעה צפונה, עד למושבה זכרון יעקב.
2 צפייה בגלריה
אילוסטרציה. צילום: pexels
אילוסטרציה. צילום: pexels
אילוסטרציה. צילום: pexels
הים הכחול הנשקף מרחובות זכרון יעקב מדהים ביופיו. נאוה ובן זוגה נראו מטיילים בסמטאות זכרון ולאחר מכן התיישבו באחת המסעדות במקום. לאחר כמה דקות גם צוות הבלשים נכנסו למסעדה, התיישבו ותצפתו על השניים שאכלו ולא הפסיקו לגעת אחד בשנייה. ואז זה קרה...
למסעדה נכנס לא פחות מאשר אופיר, בחברת בחורה לא מוכרת. זיהינו את אופיר בוודאות מתמונה משותפת שלו עם נאוה, תמונה שקבלנו מאורנית בתחילת המעקב. המארחת הובילה את אופיר ובת זוגו לשולחן פנוי. תוך שניות הצטלבו המבטים שלו ושל נאוה... זה היה רגע בלתי נשכח. שניות שאין לאף אחד מושג לאן יובילו...
אופיר התעשת ראשון, משך את בת זוגו, התנצל בפני המארחת ועזב מיד את המסעדה. תוך כמה שניות נאוה יצאה בעקבותיו, והחלה להמטיר לכיוונו צרור קללות עסיסיות. נראה שלרגע היא שכחה, שגם היא לא בדיוק ישבה במסעדה עם חברת ילדות...
אורנית עודכנה מיד באירוע ההזוי. היא הייתה בשוק ושוחחה מיד עם אופיר.
אופיר לא הבין כיצד אורנית מעודכנת ולאחר הסבר קצר הבין שטעה כשביקש לא להיות מעורב בממצאי המעקב. המפגש המביך היה נחסך ממנו. כעבור כמה ימים שוחחתי עם אורנית שסיפרה לי שנאוה ואופיר נפגשו, כשכל אחד יודע שלשני יש קשר רומנטי, שניהם הסכימו שהפרידה עכשיו הכרחית ופנו לעורך דין, לעריכת הסכם שיהיה מקובל על שניהם.
2 צפייה בגלריה
גולן פנחס, חוקר פרטי
גולן פנחס, חוקר פרטי
גולן פנחס, חוקר פרטי
הסיפור מבוסס על מקרה אמיתי. שמות הדמויות, כמו גם פרטים נוספים, שונו בכדי למנוע את חשיפת המעורבים. גולן פנחס, חוקר פרטי, הוא בעל המשרד "ים חקירות".